Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V"#¤!" mä oon niin erikoinen!

Vierailija
17.09.2014 |

Ihan turha sanoa että voi olla joka paikassa oma itsensä, ei voi. Olen tosi erikoinen, monista asioista muiden kanssa eri mieltä. :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä se vasta erikoinen olenkin! Maapallolla on 8 miljardia asukasta, enkä ole tavannut lähestulkoonkaan kaltaistani henkilöä.

Vierailija
2/9 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 13:57"]

Ihan turha sanoa että voi olla joka paikassa oma itsensä, ei voi. Olen tosi erikoinen, monista asioista muiden kanssa eri mieltä. :(

[/quote]

Syötkö, juotko, nukutko? Siinä erikoisuutesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai joka paikassa voi ja pitääkin olla oma itsensä. Toki paikallisia käyttäytymisnormeja pitää suurinpiirtein noudattaa. Mutta persoona persoona toki pysyy samana.

Vierailija
4/9 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä ikävää. Ja ketähän tämän sitten erityisesti pitäisi kiinnostaa? FYI, tuolla on reippaasti päälle viisi miltsiä samanlaista, ja rajojen takana reippaasti lisää aina maailman laidalle asti.

Vierailija
5/9 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 13:59"]

Sepä ikävää. Ja ketähän tämän sitten erityisesti pitäisi kiinnostaa? FYI, tuolla on reippaasti päälle viisi miltsiä samanlaista, ja rajojen takana reippaasti lisää aina maailman laidalle asti.

[/quote]

Suakin kiinnosti ;)

Vierailija
6/9 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau! Olisinpa mäkin erikoinen.

Vierailija
7/9 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 14:03"]

Wau! Olisinpa mäkin erikoinen.

[/quote] ei tämä ulkopuolisuuden tunne herkkua ole :(

ap

Vierailija
8/9 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen "erikoinen", sillai huonolla tavalla, mutta kai erilailla kuin ap. Minä olen vetäytyvä ja eristäytyvä, katoamistemppuja tekevä "crazy catlady", en jaksa ihmisiä.

Vierailija
9/9 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 14:12"]

Minäkin olen "erikoinen", sillai huonolla tavalla, mutta kai erilailla kuin ap. Minä olen vetäytyvä ja eristäytyvä, katoamistemppuja tekevä "crazy catlady", en jaksa ihmisiä.

[/quote] eri tavalla kyllä. En nyt ala erittelemään kummanko tapa on huonompi ja kummanko tapa parempi, mutta kyllä itsekin kärsin tästä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme