Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen päättänyt mennä synnytyksen jälkeen alapään kiristykseen,,

Vierailija
18.09.2014 |

Onko kellään kokemuksia? Miten pian sen voi tehdä synnytyksen jälkeen? Millaisia vaihtoehtoja on?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset treenaisi pimppiäsi lihaksilla tiukaksi?

Vierailija
2/13 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaankin, mutta haluan myös tuohon toimenpiteeseen. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/13 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä tiedät että tarvit ko toimenpiteen? Onko sinulla lapsia ennestään vai mistä tiedät että kiristystä tarvitaan. Mietin vaan kun itsellä 3 lasta, eikä mitään tarvetta kiristyksille.

Vierailija
5/13 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa odottaa useampia vuosia koska alapää palautuu aika piukaksi useimmilla. Ettei käy niin että kiristytät sen liian tiukaksi. Mutta noin niinku muuten olen sitä mieltä, että tuollainen ihan ihan turhaa. Naisen alapää on tosi hyvä palautumaan.

Vierailija
6/13 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt viides lapsi,, ja viimeinen. Olen jumpannut lantionpohjalihaksia säännöllisesti, mutta kai nämä synnytykset on vähän löysentäneet. Saan kyllä tuntuman yhdynnässä, mutta enempi ei haittaisi. ap

Vierailija
7/13 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee halvemmaksi kun vaihdat miehen isomunaiseen ;)

Vierailija
8/13 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 11:46"]

Tämä on nyt viides lapsi,, ja viimeinen. Olen jumpannut lantionpohjalihaksia säännöllisesti, mutta kai nämä synnytykset on vähän löysentäneet. Saan kyllä tuntuman yhdynnässä, mutta enempi ei haittaisi. ap

[/quote]

Kiristyy kyllä vielä. Odottele ja jumppaa rauhassa.

Vierailija
9/13 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvinhän se näyttäis toimivan, kun viides lapsi kerta jo tulossa;) Ettei vaan olis kuule provo...

Vierailija
10/13 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kiristyi alapää entisestään synnytyksen jälkeen. Tosin eka synnytys. Mutta nyt siis vähän liiankin tiukka ja välillä seksi sattuu :(

Vierailija
11/13 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mulla on uusi mies, jolla on tosiaan pienempi muna kuin aiemmalla. Enkä aio vaihtaa miestä. ap

Vierailija
12/13 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole paras vastaaja, mutta mulla on paranneltu alapäätä (repesi pahasti raiskauksessa), neljästi korjailtiin. Paraneminen kesti kauan. Vapaaehtoisesti en lähtisi tekemään minkäänlaista kiristystä. Nyt se kai näyttää hyvältä ja tuntuu tiukalta, mutta mielummin ottaisin entisen takaisin. Vika ei ole yleensä alapäässä vain yläpäässä!

Vierailija
13/13 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi