Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

(Käsi)Saippua-addiktit! Onko täällä muita teitä? :)

Vierailija
17.09.2014 |

Paljasta suosikkisaippuasi!

Miksi saippuat ovat niin... ihania? :D

Muhun vetoaa kaunis pullo, saippuan väri ja TUOKSU! Ja kunnon vaahto on plussaa. Dermosililla on ihania saippuoita ja hintakin on sen mukainen.

Ohhhohohoh! Taidan olla vähän outo! XD

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haussa jokin hyvä, laventelintuoksuinen (laadukas tuoksu) käsisaippua. Mistä löytyisi?

Vierailija
2/18 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 19:12"]

Haussa jokin hyvä, laventelintuoksuinen (laadukas tuoksu) käsisaippua. Mistä löytyisi?

[/quote]
L'Occitanelta: http://fi.loccitane.com/liquid-soap--lavender,52,2,6773,89000.htm#s=6777
http://fi.loccitane.com/lavender-hand-wash,52,2,6777,89063.htm

Itse käytän L'Occitanen Verbenaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 19:20"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 19:12"]

[/quote]
L'Occitanelta: http://fi.loccitane.com/liquid-soap--lavender,52,2,6773,89000.htm#s=6777
http://fi.loccitane.com/lavender-hand-wash,52,2,6777,89063.htm

Itse käytän L'Occitanen Verbenaa.

[/quote]

Oi! Kiitos! 

6

Vierailija
4/18 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suosikkejani ovat Ritualsin eucalyptus & rosemary, sekä Molton Brownin white mulberry & thyme. Silloin tällöin ostan muitakin, mutta noihin aina palaan. 

Vierailija
5/18 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 21:29"]

Minun suosikkejani ovat Ritualsin eucalyptus & rosemary, sekä Molton Brownin white mulberry & thyme. Silloin tällöin ostan muitakin, mutta noihin aina palaan. 

[/quote]
Mistä noita saa?

Vierailija
6/18 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 21:29"]Minun suosikkejani ovat Ritualsin eucalyptus & rosemary, sekä Molton Brownin white mulberry & thyme. Silloin tällöin ostan muitakin, mutta noihin aina palaan. 
[/quote]

Mulla samat, paitsi Molton Browneista tykkään lähes kaikista! Se green tea on ihanan raikas, samoin naranji. Ainoastaan tää uutuussaippua, rhubarb&pomegranate, on mun makuun liian vahva tuoksu!

Vierailija
7/18 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermosilin saksanpähkinä! Aivan ihana tuoksu.

Vierailija
8/18 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 21:33"] [quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 21:29"]

[/quote] Mistä noita saa? [/quote]

Molton Brownia myy Suomessa ainakin Stockmann, Ritualsia ostan matkoiltani ja nettikaupasta. Lähin Ritualsin liike taitaa olla Tukholmassa, itse en ole juuri siellä käynyt.

Vierailija
9/18 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 21:49"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 21:29"]Minun suosikkejani ovat Ritualsin eucalyptus & rosemary, sekä Molton Brownin white mulberry & thyme. Silloin tällöin ostan muitakin, mutta noihin aina palaan.  [/quote] Mulla samat, paitsi Molton Browneista tykkään lähes kaikista! Se green tea on ihanan raikas, samoin naranji. Ainoastaan tää uutuussaippua, rhubarb&pomegranate, on mun makuun liian vahva tuoksu!

[/quote]

Minä en nyt muista miltä tuo rhubarb & rose tarkalleen tuoksui kun sitä nuuhkin, ei kai kovin hyvältä koska en ostanut sitä. Viimeksi kun poikkesin polulta ostin MB:n gingerlily -käsirasvan. Pidän siitä, ja aion ostaa toistekin. Nuo orange & bergamot ja lime & patchouli eivät myöskään ole meikäläisen makuun, ovat jotenkin todella raskaita tuoksuja. Onneksi maailmassa tuoksuja riittää. :)

Vierailija
10/18 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan palasaippuoita

Vierailija
11/18 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erisan on mun intohimoni.

Vierailija
12/18 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliva

Vierailija
13/18 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 22:50"]

Rakastan palasaippuoita

[/quote] Minä myös pidän palasaippuoista, mutta niiden pitää olla hyvän tuoksuisia ja muutoinkin laadukkaita. Ranskalaiset osaavat valmistaa yleensä hyviä saippuoita, mutta esim. Claus Porton palasaippuat ovat todellakin ihanuuksia, ja kestävät pitkään kuin myös ranskalainen Comptoir de Famille-saippuat.

Nestemäisistä käsisaippuoista olen ihastunut Savon de Marseillen saippuaan, ja Pampelousse eli grape-tuoksuinen niistä on parhain. Ylipäätänsä pikkuisista sisustusliikkeistä saa erikoisempia ja ihania palasaippuoita, sekä Stokkalla on tarjolla erikoisempia, ulkomaalaisia ihanuuksia saippuavalikoimassa kuin myös tuota Savon de Marseillen nestemäistä saippuaa, johon kuuluu myös kylpysaippuat jne. vartalovoiteineen ja käsisaippuoineen. Tuota viimeksi mainittua löytyy Stokkalla kylpytekstiiliosastolta.

Vierailija
14/18 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 11:09"]

Paljasta suosikkisaippuasi!

Miksi saippuat ovat niin... ihania? :D

Muhun vetoaa kaunis pullo, saippuan väri ja TUOKSU! Ja kunnon vaahto on plussaa. Dermosililla on ihania saippuoita ja hintakin on sen mukainen.

Ohhhohohoh! Taidan olla vähän outo! XD

[/quote]

Niin ja tällä hetkellä mun suosikkeja ovat just Dermon Salvia-saippua ja keittiösaippua. AH, milä tuoksu!!!

Ap

Vierailija
15/18 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttäreni.

Väri ja tuoksu ainakin vetoaa. Sai just lahjaksi skotlantilaisen sitruunasaippuan.

Vierailija
16/18 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yleensä ostan First Price merkkistä Valintatalosta. Myös X-tran olen havainnut toimivaksi.

Vierailija
17/18 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällä hetkellä vessassa käytössä kolmea eri käsisaippuaa ja keittiössä vielä neljäs. Mun tän hetken suosikki on Palmoliven semmonen vaahtoava mandariinin tuoksuinen. Tykkään myös Bliweistä, niissä kiehtoo se pullon pisaramuoto.

Suihkusaippuoitakin on montaa erilaista. Niissä mun suosikki on Yves Rocherin Jardins du Monde kahvipapu.

Joskus tulee ostettua jotain saippuaa, jonka tuoksu ei lopulta oikein miellytäkään. Sitä käytän sitten vessan pesuun.

Vierailija
18/18 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti palasaippua ja käsin tehty😍 ei mitään synteettisiä hajusteita tai säilöntäaineita, vaan mielellään eteerisillä öljyillä hajustettua tai sitten täysin hajusteeton ja vain aito saippuan tuoksu. Mulla aina talvisin kuivasi iho niin vaihdoin käsintehtyihin palasaippuoihin ja nyt voi iho hyvin! Markettien saippuat ja varsinkin niiden palasaippuat kuivattaa ihoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän