Nuorten naisten suosikkiliike kuntosalilla näyttäisi olevan lantionnosto?!?
Kommentit (64)
Juuri tuollaiset kyyläävät ukot on syynä siihen etten käy salilla vaan kuntoilen kotona..
Vierailija kirjoitti:
Hyvää peppua.
Määrittele"hyvä"peppu.
Omani on karvainen ja sillä on hyvä istua ja paskoa eli hyvä heteromiehen peppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lantionnostoliike on hyvä liike, sillä harjoituttaa montaa eri lihasryhmää samaan aikaan. Luojan kiitos on naisten saleja, niin ei tarvitse sietää apinamiesten töllötystä.
Jep. Pitää liittyä naistensalille heti kun korona hellittää enemmän. Nyt kesällä kun treenasin ulkokuntosalilla niin siihen jäi oikein sellainen lauma tölläämään. Ei voi ymmärtää. Lopetin treenit ja lähdin polkemaan kotiin, niin nämä skuuttikaaharit lähti kummasti samaan suuntaan...
Jäi lauma tuijottamaan :D On varmaan vaikeaa, kun ego on paisunut valtavaksi ja luulee olevansa maailman keskipiste.
Jos olisit nainen, niin tietäsit, että tuo on ihan totta. Et itse vaan muka muista, että itse tölläät ihan samalla tavalla. Miehillä kun seisoo muna, niin järki seisoo myös.
Tosi asiassa vilkuilet niitä miehiä ja jossain kohtaa katsovat takaisin. Eiköhän suurin osa miehistä ole salilla treenaamassa.
Tosi asiassa vilkaisen, kun tajuan jonkun tuijottaa möllöttävän suu auki. Kun irvistän ja näytän keskaria, niin onneksi tyhmimmätkin tajuavat lähteä muualle.
Vilkuilet miehiä, koska luulet heidän katsovan ja kun tarpeeksi vilkuilee niin saatkin heidät katsomaan. Eivät kuitenkaan olisi katsoneet jos et itse olisi aloittanut tätä.
Älä viitsi. Tiedät itsekin, millaisia miehet ovat, Hyvä esimerkki on tämän ketjun aloittaja ja siihen vastanneet miehet. Kerran jouduin lähtemään salilta pois, kun yksi mies tuli viereen tuijottamaan. Vaihdoin paikkaa, mies seurasi perässä. Vaihdoin vielä, sama juttu. Miehillä on harvoin käytöstapoja, joten siksi naistensalit on paras vaihtoehto.
Jotkut nuoret naiset ilmaisevat kiinnostustaan tekemällä lantionnostoja ja muita liikkeitä vieressä esitellen sulojaan. Olen itse 38v mies ja minulle on käynyt näin.
Kun kaupan kassa sanoo sinulle hei ja hymyilee, niin se on selvästi kiinnostunut sinusta ja flirttailee, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lantionnostoliike on hyvä liike, sillä harjoituttaa montaa eri lihasryhmää samaan aikaan. Luojan kiitos on naisten saleja, niin ei tarvitse sietää apinamiesten töllötystä.
Jep. Pitää liittyä naistensalille heti kun korona hellittää enemmän. Nyt kesällä kun treenasin ulkokuntosalilla niin siihen jäi oikein sellainen lauma tölläämään. Ei voi ymmärtää. Lopetin treenit ja lähdin polkemaan kotiin, niin nämä skuuttikaaharit lähti kummasti samaan suuntaan...
Jäi lauma tuijottamaan :D On varmaan vaikeaa, kun ego on paisunut valtavaksi ja luulee olevansa maailman keskipiste.
Jos olisit nainen, niin tietäsit, että tuo on ihan totta. Et itse vaan muka muista, että itse tölläät ihan samalla tavalla. Miehillä kun seisoo muna, niin järki seisoo myös.
Tosi asiassa vilkuilet niitä miehiä ja jossain kohtaa katsovat takaisin. Eiköhän suurin osa miehistä ole salilla treenaamassa.
Tosi asiassa vilkaisen, kun tajuan jonkun tuijottaa möllöttävän suu auki. Kun irvistän ja näytän keskaria, niin onneksi tyhmimmätkin tajuavat lähteä muualle.
Vilkuilet miehiä, koska luulet heidän katsovan ja kun tarpeeksi vilkuilee niin saatkin heidät katsomaan. Eivät kuitenkaan olisi katsoneet jos et itse olisi aloittanut tätä.
Älä viitsi. Tiedät itsekin, millaisia miehet ovat, Hyvä esimerkki on tämän ketjun aloittaja ja siihen vastanneet miehet. Kerran jouduin lähtemään salilta pois, kun yksi mies tuli viereen tuijottamaan. Vaihdoin paikkaa, mies seurasi perässä. Vaihdoin vielä, sama juttu. Miehillä on harvoin käytöstapoja, joten siksi naistensalit on paras vaihtoehto.
Jotkut nuoret naiset ilmaisevat kiinnostustaan tekemällä lantionnostoja ja muita liikkeitä vieressä esitellen sulojaan. Olen itse 38v mies ja minulle on käynyt näin.
Kun kaupan kassa sanoo sinulle hei ja hymyilee, niin se on selvästi kiinnostunut sinusta ja flirttailee, eikö niin?
Kyllä vaan, myös nuori parturinainen flirttaili, tiputti lakkapurkin ja kikatteli, häneltä meni ilmeisesti hieman pasmat sekaisin komean vanhemman miehen seurassa.
jotkut nuoret naiset myös flirttailevat salilla kyselemällä"tyhmiä" esim paljonko tämä tanko painaa tai kannattaako kipeitä jalkoja treenata yms.
Vierailija kirjoitti:
Suorin jaloin mave on myös pahimpia töllötysliikkeitä. Kivasti ottaa pakaroihin ja takareisiin, mutta se töllötys... hyhhh
Jep nämä ketjut kyllä kasvattavat naisten salien suosiota. Itsekin käyn sellaisella, eikä yksikään nainen ole siellä tullut juttelemaan treenin aikana tai tuijottamaan eteeni, kun treenaan. Puhumattakaan pelkästä tuijotuksesta. Toisin kuin edellisellä salilla kävi miesten kanssa treenatessa. Mitenköhän vaikeaa niillä 20 vuotiailla hyvännäköisillä on, kun ei 40-vuotias taviskaan saa treenata rauhassa?
Lanstion nosto on hyvä liike. M44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ymmärrä mikä se porukka oli, mutta siihen jäi teinikollit tölläämään. En halua treenata jos joku porukka kyttää ihan vieressä kännykät kädessä, ei meikäläisen leuanvetotreenistä tarvitse olla videota jossain y l i l a u d a l l a. Ja ihan tavallisen näköinen nainen olen, en mikään fitnesssalikissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä minua ulkokuntosalilla kytänneet eivät olleet itse treenaamassa. Jäivät siihen suoraan eteen kokoustaan pitämään vaikka muualla olisi ollut enemmän tilaa ja parempi se on koronaturvallisuudenkin kannalta ettei suunnilleen iholle tulla. Pitää jatkossa käyttää ulkokuntosaleja niin että pyytää jonkun miespuolisen treeniseuraksi niin saapahan olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Jep nämä ketjut kyllä kasvattavat naisten salien suosiota. Itsekin käyn sellaisella, eikä yksikään nainen ole siellä tullut juttelemaan treenin aikana tai tuijottamaan eteeni, kun treenaan. Puhumattakaan pelkästä tuijotuksesta. Toisin kuin edellisellä salilla kävi miesten kanssa treenatessa. Mitenköhän vaikeaa niillä 20 vuotiailla hyvännäköisillä on, kun ei 40-vuotias taviskaan saa treenata rauhassa?
Hah jep, muistan kun silloin kakskymppisenä kävin halvimmalla salilla mihin oli varaa, niin jatkuvasti oli joku mies tulossa "neuvomaan". Ja aina oli ihan ristiriitaisia ne neuvot ja osa jopa vaarallisiakin, esim käskettiin pistää lisää painoja (vaikka minulla on polvivamma). Kummasti kenelläkään naisella ei ollut tarvetta kytätä tai kommentoida. Jos joku treenaa mielestäsi liian pienillä painoilla, niin hänellä voi olla joku hyvä syy siihen, esimerkiksi vamman kuntoutus. Keskity omaan treeniisi äläkä kyttää!
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuollaiset kyyläävät ukot on syynä siihen etten käy salilla vaan kuntoilen kotona..
Sama. Kävin kolmisen vuotta sitten parilla salilla tutustumassa, kummankin tutustumiskäynnin aikana näin kun miestreenaaja kuvasi salaa jotakuta naistreenaajaa (aivan eri tyypit siis). Häpeäkseni tunnustan että ekalla kerralla en sanonut mitään. Toisella kerralla käräytin, kysyin suureen ääneen että anteeksi tunnetko tämän miehen koska hän kuvaa sinua. Ei tuntenut, mies lähti luikkimaan.
Ostin vermeet kotiin enkä ole kertaakaan sekasalilla sen jälkeen käynyt.
No kuule ihmettelijä. Minä saan siitä orgasmin! + Se on erinomainen liike. Aijai ne viimeiset pakarat tulessa tehdyt nostot, kun alkaakin lantionpohjanlihakset supistella, niin sitä tietää että tällä on happy end.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Kävin kolmisen vuotta sitten parilla salilla tutustumassa, kummankin tutustumiskäynnin aikana näin kun miestreenaaja kuvasi salaa jotakuta naistreenaajaa (aivan eri tyypit siis). Häpeäkseni tunnustan että ekalla kerralla en sanonut mitään. Toisella kerralla käräytin, kysyin suureen ääneen että anteeksi tunnetko tämän miehen koska hän kuvaa sinua. Ei tuntenut, mies lähti luikkimaan.
Ostin vermeet kotiin enkä ole kertaakaan sekasalilla sen jälkeen käynyt.
Jep, tämä on järkkyä kun nykyään kaikilla on kamerat kaikkialla, niin edes jossain salilla ei saa olla rauhassa... Kyttääjien vuoksi käyn mielummin sellaisissa uimahalleissa missä erikseen miesten ja naistenpäivät. Yrjönkadun uimahalli on hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Naisten salilla loppuu levypainot jos pari vahvaa naista treenaa. Muut joutuu tyhjillä tangoilla jumppaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suorin jaloin mave on myös pahimpia töllötysliikkeitä. Kivasti ottaa pakaroihin ja takareisiin, mutta se töllötys... hyhhh
Voisin kuvitella että sumokyykky myös.
Minusta lantionnosto on tosi veemäinen liike mutta niin ylivoimainen pakaralle, että joka tapauksessa tulee tehtyä. Onneksi voin treenailla kotona kaikessa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treenaat kotona pyllyä ja ketä varten😉
mies53v
Siis kaikkihan treenaavat pakaraa siksi, että saisivat huomiota joiltain puistattavilta junteilta. Eikös tämä ole ihan päivän selvää?
Vierailija kirjoitti:
Tänään kuntosalilla kuudesta fitnesskisusta viisi näpräsi puhelinta.
Niillä taitaa olla tärkeintä saada hyvät kuvat Suomeen, ainakin vaatteista ja meikeistä päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treenaat kotona pyllyä ja ketä varten😉
mies53v
Et ole koskaan kuullut, mitä hyötyä lihaskunnosta on?
Tuo sinun nolouskuoppa menee kommentti kommentilta syvemmäksi.
Sitä näkee koko ajan, että katsotaan olkapään yli peilistä, miltä peppu näyttää ja näkyykö stringit läpi. Hih!
Jos miehenä alan tuijottamaan naapurin Raimoa niin kyllä hän ennen pitkää katsoo takaisin, mutta se onkin minun vikani. Oletattavasti mies tuli käyttämään jotain laitetta siihen viereesi, koska samanlaiset laitteet ovat monilla salilla yhdessä paikassa.