Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4 pitkää vuotta odottanut joskos kumppani olisi valmis perustamaan perheen. Jatkaako odottamista vai erota?

Vierailija
21.08.2021 |

6 vuotta yhdessä joista 4 naimisissa. 4 vuotta olen odottanut että vaimo saa uransa siihen malliin ja voitaisiin perustaa perhe yhdessä. 2 kertaa vaimo on halunnut siirtää ja mittani alkaa täyttyä. Ikää meillä vaimo pian 32 ja minä 34. Tällä viikolla kyselin uudestaan että miten on haluaako yrittää lasta ja milloin niin en saanut vastausta kun on niin kiire töissä. Viime vuonna vaimo sai tittelin ja siihen perään palkankorotuksen että on nyt siinä mihin on 4 vuotta pyrkinyt. Kerroin etten enää halua odottaa ja painostanut en ole. Haluan isäksi, se on suurin haaveeni mikä on toteutumatta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko pääsitte asiasta keskustelemaan? Vaimolla saattaa olla monenlaisia pelkoja lapseen ja synnytykseen liittyen. Se on iso päätös. Vaikka kaikki meneekin useimmiten tosi hyvin, niin sitä ei voi taata. Lapsen terveyden takia on parempi mitä nuorempana ryhtyy lapsia hankkimaan.

Julkisuudessa ovat paljon esillä traumaattiset synnytyskokemukset, erityislapset ja muut sellaiset vaikeat, elämään paljon vaikuttavat asiat, se voi vaikuttaa naisten ajatuksiin halutaanko lapsia vai ei. Lapsi mullistaa elämän monin tavoin, tietysti useimmiten myönteisellä tavalla, mutta ei aina, jos lapsella onkin vaikeuksia. 

Onneksi silloin kun itse tein lapseni esillä olivat enemmän positiiviset asiat, varovaisena tyyppinä olisin saattanut jättää lapsen tekemättä, jos olisin negatiiviset asiat olisi tiedostanut paremmin. Kaikki sujui hyvin ja vauva-aika oli elämäni onnellisinta aikaa. 

Vierailija
22/23 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako vaimo ahtèríiŋ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi ap?