15-vuotiastani tuli iskemään ~30-vuotias
15v tyttöni kertoi äsken että oli ollut tulossa koulusta, istunut bussipysäkillä yksin (vaihtaa bussia) ja joku hänen arvionsa mukaan noin 30-vuotias intialaiselta näyttävä mies oli tullut juttelemaan huonolla englannilla ja pyytänyt kahville, vaikka tyttö oli jo maininnut olevansa 15-vuotias. Tyttö erehtyi mainitsemaan asuinkaupunginosamme nimen ja on ihan paniikissa asian takia. Yritän rauhoitella tyttöä.
Mitä sanoisin hänelle? Ettei mies häntä ala etsiä? Onko teille käynyt vastaavaa?
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 16:52"]15-vuotias ei ole lapsi. Ei ehkä aikuinen, muttei kyllä lapsikaan. Vai eikö 15-veelläsi murrosikä ole vielä alkanut??
[/quote]
Jokainen alle 18-vuotias on lapsi.
Huh huh tyttäresi elämä tulee vielä olemaan kovin rankkaa jos tuollaisesta menee sekaisin... Ja jos äiti siitä vielä hädissään ryntää vauvapalstalle kirjoittamaan niin ei voi muuta kuin todeta että ei omena puusta kauas putoa.
Ihmisen aivot kehityvät vielä 25-vuotiaaksi saakka. Tätä ennenkö ei voisi ajatella parinmuodostusta?
Ihan kuin tällainen aloitus olisi ollut täällä jo joskus aiemmin.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 17:04"]Ihmisen aivot kehityvät vielä 25-vuotiaaksi saakka. Tätä ennenkö ei voisi ajatella parinmuodostusta?
[/quote]
Kyse on siitä, että apn tyttö on 15, alaikäinen ja sakkolihaa aikuiselle miehelle.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 17:00"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 16:52"]15-vuotias ei ole lapsi. Ei ehkä aikuinen, muttei kyllä lapsikaan. Vai eikö 15-veelläsi murrosikä ole vielä alkanut?? [/quote] Jokainen alle 18-vuotias on lapsi.
[/quote]16-vuotiaan kanssa saa minkä ikäinen tahansa harrastaa seksiä Suomen lain mukaan. Luuletko että Suomen laki sallisi lasten kanssa paneskelun?? IDIOOTTI!
No voit kertoa tyttärellesi ettei hän valitettavasti ole yksittäistapaus. Mies on siirtynyt jo ahdistelemaan seuraavaa tyttöä ja on unohtanut hänet.
Moni teistä kuulostaa ihan joltain hysteeriseltä muslimiäidiltä!!! "Vieras mies puhui tyttärelleni ja katsoi silmiin, voi apua kuinka kamalaa!!!" :'(
Kannattaa tyttärelle painottaa, että setä oli ällö. Itse kehityin hirvein varhain ja 12-vuotiaana luokkakaverit luulivat kouluavustajaksi ja 13 vuotiaana 30 v sedät alkoivat lähentelemään samalla tavalla, kuin tytärtäsi. Tyttärelle kannattaa painottaa, ettei hän noista alatyylisistä puheista huolimatta ole kaikille pelkkä pala lihaa, vaan oikea ihminen, joka voi hyvin sanoa, ettei halua kuulla moisia. Ei tarvitse vedota edes ikään. Itseltäni jäivät nämä asiat kuulematta.
Mä oon jakanu reikääni jo 12v. Nyt persukseen menee 2 patukkaa. -IISAK SONNI
vain 2? mä olen pettynyt. mutta kyllä AP:n pitäisi mennä rasistivieroitushoitoon
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 15:58"]Kuulostatte rasisteilta.
[/quote]
Emme ole rasisteja, kunhan mainitsin. Miehen kulttuurissa saattaa olla ihan normaalia yrittää tuon ikäistä.
Miläs Suomessa on se laillinen ikä?
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 16:05"]Miläs Suomessa on se laillinen ikä?
[/quote]
16 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 16:07"]Tyttösi kuuluisa asuinalueellanne siitä, että häneltä saa helposti. Sana on kiirinyt näköjään kauemmaksikin.
t. tietäjä ;)
P.S. Aika namukkaat tisut ;)
[/quote]
Voisitko mennä muualle. Tyttäreni ei ole koskaan minun tietämäni mukaan seurustellut, opiskelee ensimmäistä vuotta yhdessä Suomen parhaimmista lukioista ja kaikki illat ja viikonloput menee urheiluharrastuksen parissa.
Ikävää sanoa, mutta 15-vuotiaana pitää vain tottua siihen, että tuollaista käy joskus. Voi olla, ettei tyyppi edes osannut arvioida tyttäresi ikää oikein. Mutta joo, kerro tyttärellesi vaikka, että mies on jo siirtynyt häiriköimään seuraavaa vastaantulijaa, ja on turha pelätä, että mies alkaisi etsiä.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 16:15"]Ikävää sanoa, mutta 15-vuotiaana pitää vain tottua siihen, että tuollaista käy joskus. Voi olla, ettei tyyppi edes osannut arvioida tyttäresi ikää oikein. Mutta joo, kerro tyttärellesi vaikka, että mies on jo siirtynyt häiriköimään seuraavaa vastaantulijaa, ja on turha pelätä, että mies alkaisi etsiä.
[/quote]
Kiitos. Tyttö on tosiaan aika aikuismaisen näköinen niin ulkonäöltään kuin tyyliltään, joten en ihmettele että tuollaista sattuu. Näin sanoin, kiitos sinulle!
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 16:52"]15-vuotias ei ole lapsi. Ei ehkä aikuinen, muttei kyllä lapsikaan. Vai eikö 15-veelläsi murrosikä ole vielä alkanut??
[/quote]
Jokainen alle 18-vuotias on lapsi.