Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10,5 kg pudotettuna kesäkuun alusta lähtien.

Vierailija
18.09.2014 |

Ensimmäistä kertaa paino putoaa syömällä oikein. Tätä ennen olen pudottanut väliaikaisesti ateriankorvikkeilla, syömättömyydellä, ihmekaalidieeteillä ja lentoemäntädieeteillä, pakonomaisella liikkumisella tai jollain VHH-dieetillä. Nyt syön viisi kertaa päivässä, eli aamupalan, lounaan, välipalan, päivällisen ja iltapalan. Syön myös herkkuja, mutta maltillisesti ja "normaalisti". 

Jospa nyt kerrankin suunta olisi pysyvästi alaspäin! 

Alkupaino 104 kg, pituus 168cm. Tavoite normaalipaino.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 07:43"]

Kertokaa samalla että miten, mitä söitte niin muutkin saa vinkkejä :) Onnea! Minulle saisi ehdottaa hyviä välipaloja ja aamupuuron tilalle jotain muuta..:D

[/quote]

Mulla yksi käänteentekevä laiteostos oli tehosekoitin, jolla teen smoothieita. Olen todella huono syömään kasviksia ja marjoja sellaisenaan, mutta smoothiena menee alas kaikki parsakaalista puolukkaan. Teen usein illalla ison smoothien, jonka laitan jääkaappiin. Siitä juon aamupalalla, välipalalla ja iltapalalla. Smoothieita voi tehdä tuhansia erilaisia, voi syödä monipuolisesti kasviksia ja marjoja loputtomasti. Kun aamupalalla syö/juo vaikkapa 4 dl smoothien, ei sen lisäksi tee mieli enää tehdä mitään neljää kinkkujuustoruispalaa, joita ennen söin. 

Lounaaksi ja päivälliseksi syön kevyttä ja hyvää ruokaa, pidän italialaistyyppisestä. Teen aina sellaisen reseptin mukaan, josta näen annoksen kalorit. Monissa ns. tavallisissa kotiruoissa kun voi olla vaikka kuinka paljon kaloreita, saman ruoan voisi tehdä puolella kalorimäärällä. Hyvä esimerkki lasagne. Lasagnelevyt voi vaihtaa täysjyvään tai pinaattilevyihin tai vaikkapa munakoisoihin, jotta annos olisi terveellisempi.

Laskin ihannepainoni, joka on noin 65kg. Laskin sen mukaan kalorimäärän, jolla en liho, enkä laihdu. Syön sen 65-kiloisen itseni mukaan, eli hitaasti kehoni kuluttaa ylimääräiset läskit pois, kunnes olen tuossa painossa. Samalla opettelen syömään terveellisesti ja hyvin, en siis varsinaisesti laihduta, vaan laihdun omaksi itsekseni.

ap

Vierailija
2/8 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon 168 cm 65 kg naisen kalorimäärä sitten on? Itse samanpituinen ja painan 85 kg - tavoite juuri tuo 65 kg, joten kerrotko mulle kalorimäärn :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea saavutuksesta! :) Varmasti on hyvät todennäköisyydet pitää saavutettu paino kun on kyse noin järkevästä elämäntapamuutoksesta. Tsemppiä jatkoon!

Vierailija
4/8 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 09:08"]

Kuinka paljon 168 cm 65 kg naisen kalorimäärä sitten on? Itse samanpituinen ja painan 85 kg - tavoite juuri tuo 65 kg, joten kerrotko mulle kalorimäärn :)

[/quote]

Se riippuu myös omasta iästä ja omasta kuntoilusta, eli mitään absoluuttista kalorinkulutusta 168-senttiselle ja 65-kiloiselle ei ole. Yksilöissä on myös eroja. Itse liikun aika vähän, joten oma peruskulutukseni tällä liikuntamäärällä on noi 1700 kcal. Jos liikun, saan extrakaloreja esimerkiksi herkkuihin. Jos en siis päivän aikana liiku kuin bussipysäkille ja takaisin, syön tuon 1700 kcal. 

ap

Vierailija
5/8 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! :)

Vierailija
6/8 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama, tosin alkupaino 100kg ja pudotettu 8,5kg! Hyvä me!

Vierailija
7/8 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa samalla että miten, mitä söitte niin muutkin saa vinkkejä :) Onnea! Minulle saisi ehdottaa hyviä välipaloja ja aamupuuron tilalle jotain muuta..:D

Vierailija
8/8 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea saavutus! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi