Hitto mä oon onnellinen
Toivon teille kaikille pelkkää hyvää, varmasti olette onnenne ansainneet.
Olen todella onnellisessa parisuhteessa, vaikka ei olla seurusteltu, kun vasta kuukausi. Mies on komea, todella ilmeikäs ja hänellä on hassu nauru. Hän saa mut nauramaan niinkuin äskenkin. Kuuntelin Apulantaa ja lauloin mukana: Sun pitäis luovuttaaaaaa…. Niin mies vaan ohikulkiessaan sanoi ihan neitimäisellä äänellä, että ”Luovuttaa? Höpsis!” Yritäppä siinä sit laulaa.
Hänen kanssaan voi keskustella kaikesta ja hän osaa näyttää tunteensa. Ei ole mikään jurottaja. Molemmat voidaan kuvitella olevamme loppuelämämme yhdessä. ❤️
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Kuukausi seurustelua takana, söpöä. Minäkin olen onnellinen ja olen ollut naimisissa 25 vuotta. Tule perässä :)
❤️
Vierailija kirjoitti:
Kel onni on se onnen kätkeköön...
Miten joillain voi olla noin negatiivinen ajattelutapa? En pystyisi seurustelemaan sellaisen ihmisen kanssa, olis tosi raskasta.
Kyllä kannattaa nauttia tietoisesti ihan onnen tunteestakin. Itsekin muistan ajat jolloin olen ollut onnellinen, on todellinen voimavara elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette?
29 ja 33. Ei teinejä enää, vaikka osataankin hassutella. Minulla huonoja parisuhteita takana. Mm. sairaalloista mustasukkaisuutta ja väkivaltaa. En välitä, vaikka joku tunnistaisikin.
Onni on oma talo, kaukana naisista.
Vierailija kirjoitti:
Kuukausi seurustelua takana, söpöä. Minäkin olen onnellinen ja olen ollut naimisissa 25 vuotta. Tule perässä :)
Ei ole itku kaukana 11 vuoden yhdessä olon jälkeen kun on niin paska nainen. Kaljakauppaan menossa kun muuten ei kestä iltaa...
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette?
Minäkin mietin, että lapsellista.
Onneksi olkoon! Kuulostaa ihanalta ❤️
Kunpa itsekin löytäisi oman kullan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette?
😂 Ikävää, jos sinä et osaa hassutella. Nauru on yksi elämän parhaista asioista.
Ihanaa kun täällä murheen laaksossa on edes joku onnellinen. Rakkaus on ainoa oikeasti tärkeä asia.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon! Kuulostaa ihanalta ❤️
Kunpa itsekin löytäisi oman kullan
Kyllä sinäkin vielä sen oikean löydät.
❤️ Minä löysin hänet just silloin, kun sitä vähiten osasin odottaa. Oltiin kahvilassa, kaikki pöydät oli varattuja. Kysyin mieheltä mahtuuko tähän istumaan. No.,
siitä se lähti.
Ap
Höh, miten paljon negatiivisia ihmisiä täällä. Opetelkaa nauttimaan elämästä.
Ihana aloitus. Olen myös rakastunut vaikka toinen osapuoli ei sitä tiedä, eikä varmaan tulekaan tietämään. Olin jo alkanut uskoa, etten enää ikinä varmaan edes ihastu saati rakastu.
Ihana tunne, olen niin onnellinen, että tällainen tunnevyöry pääsi yllättämään.
En ole kertonut tästä kenellekään, mutta kiva kun sain tänne avautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette?
😂 Ikävää, jos sinä et osaa hassutella. Nauru on yksi elämän parhaista asioista.
Et tiedä hassuttelusta ja naurusta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette?
29 ja 33. Ei teinejä enää, vaikka osataankin hassutella. Minulla huonoja parisuhteita takana. Mm. sairaalloista mustasukkaisuutta ja väkivaltaa. En välitä, vaikka joku tunnistaisikin.
Onnea teille. Toivottavasti tämä suhde on se oikea sinulle. ❤️
T. Kommentoija nro 1