Mieheni ja minä ei haluata lapsia ,mutta nyt mies on alkanut nähdä unia
Että olen raskaana ja hän pitää tyttövauvaa sylissään. Pelottaa jos mies yhtäkkiä alkaa haluta lapsia? Ollaan molemmat 30 vuotta, ja ollaan päätetty ettei tehdä koskaan lapsia. Hän vaan usein nähnyt tälläisiä unia, kertoi niistä naureskellen mulle... Vähän outoa?
Kommentit (4)
Vielä ehtii. Miehellä on vauvakuume, ja kertoo siitä näin kautta rantain. Meillä oltiin 35/33 v. kun esikoinen syntyi ja 40/38 kun jälkimmäinen. Superkivoja ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vielä ehtii. Miehellä on vauvakuume, ja kertoo siitä näin kautta rantain. Meillä oltiin 35/33 v. kun esikoinen syntyi ja 40/38 kun jälkimmäinen. Superkivoja ovat.
Mutta kun kysyin, sanoi ettei edelleenkään halua. Mutta silti näkee näitä unia ja kertoo niistä innoissaan. Mutta itse en halua lapsia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun kysyin, sanoi ettei edelleenkään halua. Mutta silti näkee näitä unia ja kertoo niistä innoissaan. Mutta itse en halua lapsia!
Toivoo että muuttaisit mielesi, muttei kehtaa sanoa sitä ääneen koska teillä on jo sovittu tämä.
up