Onko muilla ollut mieshierojan kikkeli kainalossa?
Vaihdoin hierojaa ja nyt on sitten tullut oltua kikkeli kainalossa useampaan kertaan. Tietyllä tavalla hieroessaan hieroja tulee niin lähelle, että "se" uppoaa suoraan hierottavan kainaloon. Ensimmäisellä kerralla oikein hätkähdin ja menin kauhusta kankeaksi, mutta sitten totuin. Minulle tulee hieronnassa mieleen, ettei hierojalle ole alkkareita ollenkaan tai sitten ne ovat todella löysät. Niin selvästi vehje tuntuu.
Onko tämä yleistäkin? Pari edellistäkin hierojaa olivat miehiä enkä tällaista huomannut koskaan.
Kommentit (17)
What.. siis seisova pippeli kainalossa, vai? Itselläni ei ole mitään kokemusta hieronnasta ylipäätäänkään.
Sinä hierojaa vaihtanut, mikset riisuudu itse vaan jätät sen hierojan tehtäväksi?
Mulla oli tänään naishierojan pimppa kainalossa! Hän antoi minulle kuumaa kivihierontaa, ja sain voimakkaan orgasmin!
Kuoppa se on kainalokin. Tekee tuon tahallaan. Itselläni myös erään kerran hierojan kulli osui käsivarteen. En usko, että oli vahinko.
Kävin kerran ulkomailla hotellin (ihan hyvä 4 tähden hotelli) hierojalla, ja se kundi nojasi stondarillaan koko hieronnan ajan mun kroppaan. Ja pyysi illalla treffeille (en mennyt).
Vähän ällöähän se oli, mutta itse hieronta oli ihan ok ja kundi oli ihan hyvännäköinen. Olin juuri eronnut, joten hetken asiaa ihmeteltyäni ajattelin, että antaa mennä koko rahalla. Jos olisi alkanut koskettelemaan haarovälistä, olisin tehnyt stopin.
Ei ole korrektia eikä noin lähelle tulla kuin tahallaan, vaihda ihmeessä hierojaa.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 15:29"] Ensimmäisellä kerralla oikein hätkähdin ja menin kauhusta kankeaksi, mutta sitten totuin.
[/quote]
Tästä sen näkee, kaikkeen tottuu kun asennoituu positiivisesti :D.
Joskus hierojan muna on kyllä osunut selkään, jos on hierottu istualtaan. :)
No ei oo, mutta se on ollu mun kädessä. Ja hierojan sormet pimpassa.
Vaihdoin itse mieshierojan naishierojaan kun rupesi inhottamaan.Avasi mun rintsikat aina vapisevin käsin ja hieroi pakaroiden päältä vaikka sanoin että yläselkä/hartiat ovat kipeänä.Ei antanu mun pukea rauhassa.Tuijotti rintoihin (DD-kupit).En uskaltanu ees miehelleni kertoa vaan lopetin käynnit.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 16:28"]
Vaihdoin itse mieshierojan naishierojaan kun rupesi inhottamaan.Avasi mun rintsikat aina vapisevin käsin ja hieroi pakaroiden päältä vaikka sanoin että yläselkä/hartiat ovat kipeänä.Ei antanu mun pukea rauhassa.Tuijotti rintoihin (DD-kupit).En uskaltanu ees miehelleni kertoa vaan lopetin käynnit.
[/quote]
lesbohieroja?
Ei, mutta ketunhäntä... se ei ollutkaan oikea hieroja.
Olikos hieroja kankea? Kauhusta? :D
Ketunhäntä :D