Olen päättänyt mennä synnytyksen jälkeen alapään kiristykseen,,
Onko kellään kokemuksia? Miten pian sen voi tehdä synnytyksen jälkeen? Millaisia vaihtoehtoja on?
Kommentit (13)
Treenaankin, mutta haluan myös tuohon toimenpiteeseen. ap
Siis mistä tiedät että tarvit ko toimenpiteen? Onko sinulla lapsia ennestään vai mistä tiedät että kiristystä tarvitaan. Mietin vaan kun itsellä 3 lasta, eikä mitään tarvetta kiristyksille.
Kannattaa odottaa useampia vuosia koska alapää palautuu aika piukaksi useimmilla. Ettei käy niin että kiristytät sen liian tiukaksi. Mutta noin niinku muuten olen sitä mieltä, että tuollainen ihan ihan turhaa. Naisen alapää on tosi hyvä palautumaan.
Tämä on nyt viides lapsi,, ja viimeinen. Olen jumpannut lantionpohjalihaksia säännöllisesti, mutta kai nämä synnytykset on vähän löysentäneet. Saan kyllä tuntuman yhdynnässä, mutta enempi ei haittaisi. ap
Tulee halvemmaksi kun vaihdat miehen isomunaiseen ;)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 11:46"]
Tämä on nyt viides lapsi,, ja viimeinen. Olen jumpannut lantionpohjalihaksia säännöllisesti, mutta kai nämä synnytykset on vähän löysentäneet. Saan kyllä tuntuman yhdynnässä, mutta enempi ei haittaisi. ap
[/quote]
Kiristyy kyllä vielä. Odottele ja jumppaa rauhassa.
Ihan hyvinhän se näyttäis toimivan, kun viides lapsi kerta jo tulossa;) Ettei vaan olis kuule provo...
Mulla kiristyi alapää entisestään synnytyksen jälkeen. Tosin eka synnytys. Mutta nyt siis vähän liiankin tiukka ja välillä seksi sattuu :(
Niin ja mulla on uusi mies, jolla on tosiaan pienempi muna kuin aiemmalla. Enkä aio vaihtaa miestä. ap
En ole paras vastaaja, mutta mulla on paranneltu alapäätä (repesi pahasti raiskauksessa), neljästi korjailtiin. Paraneminen kesti kauan. Vapaaehtoisesti en lähtisi tekemään minkäänlaista kiristystä. Nyt se kai näyttää hyvältä ja tuntuu tiukalta, mutta mielummin ottaisin entisen takaisin. Vika ei ole yleensä alapäässä vain yläpäässä!
Mikset treenaisi pimppiäsi lihaksilla tiukaksi?