Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen menossa viikoksi lomalle kotipaikkakunnalleni ja äitini suuttui

Vierailija
21.08.2021 |

Olen siis menossa miesystävän luo ja ystäviä olen ajatellut tavata. Äitini veti sitten herneen nenään, koska ei löytynyt viikonloppuiltaa, että olisin hänen ja siskojensa kanssa voinut viettää iltaa. Ovat siis viikolla töissä ja minä olen sopinut jo viikonlopuiksi menoja. Sanoin äidilleni, että hänen luo voin tulla yöksi ja istua iltaa (on siis miehensä kanssa eläkkeellä.) Tämä ei kelvannut ja veti herneen nenään. Onko mulla joku velvollisuus lomallani nähdä sukulaisiani vai voinko mieleni mukaan lomailla? Alkoi ahdistaa älyttömästi. Kuulemma ”makaan viikon” miesystäväni luona, vaikka tarkoitus on tehdä päivävaelluksia…

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, sä elät omaa elämääsi etkä äitisi elämää. Todellakin teet lomallasi juuri niinkuin sun aikatauluun kelpaa.

Vierailija
2/5 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista lomistaan ei kannata kertoa liikaa yksityiskohtia ihmiselle, joka haluaa suunnitella lomasi sinun puolestasi. Eli ei kannata kertoa edes olevansa lomalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te olette aikuisenakin vanhempienne talutusnuorassa? Toki tuollainen kiukuttelu voi olla oire dementiasta.

Vierailija
4/5 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omista lomistaan ei kannata kertoa liikaa yksityiskohtia ihmiselle, joka haluaa suunnitella lomasi sinun puolestasi. Eli ei kannata kertoa edes olevansa lomalla.

Niin täysin samaa mieltä.

Koska myöskään somessa ei tarvitse jakaa mitään niin voiko paljoa ihanammin lomaansa enää viettää?

Vierailija
5/5 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimit oikein. Äitisi tulee ymmärtää, että sinulla on oma elämä. Ehdotuksesi äidllesi oli hyvä kompromissi. Jos ei kelpaa, niin anna olla. Kun ajattelen omia aikuisia lapsiani, toivoisin heidän elävän itsenäistä elämää omien toiveiden mukaan eiklä sen mukaan, mitä äiti haluaa heidän tekevän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi