Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostan lähes kaiken ruuan arabien "etnokaupasta"

Vierailija
21.08.2021 |

Siellä on riisit yms. Ja jopa lihat halvempia kun prismassa.20kg säkki jasminriisiä 14.90e.
T.isomies

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etnisissä kaupoissa varsinkin kuivatavara on todella edullista. Lihatuotteita en edes edullisuuden takia sieltä osta. Niissä luotan vain suomalaiseen. 

Vierailija
2/13 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan thai-kaupasta esimerkiksi tofua 4,20 e kilo. Prismassa on melkein 8 e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäeettistä. Rahat menee ties mihin. Laatu voi olla ties mitä.

Vierailija
4/13 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin ostanut aasiakaupasta ison säkin riisiä, mutta kilohinta oli paljon kalliimpi kuin ässässä. Nuudelit myös kalliimpia mutta löytää erikoisempia kuin peruskaupasta. Osterikastike sentään oli halvempaa.

Vierailija
5/13 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan ostin kans. Palkokasvit oli mielestäni ihmisravinnoksi kelpaavaa, toisin kuin marketeissa.

Vierailija
6/13 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin ostanut aasiakaupasta ison säkin riisiä, mutta kilohinta oli paljon kalliimpi kuin ässässä. Nuudelit myös kalliimpia mutta löytää erikoisempia kuin peruskaupasta. Osterikastike sentään oli halvempaa.

Riiseissä on myös paljon eroja, joka selittää hyvin sen miksi etnokaupan riisi oli kalliimpaa kuin peruskaupan.

Vierailija
7/13 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on arabien etnisiä kauppoja ja mitä ne on nimeltään?

Vierailija
8/13 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riiseissä on myös paljon eroja, joka selittää hyvin sen miksi etnokaupan riisi oli kalliimpaa kuin peruskaupan.

Niin no, en tiedä olisiko se jasmiini- tai basmatiriisi sitten ollut aasiakaupasta paljon laadukkaampaa kuin normikaupasta.

Vierailija
9/13 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan kotimaisia juttuja jotta meillä olis tulevaisuudessakin töitä ja maataloutta.

Vierailija
10/13 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etnisissä kaupoissa varsinkin kuivatavara on todella edullista. Lihatuotteita en edes edullisuuden takia sieltä osta. Niissä luotan vain suomalaiseen. 

Hahhah. Moni myy ihan suomalaista lihaa. Taas kumma ennakkoluulo. Luuletko, että ne tuo sen lihan Afganistanista tuoretiskille??

Minä myös ostan ison osan ruokaa etnisistä kaupoista.

Vierailija
11/13 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä muka nuin halpaa riisiä?`

Vierailija
12/13 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostan kotimaisia juttuja jotta meillä olis tulevaisuudessakin töitä ja maataloutta.

Koska riisiä on suomessa viljelty?

Vierailija
13/13 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin kanssa tuolta lihaa. Oli kuulemma tsernobilystä suoraan. Nyt ihmettelen kun mulla kasvoi kolmas silmä otsaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan