Voisko joku mies tulla asentamaan mulle pari hyllyä
Kommentit (88)
Ennen seinään poraamista, kannattaa varmistua, ettei seinän sisällä ole sähköjohtoja tai peräti vesiputkia.
Vierailija kirjoitti:
Minun päähän ei mahdu tuo kun joku kirjoitti, että kaikki ei vaan osaa porata. Miten voi olla osaamatta? Otat poran, kiinnität siihen sopivan kokoisen terän (passaa ruuveihin ja proppuihin), mittailet oikean kohdan ja merkkaat sen seinään, työnnät poran johdon seinään (ellei ole johdoton) ja pistät poraten. Katsot että pora pysyy suorassa ja nojaat vähän eteenpäin että terä uppoaa seinään. Kun näyttää uponneen, hellität liipaisimesta ja terä pysähtyy, jonka jälkeen vedät sen ulos seinästä. Kas, sinulla on reikä. Kova ääni joo kuuluu, mutta ei ole kuolemaksi. T. Se yksi poraava ja ties mitä tekevä nainen
Pelkään sitä ääntä ja lisäksi että lipsahtaa kun se pora on tosi painava. Meen aina toiseen huoneeseen sen äänen takia kun mies poraa. Pelkään myös skumppapulloa, ilotulitusta, Soda Streameria ja ilmapalloja.
Olen tässä nyt itse oppinut rempatessa, että perusnainen on niissä hommissa täysi katastrofi. Siitä hommasta ei vain tule yhtään mitään, kaikki on naarmuilla ja rikki ennen kuin mitään on asennettu, ja voimat loppuvat heti kun pitäisi jotain pientä kannatella tai ruuvata. Poraaminen ja sahaaminen on ihan utopistista. Mutta yritäpä sanoa naiselle, että pysy poissa näistä hommista, niin siitähän se vasta sota syttyisi. Itse en loukkaannu, jos minulle sanotaan että pysy erossa kokkaushommista tai kämpän siivouksista. Voin myöntää, että en ole niissä asioissa kovin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Lainaa porakone. Betoniin, tiileen ja puuhun ei saa reikiä peniksellä.
Menee siinä tovi porakoneella betoniin reikää saada, symbolisesti frigidiä kuin porais.
En taida. Viimeksi kun pyydettiin asentamaan puolitutun naisen asuntoon hyllyjä niin hän olisikin halunnut seksiä. Mitään hyllyjä ei edes ollut. Tosi kiusallista.
Vierailija kirjoitti:
Kävin aikanaan asentamassa tutulle tytölle palapeilin seinään.
Asennustyöstä korvaus tuli vaakatasossa ja ehkä vähän ratsastaen tai takaaapäin.
Pitihän siinäkin sitten porata reikää :)
Pitääkö siis tehdä reikiä seinään? Vai mikä tässä on niin vaikeaa?