Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko koulit että sait miehestäsi sinut täydellisesti tyydyttävän seksipedon?

Vierailija
18.09.2014 |

Uusi mies kuvittelee olevansa kymppi ja räplää edelleen kuutosen tasolla, mikään ei mene perille. Kerran sanoin, että käsisuihkukin on parempi kuin mies niin äijä vain nauroi.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee miehelle palvelus ja tyydy suihkuun...

Vierailija
2/18 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta siinä tais mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvinnut kouluttaa kun osasi jo hommat. Sovimme seksuaalisesti hyvin yhteen ja muutenkin...

Vierailija
4/18 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvinnut koulia, enkä olisi ottanut miestä jota täytyisi koulia. Se oli ekasta kerrasta asti sellaista valtavaa kiihkoa ja intohimoa etten olisi voinut kuvitellakaan. Täydellinen yhteensopivuus. 

"Kerran sanoin, että käsisuihkukin on parempi kuin mies niin äijä vain nauroi."

Oli kyllä varmasti rakentava kommentti, joka edesauttaa miestä tulemaan paremmaksi rakastajaksi ;) 

Vierailija
5/18 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 13:50"]

Pari vuotta siinä tais mennä.

[/quote]Huoh... taitaa lähteä äijä kiertoon ennen tuota. :( -ap

Vierailija
6/18 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3kk siinä taisi mennä, tekniikat oppi jo 1kk täysin, mutta mä en osannut rentotua tarpeeksi tullakseni vielä siinä kohtaa. Sanot miehelle, että seksiä ei heru jos ei edes yritä opetella tyydyttämään sua, kerrot vain suoraan, että olet huono joten kannattaisi nyt ottaa niitä neuvoja vain vastaan.

Vierailija
7/18 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 14:01"]2-3kk siinä taisi mennä, tekniikat oppi jo 1kk täysin, mutta mä en osannut rentotua tarpeeksi tullakseni vielä siinä kohtaa. Sanot miehelle, että seksiä ei heru jos ei edes yritä opetella tyydyttämään sua, kerrot vain suoraan, että olet huono joten kannattaisi nyt ottaa niitä neuvoja vain vastaan.
[/quote]

Ollaan siis 19-vuotiaita, joten siksi syy miksi osaaminen puuttui.

Vierailija
8/18 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekniikat voi opettaa, intohimoa ja kemiaa ei.

Vierailija
9/18 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 14:01"]

2-3kk siinä taisi mennä, tekniikat oppi jo 1kk täysin, mutta mä en osannut rentotua tarpeeksi tullakseni vielä siinä kohtaa. Sanot miehelle, että seksiä ei heru jos ei edes yritä opetella tyydyttämään sua, kerrot vain suoraan, että olet huono joten kannattaisi nyt ottaa niitä neuvoja vain vastaan.

[/quote]

Sinä et osannut rentoutua, joten se oli miehen huonoutta. WHAAAT???

Vierailija
10/18 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorempana useita kymmeniä miehiä ja yksikään ei vaivautunut opettelemaan, kun tein kaikki temput itse. Myöhemmin opin kunnioittamaan itseäni ja vaatimaan miehiltä samaa.

Vierailija
11/18 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 14:10"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 14:01"]

[/quote]

Sinä et osannut rentoutua, joten se oli miehen huonoutta. WHAAAT???

[/quote]

Mies ei tiennyt edes mikä on klitoris niin kyllä se oli miehen huonoutta. Kun sanoin, että en saa mitään irti siitä, että työnnetään sormia sisään vaan klitorista tarvitsee hyväillä. Mies kysyi nolona mikä on klitoris. Vaikka tekniikan oppi ja tuntui hyvälle, en antanut itseni tulla, koska en ollut tarpeeksi varma. Selvenikö?

Vierailija
12/18 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on helppo pitää tyytyväisenä. About kaikenlainen seksi käy, ja saan aina helposti orgasmeja. Minulla ei ole ertyisiä vaatimuksia. Kunhan seksiä on säännöllisesti, kaikki käy.

Vierailija
13/18 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osas ihan ilman koulimistakin...

Vierailija
14/18 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtasin

Vierailija
15/18 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 14:25"]

teille av-mammoillehan on tärkeintä se raskautuminen ja sitä kautta miehen lompakolla loisiminen.

eli ei teitä aloituksen luulisi kiinnostavan. mieshän on vain välttämätön paha loisimisen saavuttamiseksi.

[/quote]

Ai, se pienimunainen ja puutteessa elävä lompakkoloisijan ja horon huutaja tuli jo tähänkin ketjuun provoilemaan. 

Hae ukko siideriä valaallesi ja ole hiljaa!

Vierailija
16/18 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä semmoiset puoli vuotta meni. Mies varmaan luuli olevansa hyväkin rakastaja, koska aika paljon kokemusta. Vaikeaa se oli ja meinasin jo luovuttaa. Onneksi en luovuttanut, sillä hyvähän siitä lopulta tuli:)

Eihän mies voi tietää automaattisesti, mistä juuri minä nautin ja ehkä entiset seksikumppanit tyytyneet vähään.

Vierailija
17/18 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole vieläkään oppinut, vaikka olemme olleet yhdessä jo kolme vuotta. Olen yrittänyt opettaa häntä ihan kädestä pitäen, mutta tuntuu ihan ylivoimiselta. Tuntuu, että oikeesti hän ei halua edes opetella. Saan joskus hänen kanssaan orgasmin yhdynnässä, jos hän pystyy olemaan laukeamatta puoli tuntia, mutta se on harvinaista.

Olen monesti pyytynäyt häneltä suuseksiä, mutta ei hän innostu siitä. Nuolee kyllä pyydettäessä, mutta ei osaa tehdä sitä oikein. Sormettamista en viitsi edes pyytää, kun hän on niin kovakourainen. Olen jo antanut periksi. Täytyy tyytyä vain tähän tilanteeseen. Tyydytän itse itseni, kun mies nukahtaa.

Vierailija
18/18 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vähän ujo neuvomaan miehiä mitä tehdä ja en saa orgasmia helposti, joten neuvomatta se ei ainakaan onnistu. Toivoisinkin mieheltä että hän ottaisi vinkit herkästi pienestä vihjeestä opikseen ja kovin kauan en jaksa odottaa jos vinkit ei meinaa mennä perille. Nyt kun elän sinkkuelämää pitkän avioliiton jälkeen niin täytyy varmaan alkaa rohkeammaksi, jotta saa sitä mitä haluaa:) Täytyy sanoa että tämä on muutenkin tosi outo tilanne kun aiemmin olen ollut vain yhden miehen kanssa melkein 20 vuotta. Siksikin vietän nykyään aikaa täällä tutustuen nykyajan seksitrendeihin;) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi