Voisko joku mies tulla asentamaan mulle pari hyllyä
Kommentit (88)
Porakone ei sitten toimi niin, että vasaroidaan sen takapäähän. Se toimii pyörittämällä terää sähkömoottorilla.
En tuu, kun haluat kuitenkin vaan munaa.
Vierailija kirjoitti:
En tuu, kun haluat kuitenkin vaan munaa.
Mistä arvasit?
Erkki 51v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaa porakone. Betoniin, tiileen ja puuhun ei saa reikiä peniksellä.
Jos työkalu vaan on peniksenmuotoinen, kuin porakone ja sillä työnnytään, niin mies biologiansa puolesta osaa sitä käyttää. Tämän takia naiset ei osaa rakentaa.
Kiinnostavaa.
T. Nainen, rakennusinsinööri, omakotitalon pystyttäjä
Eikö olekin!
T. Nainen, merkonomi, talon ja mökin rakentanut, ai niin ja kaksi pihasaunaa, pari ulkohyyskää, niin ja leikkimökin, kesäkeittiön ja muutaman terassin.Et kerkeis meille tulla tekeen yhden terassin? Maksaisin luonnossa.
Olen kallis, ei sinun kolme senttiäsi riitä maksuksi.
Kävin aikanaan asentamassa tutulle tytölle palapeilin seinään.
Asennustyöstä korvaus tuli vaakatasossa ja ehkä vähän ratsastaen tai takaaapäin.
Minulla naapurin mies käy ajaa nurmikon välillä. Kaveri mies auttaa pyörän korjauksessa. Jne... Teen myös paljon itse asioita. Kannattaa hankkia niitä miehiä elämäänsä, niin löytyy apua tarvittaessa.
Minun päähän ei mahdu tuo kun joku kirjoitti, että kaikki ei vaan osaa porata. Miten voi olla osaamatta? Otat poran, kiinnität siihen sopivan kokoisen terän (passaa ruuveihin ja proppuihin), mittailet oikean kohdan ja merkkaat sen seinään, työnnät poran johdon seinään (ellei ole johdoton) ja pistät poraten. Katsot että pora pysyy suorassa ja nojaat vähän eteenpäin että terä uppoaa seinään. Kun näyttää uponneen, hellität liipaisimesta ja terä pysähtyy, jonka jälkeen vedät sen ulos seinästä. Kas, sinulla on reikä. Kova ääni joo kuuluu, mutta ei ole kuolemaksi. T. Se yksi poraava ja ties mitä tekevä nainen
Vierailija kirjoitti:
Nussitaanko sen sen jälkeen?
Mitä löytyy työkalupakista?
Vierailija kirjoitti:
Mikä paikkakunta?
Missä itse?
Vierailija kirjoitti:
Vitriini ja avohylly. Seinään pitää kiinnittää jne.
Hei, Suomi on tasa-arvon mallimaa, joten….teepä ihan itse! Googlesta löydät ohjeita ja rautakaupasta työkaluja. Ei se tasavertaisuus sukupuoleen katsomatta niin mene, että poimitaan vain rusinat pullasta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla naapurin mies käy ajaa nurmikon välillä. Kaveri mies auttaa pyörän korjauksessa. Jne... Teen myös paljon itse asioita. Kannattaa hankkia niitä miehiä elämäänsä, niin löytyy apua tarvittaessa.
Mikä huuto siitä syntyisikin tällä palstalla jos vastaavaa heittäisi naisista….
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä paikkakunta?
Missä itse?
Posiolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nussitaanko sen sen jälkeen?
Mitä löytyy työkalupakista?
Meisseli
Mun mies nauroi suhteen alussa, kun huomas että mulla oli enemmän työvälineitä kuin hänellä itsellä. Iskuporakoneesta hiomakoneeseen ja kaikkee siltä väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Häpeän kaikkien naisten puolesta jos tosiaan väität vakavalla naamalla ettet osaa itse ajaa nurmikkoa.
Täällä olisi lappeenrannassa mies valmiina auttamaan naisia remppahommissa, auton kanssa, poraamaan ym. Ja maksu luontaisessa muodossa ehdottomasti, on myös kunnon kokoinen kalu.
M kirjoitti:
Täällä olisi lappeenrannassa mies valmiina auttamaan naisia remppahommissa, auton kanssa, poraamaan ym. Ja maksu luontaisessa muodossa ehdottomasti, on myös kunnon kokoinen kalu.
Minkä ikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin esineellistää miestä komentamalla asennushommiin.
N
Jos puen turvakengät, työhousut ja t-paidan ja riennän auttamaan meisselin kanssa ja tarvittaessa myös poraan, niin missäs tämä työmaa on?
Alistatko kanssa? Esineellistämisen lisäksi.
Haluaisin esineellistää miestä komentamalla asennushommiin.
N