Miksi olet palstalla launatai-iltana?
Kommentit (42)
Tulin juuri saunasta, ihanan tunnelmallinen kevyt sade ropisee kesämökin kattoon, poltin tupakan, korkkasin oluen, ja tulin pyyhe päällä tänne katsomaan että mitäs täällä. Hyvä ilta! Tosin palstan taso sitä samaa tuttua kuin aina. Kohta leffaa! :)
Miehen kanssa on hauskaa lukea tätä yhdessä. Nauretaan, kun trollaajat on hauskoja.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kanssa on hauskaa lukea tätä yhdessä. Nauretaan, kun trollaajat on hauskoja.
T: Se nainen joka kirjoitti tuon aloituksen missä kerron olevani onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T: Se nainen joka kirjoitti tuon aloituksen missä kerron olevani onnellinen.
Ei tosin kaikki trollit naurata, vähän riippuu. Tapa ittes trollit ei ole hauskoja.
Provoilen täällä samalla kun syön iltapalaa. Kohta Netflix & wank.
Lueskelen samalla omistamieni firmojen osavuosikatsauksia
Vierailija kirjoitti:
Tulin juuri saunasta, ihanan tunnelmallinen kevyt sade ropisee kesämökin kattoon, poltin tupakan, korkkasin oluen, ja tulin pyyhe päällä tänne katsomaan että mitäs täällä. Hyvä ilta! Tosin palstan taso sitä samaa tuttua kuin aina. Kohta leffaa! :)
Tää palsta ei petä koskaan. Aina yhtä timanttista settiä.
Puoliso katsoo Chuck Berrya tv:stä, joten tulin etsimään Pinterestistä uusia ideoita käsityöharrastukseeni. Samalla notkun täällä.
Odotan että lapsi nukahtaa. Sit suklaata ja leffa 😋
Vierailija kirjoitti:
Minkä leffan aiot katsoa ja mistä palvelusta? Voisin taas syksyksi hankkia jonkun suoratoistopalvelun, kun tietäisin, mistä tulee katsomisen arvoista ohjelmaa. Kesän aikana en ole televisiota avannutkaan (enkä katsele leffoja läppäriltä vaan tv:n kautta).
En kerro, kun säkään et kertonut.
Ilmiantajah0r0cki kirjoitti:
Päivystän täällä hoivakodin tietokonehuoneessa 7-n. 23.10.
ja hoidokit makaa jätöksissään
Koska teki mieli jauhaa jotain hömppää .
Siksi koska kerrankin on aikaa ja rauhaa olla vaan ja tyhjentää aivoja. Pieni viikonloppureissu ja vilvoittelen saunan jälkeen tässä Air bnb paikan terassilla. Sataa mutta on lämmin ja tässä on upea vehreä ympäristö. Siideriä on, pizzaa on. Vielä puuttuis The real housewives- maraton, mutta pitää tyytyä tähän.
Käyn välillä poistelemassa ras.... sia. viestiä koska ne ei enää kuulu sivistyneeseen Suomeen. Keskustella täällä voi harvoin.
Missä pitäisi olla? Täällä pääkaupunkiseudulla taitaa olla viisainta heilua palstalla seurustelemassa, vaikka mulla on kaksi rokotetta jo.
Ehkä pitäisi kirmata saalistamaan jos ei koronaa niin jokin flunssa- tai vatsavirus nyt ainakin. Koulut ja päikkärithän aukenivat.
Eikä lauantai ole sen kummempi päivä kuin muutkaan. Joskus 50 vuotta sitten lauantaita odotettiin innolla ja siihen panostettiin. Maailma on muuttunut.
Koska olen patalaiska. Hommaa ja tekemistä olisi vaikka kuinka paljon mutta en pääse ylös sängystä, energiataso nolla. Viikolla kyllä ahkeroin.
Ehkä pitää kirjoittaa suunnitelmat ylös ja alkaa vaan tekemään...
Oon ollut kolme kuukautta lomalla ni ihan normi-ilta tää on. Ulkona on korona, ei viitti sinne mennä ihmisjoukkoihin.
No missäs mun pitäis olla? Olin aamu- ja iltapäivästä useamman tunnin tallilla, tulin kotiin, tein ruokaa, luin nuoremmalle lapselle Potteria, nukuin päikkärit, maalasin lasten nukkekotia, kävin saunassa ja nyt oon tässä odottamassa, että mieheni tekee meille pastaa. Kohta katsotaan elokuvaa ja syödään sitä mainittua pastaa.
Yritän etsiä hyviä keskusteluja. Mutta enimmäkseen löytyy väittelyä, ilkeilyä, pahan olon purkamista. On täällä joskus asiallisiakin keskusteluja. Eikö eri ikäisille vois laittaa omat keskusteluketjut. Mutta eihän sekään onnistu, kun ihmiset tekeytyy sitten toisen ikäisiksi kuin onkaan. Ehkä lopetan eräänä koko palstan lukemisen.