Mitä tekis tän elämän kanssa?
Olen 23v ja odotan toista lastani, en kiinnosta palata entiseen työhöni tämän toisen kotihoidon jälkeen vaikka ihan ok työ onkin..
Tyhmänä en käynyt kaksoistutkintoani loppuun vaan ajauduin työelämään eikä sen jälkeen oikein kiinnostanut opiskelu, eli minulla on vain peruskoulututkinto ja olen katsonut muita uravaihtoehtoja johon tarvittaisiin kaikkiin toisenasteen tutkinto.. Otin yhteyttä lukioon mistä kerrottiin että opintoni on vanhentunut, ärsyttävää kun oli vain 2 kurssia käymättä.. Mitä tässä keksisi?
Kommentit (5)
Parasta, jos lapset sais pitää äidin kotona.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 22:06"]Parasta, jos lapset sais pitää äidin kotona.
[/quote]
En mä ihan heti olekkaa palaamassa töihin, kattelin tuossa iltakoulukursseja ja iski masennus..
Käyt sen lukion loppuun tai haet johonkin muuhun koulutukseen. Eli hankit itsellesi ammatin. Mikä tuossa voi olla niin vaikeaa? Peruskoulupohjalta on aika hankala ponnistaa.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 22:14"]Käyt sen lukion loppuun tai haet johonkin muuhun koulutukseen. Eli hankit itsellesi ammatin. Mikä tuossa voi olla niin vaikeaa? Peruskoulupohjalta on aika hankala ponnistaa.
[/quote]
Mähän kerroin että lukio-opinnot on jo vanhentunu ja pitäisi käydä kaikki uusiksi..
Yritä saada oppisopimus jostain, alalta, jota opiskelit tai sitten ihan muulta. Se on hyvä tapa työllistyä.
Kannattaako sun mennä enää lukioon, pelkällä yo-tutkinnolla et tee mitään. Kahden lapsen kanssa voi olla aika vaikeeta opiskella yliopistossa tai amk:ssa...
Joku aikuiskoulutus saattais olla kans ok vaihtoehto.