Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HR-koordinaattorin työtä tekevät!

Vierailija
22.08.2021 |

Te, jotka työskentelette tai omaatte kokemusta HR-koordinaattorin hommista niin kertokaa kokemuksia!

Minkälaista työ on? Ainakin hyvin hektistä ilmeisesti? Paljonko saat palkkaa työstäsi? Minkälaiselle ihmiselle suosittelisit?

Olen itse hakemassa amk-harjoittelupaikkaa ja miettinyt edellä mainittua. Kiinnostaisi myös työllistyä harjoittelun myötä, joten kuulisin mielelläni kokemuksia alasta tietäviltä!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko jättäisit akateemisille.

Vierailija
2/5 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia?

Vierailija
4/5 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No usko jo, mene yliopistoon tai jätä HR muille. Amkit on so last season.

Vierailija
5/5 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman esimies, ja aika monipuolista hommaa. Voi olla enemmän työehtoihin ja työehtosopimuksiin liittyvää, järjestelmäpuolta tai rekrytointeihin ja työnantajamielikuvaan liittyvää.

Vinkkinä, että järjestelmäpuolella liikkuu parhaat rahat ja isoin tarve osaajille, rekry- ja työnantajamielikuvan kehittämistä taas haluaa tehdä isompi jengi ja siellä on vaikeampi erottua joukosta.

HR-työssä kannattaa valmistautua siihen, että se ei ole mitään ihanaa kiitollisten ihmisten auttamista, vaan paljolti kiukkuisten ihmisten pielessä olevien asioiden hoitoa ja aina ainakin joidenkin mielestä typerien muutosten läpivientiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi