mitä mieltä lihaksikkaista miehistä
Ovatko ne in vai turn off? Missä kulkee raja? Millainen koko ja millainen rasva% on hyvä?
Kommentit (40)
Mä tykkään raskaansarjan kehonrakentajan kropasta jos kroppa on kapeavyötäröinen. Janne Käyhty on hyvä esimerkki. Rasvaprossan ei tartte kuitenkasn olla sama kuin kisakunnossa
Totaalinen turn-off kuten lihakset naisellakin. Luonnotonta nykypäivänä.
Yllätyin, että moni pitää ihanteena ruipeloa narukättä tai kaljamahaa. Laiha ja lihakseton mies näyttää pikku pojalta ja ylipainoisella kaljamahalla on myös usein miestissit, hyi stna.
Tykkään tosi monenlaisista miehistä. Toisaalta tosi hoikista, jäntevistä ja pienilihaksisista, "Ville Valo levynkannessa" -tyyliin. Myös paljon sellaisista viikinkimiehistä (ei ajatella Tony Halmetta nyt), joilla on rasvaa ja lihasta. Noi Bullit ja muut bodarit on ihan karmeita.
Herkkuesimerkki: http://resources3.news.com.au/images/2007/05/28/1111119/608731-male-body-envy.jpg
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 19:50"]
Tykkään tosi monenlaisista miehistä. Toisaalta tosi hoikista, jäntevistä ja pienilihaksisista, "Ville Valo levynkannessa" -tyyliin. Myös paljon sellaisista viikinkimiehistä (ei ajatella Tony Halmetta nyt), joilla on rasvaa ja lihasta. Noi Bullit ja muut bodarit on ihan karmeita.
Herkkuesimerkki: http://resources3.news.com.au/images/2007/05/28/1111119/608731-male-body-envy.jpg
[/quote]
Oli kyllä juuri nam! Treenatut käsivarret, epäkkäät ja rinta. Vatsalihaspalikat eivät olleet liian näkyvät, mutta mistään kaljamahasta ei ollut tietoakaan. Kroppa ei silti ollut mikään pilvimäinen bodarimöykky ja rasvaprosentti oli miehelle sopivalla tasolla.
Mä tykkään eniten mihistä, joilla työllä hankittu normaali tukkijätkikroppa tai sitten saa olla vähän mahaakin, mutta kuntosalilla pullistelulihaksia hommanneita, joilla hormoonitkin käytössä lihasten pakkokasvattamiseen paheksun syvästi ja ns. portsarityyppejä inhoan!!!
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 20:05"]
Mä tykkään eniten mihistä, joilla työllä hankittu normaali tukkijätkikroppa tai sitten saa olla vähän mahaakin, mutta kuntosalilla pullistelulihaksia hommanneita, joilla hormoonitkin käytössä lihasten pakkokasvattamiseen paheksun syvästi ja ns. portsarityyppejä inhoan!!!
[/quote]
Saako mies käydä kuntosalilla, jos ei pullistele eikä vedä hormoneja?
Bodarit on totaalinen turn-off. Ei herätä sitten pienintäkään värinää yhtään missään, ellei sitten puistatuksia.
Tykkään fyysisistä miehistä, jotka liikkuvat vaivattomasti ja ketterästi. Ihannevartalo on jäntevä ja hoikka, mutta ei sellainen kuivakka, kuin jotkut kestävyysjuoksijat tms. Käsivarsissa ja ylävartalossa pieni lihaksikkuus on eduksi, mutta en nyt tosiaan tarkoita mitään Kippari-Kallea.
Olen deittallu nyt yhtä kundia joka on kuin suoraan jostain miesmallikuvastosta tai miesten Men's physique kisasta. Upee kroppa, kiva koskea ja katsoa MUTTA. En tiedä miten moisen kanssa seurustelu tai eläminen onnistuisi jos ei olisi itsellä samanlaista elämäntyyliä. 6krt viikossa 2h treenit ja se ruokavalio pidetään todella tiukkana ja samanlaisena päivästä toiseen. Valitti joskus että exänsä tykkäsi kyllä lopputuloksesta mutta ei hyväksynyt sitä faktaa että se vaatii myös rujosti töitä varsinkin kun alkaa 30v tulemaan lasiin. Lihaksia kyllä saa ylläpidettyä mutta mikäli haluaa pitää kropan 10% rasvoissa 28bmillä se vaatii jo paljon.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 17:30"]Mä tykkään raskaansarjan kehonrakentajan kropasta jos kroppa on kapeavyötäröinen. Janne Käyhty on hyvä esimerkki. Rasvaprossan ei tartte kuitenkasn olla sama kuin kisakunnossa
[/quote]
kiitti:)
J
Lätkänpelaajan kroppa on se ihanne. Vahvat jalat ja muutenkin sitä massaa.
Itsellä on kyllä lihakset pelkästään työn puolesta.
Ne on ihan rakennuksilla tulleet. Sellaiset kiinteän jäntevät. Ei mitään ilmapalloja.
Jalkapalloilijat ja jääkiekkoilijat vastaa mun käsitystä sopivasti lihaksikkaasta miehestä. Jotkut yleisurheilijat sopii kuvaan myös.
Voimistelijoilla on aika sellaiset sopusuhtaisen kokoiset lihakset.
Juu, ja kantturat palstalla täyttää ne miesten kriteerit? Tuskin.
Ryhdikkyys ja peruskuntoilulla sekä työttä hankitut lihakset on seksikästä <3. Jos saunan jälkeen juo kaljan sijasta jotain proteiinipöperöä ja ajelee karvansa, jotta lihakset on paremmin esillä... siinä alkaa menemään jo raja mikä ei ole enään seksikästä.
En panisi lihaksikasta miestä. Hoikka narukäsi on mun makuun. ♡