Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kurkussa joku pieni karheusaavistus ja nenässä märkää mutta mikään ei vuoda, menisitkö koronatestiin?

Vierailija
22.08.2021 |

2 rokotetta saatu, huomenna työpäivä niin mietin vaan mitä sen kanssa tekisi.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä koronan piikkiin voi laittaakin.

Vierailija
2/41 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa hyvin olla korona, mutta testi voi silti näyttää negaa. Jos menet testiin, mene antigeeniseen, koska se on ekoina päivinä luotettavampi kuin pcr. Itselläni pcr näytti plussaa vasta, kun olin sairastanut viikon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en menisi ainakaan töihin. Missään nimessä.

Vierailija
4/41 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan katsoisin miten oireet kehittyvät. Jos on infektio, todennäköisesti oireet voimistuvat tämän päivän aikana, jolloin tietysti olet huomenna pois töistä ja menet testiin. Olen ihan maallikko, en terveysasiantiuntija.

Vierailija
5/41 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi ja olisin hiljaa noista tuntemuksista.

Itselläni ainakin on lähes aina allergista nuhaa ja kurkku varsinkin aamuisin karhea kun nielu on yön aikana kuivunut.

Vierailija
6/41 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta testiin ja pari päivää pois töistä, sama taas uudestaan loppuviikosta. Minulla on aina kurkku karhea ja sen ansiosta olen saanut viimeisen vuoden aikana 3 vko palkallista ylimääräistä lomaa. Kiitos korona!

Vierailija
7/41 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ainakin on lähes aina allergista nuhaa ja kurkku varsinkin aamuisin karhea kun nielu on yön aikana kuivunut.

Miksi olisit hiljaa? Onko sinusta kiva, kun korona jyllää?

Vierailija
8/41 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi testiin. Minullakin on ollut kurkun aavistuskarheutta nyt loppukesästä pari kertaa, mutta en ole mennyt testiin. Tilanne ei ole niistä myöskään kehittynyt eteenpäin, vaan kurkkutuntemus on loppunut.

Toisaalta ajattelin ostaa kotiin sellaisen kotitestin, että voisin kerran viikossa tsekata, onko koronaa. Jos on, menisin kaupan kautta pcr-testiin ja pitäisin kahden viikon syysloman haravoiden kotona pihaa, neuloen, palstaillen ja sienestäen.

Vierailija
9/41 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antigeeniseen testin tulokset saa parhaimmillaan puolessa tunnissa.

Itse kotona sairastaneena minua järkyttää nämä vastaukset täällä. Kyseessä ei ole mikään piiloleikki tai leikki ylipäätään. Uskomaton asenne.

Vierailija
10/41 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisit hiljaa? Onko sinusta kiva, kun korona jyllää?

Siksi, koska itselläni on jo kaksi rokotusta, eikä minun kotiin jäämiseni lisäisi rokotuskattavuutta yhtään.

eri

Vierailija
11/41 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene töihin

Vierailija
12/41 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kotona sairastaneena minua järkyttää nämä vastaukset täällä. Kyseessä ei ole mikään piiloleikki tai leikki ylipäätään. Uskomaton asenne.

Etkö tajua, että ainoa tie ulos koronasta on rokote, ei mikään terveiden tai oireettomien testailu?

Vierailija
13/41 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis KORONAN sairastaneena. En tosin joutunut onneksi sairaalaan, mutta ei se kaukana ollut.

Vierailija
14/41 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Minulla on risat nielurisat ja aamuinen kurkun karheus n. 340 päivää vuodessa.

Vierailija
15/41 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin testiin.

Vierailija
16/41 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä mene töihin

Miksei? Jos työkaveri on nuori, hänellä on jo 1 piikki ja hyvä vastustuskyky, jos iäkkäämpi, hänellä on kaksi rokotetta.

Vierailija
17/41 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis KORONAN sairastaneena. En tosin joutunut onneksi sairaalaan, mutta ei se kaukana ollut.

Minkä ikäinen olet? Oliko riskitekijöitä?

Vierailija
18/41 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi huomenna töihin ja jos oireet muuttuvat selvemmiksi tai niitä tulee lisää, varaisin huomenna ajan testiin.

Vierailija
19/41 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö tajua, että ainoa tie ulos koronasta on rokote, ei mikään terveiden tai oireettomien testailu?

Etkö itse lue uutisia? Rokote suojaa lähinnä rokotettua henkilöä, ei muita, sillä rokotettukin voi sairastua ja tartuttaa tautia. Korona lannistamiseen tarvitaan rokotuksia, testejä, hygieniaa ja maskeja. Mikään noista ei yksin riitä.

Koronassa vaikeaa on juuri se, että sitä voi kantaa ja tartuttaa, vaikka oireet olisivat lievät tai olemattomat. Luulisi että tässä vaiheessa asia olisi jo kaikkien tiedossa.

Vierailija
20/41 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti mitä sitten jos onkin korona ja ”menit vain töihin” kuinka paljon sinua sitten syyllistetään. Rokotetuilla nimenomaan lievemmät oireet kuin muilla. Tosi itsekästä ajatella että sun työssäkäynti on niin tärkeää että joku voi sairastua vakavasti sen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi