Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvasänky/parvisänky

Vierailija
18.09.2014 |

Olen ostamassa kolmiota, joissa lapset (2 kpl) saavat käyttöönsä makuuhuoneet. Nyt mietin, missä itse nukun. Kertokaa kokemuksia parvisängystä, sohvasängystä? Onko sohvasänky työläs, jos sen joka ilta levittää ja taas aamulla laittaa kasaan? Entäpä 160x2000 cm parvisänky, minkälaista nukkua "katon rajassa"? Vai olisiko vielä jotain muuta ideaa? Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostat parvisängyn, niin älä osta Kalustekaupan parvisänkyä. Itse erehdyin ostamaan. Sänkyä ei saanut kasattua ilman porakonetta, koska reiät olivat väärissä paikoissa. Myös ruuvit piti ostaa uudet, koska mukana tulevia ei saanut riittävän kireiksi.

Vierailija
2/4 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 06:46"]Jos ostat parvisängyn, niin älä osta Kalustekaupan parvisänkyä. Itse erehdyin ostamaan. Sänkyä ei saanut kasattua ilman porakonetta, koska reiät olivat väärissä paikoissa. Myös ruuvit piti ostaa uudet, koska mukana tulevia ei saanut riittävän kireiksi.
[/quote] Sama juttu. Minä tosin erehdyin ostamaan Ikeasta parvisängyn, ja siihen tarvitsi porakoneen, mutta eipä ollut porakonetta! :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parvisänky on ankea muuten vaan. Sohvasänky ihan ok, mutta kyllä se normaali sänky on ihan paras. Meillä 160cm leveä sänky olkkarissa, tehtiin paneeliverhoista puoliseinäke (kuulema vähän turhan tyttömäiset oli muut verhot miehen makuun, ja omaan silmäänkin paneeliverhoista tuli siisti ja silmille pomppaamaton ratkaisu) sängyn eteen. Sänky on nurkassa ja verhojen vieressä on normaalit olkkarin kamppeet, kulmasohva, olkkarinpöytä yms.

Ihan jo siitäkin syystä, etten tykkää vieraiden istuskelevan sängyllä. Eikä kukaan kauheasti ole edes maininnut, että ai te nukutte olkkarissa tms. Ja ei, meillä ei ole mitenkään iso olkkari, paljon normaaliakin pienempi todennäköisesti, pikkuinen kerrostalokämppä kun on.

Vierailija
4/4 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkä sänky, 2000 cm :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi