Miten nuo rokotevastaisiet uskaltaa ottaa mitään lääkettä? Onko ne koskaan lukeneet mahdollisia haittavaikutuksia mitä lähestulkoon jokainen lääke voi aiheuttaa
Kannattaa varmaan jatkossa vältää ihan kaikkia lääkkeitä. Kun rokottamaton lapsesi valittaa koronassa kipua, älä vaan anna hänelle särkylääkettä koska se voi olla hänelle vaaraksi jos lapsesi onkin 1/100 000 joka saa siitä jotain oireita.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti, mene hoitoon. Teet näitä typeriä lässynlää rokotevastaisetsitätätä-aloituksia päivittäin. Tee jotain tuolle pakkomielteellesi, mitä se sun perskarvoja kutittaa jos joku tuntematon ei ota rokotetta.
Jos olet niin vi tun tyhmä ettet tajua miksi rokottamattomat ovat riski yhteiskunnalle niin poista itsesi geenipoolista.
Vierailija kirjoitti:
Luulisin että asialla on jotain tekemistä sen haittavaikutuslistan olemassaolon kanssa.
Jota kukaan ei koskaan lue.
Vierailija kirjoitti:
Kieltäydyn koronarokotteesta, sillä korona ei vaikuttaisi olevan vaarallinen ikäiselleni. Tämä asia suututtaa joitain jostain syystä.
Tyypillistä ikäisellesi ajatella ainoastaan itseään. Et piittaa yhtään että voit siinä samalla tartuttaa sen sataan muuhun ihmiseen, jolle se voikin olla kohtalokas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti, mene hoitoon. Teet näitä typeriä lässynlää rokotevastaisetsitätätä-aloituksia päivittäin. Tee jotain tuolle pakkomielteellesi, mitä se sun perskarvoja kutittaa jos joku tuntematon ei ota rokotetta.
Jos olet niin vi tun tyhmä ettet tajua miksi rokottamattomat ovat riski yhteiskunnalle niin poista itsesi geenipoolista.
Taas esimerkki siitä, että rokotus aiheuttaa sosiopatiaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltäydyn koronarokotteesta, sillä korona ei vaikuttaisi olevan vaarallinen ikäiselleni. Tämä asia suututtaa joitain jostain syystä.
Tyypillistä ikäisellesi ajatella ainoastaan itseään. Et piittaa yhtään että voit siinä samalla tartuttaa sen sataan muuhun ihmiseen, jolle se voikin olla kohtalokas.
Voi kuule, sinä reppana voit tartuttaa vielä helpommin. Eikö rokote lievennä oireita? Sinä siis levität oireettomana koronaa todennäköisemmin kuin rokottamaton, sillä rokote ei estä sairastumasta tai tartuttamasta muita.
Kyllä olen jättänyt jotkut lääkkeet ottamatta, kun olen lukenut ne haittavaikutukset. Tullut siihen tulokseen, että helpompi kärsiä taudin oireet kuin lääkkeen mahdolliset sivuoireet.
Olen tosi yliherkkä ja saan allergisia oireita tosi helposti. Ampiaisen pistoksestakin koko käsi turpoaa.
Yhteen ihmiseesi en usko alkuunkaan.
Injektio on täysin eri asia kun syötävät lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi rokottamaton on riski yhteiskunnalle? Sataan kertaan toistettu että se rokote EI estä saamasta tai tartuttamasta tautia. Jos itse olet niin vi tun tyhmä ettei se vieläkään mee jakeluun nii poista ihan itse itsesi. Ja tauti tappanut suomessa 0,02% että ei, kaikki rokottamattomat eivät käy tehohoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi rokottamaton on riski yhteiskunnalle? Sataan kertaan toistettu että se rokote EI estä saamasta tai tartuttamasta tautia. Jos itse olet niin vi tun tyhmä ettei se vieläkään mee jakeluun nii poista ihan itse itsesi. Ja tauti tappanut suomessa 0,02% että ei, kaikki rokottamattomat eivät käy tehohoidossa.
Se tehohoito on silti ihan helvetin kallista. Saisi rokottamattomat kustantaa sen tehohoidon ihan kokonaan itse, kerta eivät halua taudilta suojautua.
Onko se niin, että kaikki tai ei mitään? Kuka sen päättää? Jos ei kelpaa yksi, niin ei kelpaa toinenkaan?