Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täällä puolustetaan raskausajan tupakointia?

Vierailija
17.09.2014 |

Tuntuu olevan todella suosittu teema.Ymmärrän, että ihminen alkaa nauttia oikeussuojaa vasta syntymähetkellään joten teko ei ole laiton.
Sitä en ymmärrä miten kukaan kokee oikeutetuksi antaa rakkaimmalleen heikommat eväät kuin olisi mahdollista.
ps. "stressi lopettamisesta olisi vahingollisempaa kuin tupakointi-argumentti jätettäköön käyttämättä tässä keskustelussa. Koska asia ei yksinkertaisesti ole niin.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:11"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:05"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:03"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 00:57"] [quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 00:51"] [quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 00:50"]Sinunlaistesi takia poltinkin salaa raskaana ollessani. Tosin vain kolme tupakkaa päivässä. [/quote] Voi, oletpa uhri kun sairas yhteiskuntamme tuomitsee tupakoinnin raskaana. Nyyh, oikein salaa jouduit :'( Onneksi ei tuu mitään haittoja kun sen tekee salaa! [/quote] Asumme maaseudulla puhtaassa ympäristössä. Kaupunkioloissa olisin päivässä saanut enemmän pakokaasuja kuin kolmesta tupakasta yhteensä. Haitta oli siis verrattain pieni. Terve tytöntyllerö tuli. [/quote] Ahaa, näin siis selitit itsellesi tupakointisi. Kyllä tekosyyt löytyy aina kun on itsekkyydestä kyse. Koulutuksesi? [/quote] Mitä koulutukseni tähän liittyy? Entäpä jos olisin ollut kaupungissa asuva tupakoija. Saasteita olisi tullut vielä enemmän. Elin muuten ihan terveesti. Muutama tupakka päivässä ei ole paha. [/quote] Koulutuksesi liittyy tähän täydellisesti korreloiden. Kerro, mikä se on.

[/quote]

Jos kertoisin koulutukseni, todennäköisesti leimaisit muut saman alan ihmiset hulttioäideiksi. En usko että se lopulta palvelisi ketään.

[/quote]

Totuis on se, että korkeasti koulutetut äidit eivät ole niitä käryyttäjiä. Jos lapsellesi tulee esim. keskittymisvaikeuksia, niin onneksi olkooon. Voit kiittää täysin itseäsi. Mun pieneen mieleen ei vaan mahdu, että hankitaan lapsia ja ei voida edes 9 kk luopua oksettavista ja turhista "nautinto"aineista . Olet huono äiti.

[/quote]

Olen YTK. Mitä tuo yleistyksesi koulutuksesta hyödyttää? Että pääsee vielä jostain muustakin haukkumaan tupakoinnin lisäksi? En voisi koskaan luokitella ihmisiä koulutuksen perusteella, tai ainakaan uskoa että korkeasti koulutetut ovat jokin oma erinomainen ryhmänsä. Eiköhän kaikissa ole kaikenlaisia ihmisiä. Tilastoista huolimatta.

Vierailija
22/56 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 00:46"]

Tuntuu olevan todella suosittu teema.Ymmärrän, että ihminen alkaa nauttia oikeussuojaa vasta syntymähetkellään joten teko ei ole laiton. Sitä en ymmärrä miten kukaan kokee oikeutetuksi antaa rakkaimmalleen heikommat eväät kuin olisi mahdollista. ps. "stressi lopettamisesta olisi vahingollisempaa kuin tupakointi-argumentti jätettäköön käyttämättä tässä keskustelussa. Koska asia ei yksinkertaisesti ole niin.

[/quote] Miksi sina koet oikeudeksesi ja vevollisuudeksesi kritisoida muiden elamaa? Parin, kolmen tupakan polttamisesta on paljon vahemman haittaa kuin ala-arvoisten geenien siirtamisesta syntymattomalle lapselleen. Kun aidin alhainen alykkysosamaara ja koulutustaso geenien lisaksi viela kuormittavat lasta on kierre valmis.

En ole huomannut etta tama olisi mitenkaan erikoisen suosittu teema mita nyt sina aina silloin talloin teet tuohtuneita aloituksiasi. Mita muuta olet tanaan tehnyt ihmiskunnan hyvaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua masentaa tämä ketju, äitini poltti kun odotti minua mutta tuli minusta ihan terve ja nyt olen 17, mutta onko minulla silti jotenkin suurempi riski sairastua syöpiin tms? 

Vierailija
24/56 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohhoijaa!!! etkö muuta nyt keksi sit ku alkaa haukkumaan tupakoitsijoita JÄLLEEN KERRAN!! mikä helkkari siinä onkaan, että täällä haukutaan AINA jotakuta!?!?!?!??!

eiköhän olis parempi, et ap:nki kaltainen kukkahattutäti vaan keskittyis siihen OMAAN rupuseen elämäänsä ja antais muiden elää omaansa!!

Vierailija
25/56 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:17"]Minua masentaa tämä ketju, äitini poltti kun odotti minua mutta tuli minusta ihan terve ja nyt olen 17, mutta onko minulla silti jotenkin suurempi riski sairastua syöpiin tms? 
[/quote]

joo, sä tuut ens vuonna saamaan keuhkoayövän, sit siitä vuoden päästä sulla on kivessyövästä aina kohtusyöpään kaikki!!!

Vierailija
26/56 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:16"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014

klo 00:46"]

Tuntuu olevan todella suosittu teema.Ymmärrän, että ihminen alkaa nauttia oikeussuojaa vasta syntymähetkellään joten teko ei ole laiton. Sitä en ymmärrä miten kukaan kokee oikeutetuksi antaa rakkaimmalleen heikommat eväät kuin olisi . ps. "stressi lopettamisesta olisi vahingollisempaa kuin tupakointi-argumentti jätettäköön käyttämättä tässä keskustelussa. Koska asia ei yksinkertaisesti ole niin.

[/quote] Miksi sina koet oikeudeksesi ja vevollisuudeksesi kritisoida muiden elamaa? Parin, kolmen tupakan polttamisesta on paljon vahemman haittaa kuin ala-arvoisten geenien siirtamisesta syntymattomalle lapselleen. Kun aidin alhainen alykkysosamaara ja koulutustaso geenien lisaksi viela kuormittavat lasta on kierre valmis.

En ole huomannut etta tama olisi mitenkaan erikoisen suosittu teema mita nyt sina aina silloin talloin teet tuohtuneita aloituksiasi. Mita muuta olet tanaan tehnyt ihmiskunnan hyvaksi?

[/quote]

Voi reppana. Ironia tässä on se, ettet tule koskaan ymmärtämään viestisi typeryyttä.

Petaat täydellisesti sitä alhaista älykkyysosanäärää ja huoboa koulumenestystä tupakoimalla.

Ymmärrätkö edes, että nämä tupakoitsijat ovat lähes poikkeuksetta sitä heikosti menestyvää ainesta? Koen oikeudekseni ja velvollisuudekseni suojella heikompia ja tulevia sukupolvia, jottei kenenkään tarvitsisi kärsiä äidin välinpitämättömyydestä ja itsekkyydestä. Asiaan on tultava muutos.

ps. ymmärsitkö edes, mitä tarkoitit kirjoittamalla kierre on valmis?

Vierailija
27/56 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:25"]

hohhoijaa!!! etkö muuta nyt keksi sit ku alkaa haukkumaan tupakoitsijoita JÄLLEEN KERRAN!! mikä helkkari siinä onkaan, että täällä haukutaan AINA jotakuta!?!?!?!??! eiköhän olis parempi, et ap:nki kaltainen kukkahattutäti vaan keskittyis siihen OMAAN rupuseen elämäänsä ja antais muiden elää omaansa!!

[/quote]

Äitisi taisi polttaa odotusaikana? Elämämkoulu on vahvana tässä yksilössä.

Vierailija
28/56 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:15"][quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:11"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 00:57"] [quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 00:51"] [quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 00:50"]Sinunlaistesi takia poltinkin salaa raskaana ollessani. Tosin vain kolme tupakkaa päivässä. [/quote] Voi, oletpa uhri kun sairas yhteiskuntamme tuomitsee tupakoinnin raskaana. Nyyh, oikein salaa jouduit :'( Onneksi ei tuu mitään haittoja kun sen tekee salaa! [/quote] Asumme maaseudulla puhtaassa ympäristössä. Kaupunkioloissa olisin päivässä saanut enemmän pakokaasuja kuin kolmesta tupakasta yhteensä. Haitta oli siis verrattain pieni. Terve tytöntyllerö tuli. [/quote] Ahaa, näin siis selitit itsellesi tupakointisi. Kyllä tekosyyt löytyy aina kun on itsekkyydestä kyse. Koulutuksesi? [/quote] Mitä koulutukseni tähän liittyy? Entäpä jos olisin ollut kaupungissa asuva tupakoija. Saasteita olisi tullut vielä enemmän. Elin muuten ihan terveesti. Muutama tupakka päivässä ei ole paha. [/quote] Koulutuksesi liittyy tähän täydellisesti korreloiden. Kerro, mikä se on.

[/quote]

Jos kertoisin koulutukseni, todennäköisesti leimaisit muut saman alan ihmiset hulttioäideiksi. En usko että se lopulta palvelisi ketään.

[/quote]

Totuis on se, että korkeasti koulutetut äidit eivät ole niitä käryyttäjiä. Jos lapsellesi tulee esim. keskittymisvaikeuksia, niin onneksi olkooon. Voit kiittää täysin itseäsi. Mun pieneen mieleen ei vaan mahdu, että hankitaan lapsia ja ei voida edes 9 kk luopua oksettavista ja turhista "nautinto"aineista . Olet huono äiti.

[/quote]

Olen YTK. Mitä tuo yleistyksesi koulutuksesta hyödyttää? Että pääsee vielä jostain muustakin haukkumaan tupakoinnin lisäksi? En voisi koskaan luokitella ihmisiä koulutuksen perusteella, tai ainakaan uskoa että korkeasti koulutetut ovat jokin oma erinomainen ryhmänsä. Eiköhän kaikissa ole kaikenlaisia ihmisiä. Tilastoista huolimatta.
[/quote]
Eiköhän ammattisikin puolesta sinun pitäisi tietää että kaikissa yhteiskuntaluokissa on kaikenlaisia "polttajia" tai "polttamattomia ihan tilastoistakin katsottuna :D

t. eri

Vierailija
29/56 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:27"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:17"]Minua masentaa tämä ketju, äitini poltti kun odotti minua mutta tuli minusta ihan terve ja nyt olen 17, mutta onko minulla silti jotenkin suurempi riski sairastua syöpiin tms?  [/quote] joo, sä tuut ens vuonna saamaan keuhkoayövän, sit siitä vuoden päästä sulla on kivessyövästä aina kohtusyöpään kaikki!!!

[/quote]

Kiitos, tuntui oikein hyvältä kun pelkään syöpää ihan älyttömästi, ja kannattaisi muuten mennä nukkumaan tai soitan äidillesi että olet ottanut mallia ja pyörit salaa vauvapalstalla, en vain usko että aikuinen kommentoisi tuollaista.

Vierailija
30/56 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:25"]hohhoijaa!!! etkö muuta nyt keksi sit ku alkaa haukkumaan tupakoitsijoita JÄLLEEN KERRAN!! mikä helkkari siinä onkaan, että täällä haukutaan AINA jotakuta!?!?!?!??!

eiköhän olis parempi, et ap:nki kaltainen kukkahattutäti vaan keskittyis siihen OMAAN rupuseen elämäänsä ja antais muiden elää omaansa!!
[/quote]
Riehumisen sijaan anna minulle kolme hyvin argumentoitua ja loogista syytä, miksi tupakointi raskausaikana on hyväksyttävää.

Vierailija
31/56 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:29"][quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:25"]

hohhoijaa!!! etkö muuta nyt keksi sit ku alkaa haukkumaan tupakoitsijoita JÄLLEEN KERRAN!! mikä helkkari siinä onkaan, että täällä haukutaan AINA jotakuta!?!?!?!??! eiköhän olis parempi, et ap:nki kaltainen kukkahattutäti vaan keskittyis siihen OMAAN rupuseen elämäänsä ja antais muiden elää omaansa!!

[/quote]

[/quote]

No mulla sentäs sit ees joku koulu, sulta puuttu sekin vähäinen kun et ees kirjottaa osaa.
Ja eipä äiti tupakoi tänä päivänäkään. Sun mutsis teoista en edes viitti mainitakaan.

Vierailija
32/56 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:29"][quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:15"][quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:11"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Eiköhän ammattisikin puolesta sinun pitäisi tietää että kaikissa yhteiskuntaluokissa on kaikenlaisia "polttajia" tai "polttamattomia ihan tilastoistakin katsottuna :D

t. eri
[/quote]
Mainitsiko toinen kirjoittaja ammattiaan? Meillä taitaa olla erilainen tekstinkäsittelykyky, kun en mitään ammattimainintaa löytänyt teksteistä. Mielellään näkisin noi sun tilastot siitä, ettei kouluttautuminen vaikuta millään lailla raskausajan tupakointiin. Joten linkkiä kehiin.

Vierailija
33/56 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:32"][quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:27"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:17"]Minua masentaa tämä ketju, äitini poltti kun odotti minua mutta tuli minusta ihan terve ja nyt olen 17, mutta onko minulla silti jotenkin suurempi riski sairastua syöpiin tms?  [/quote] joo, sä tuut ens vuonna saamaan keuhkoayövän, sit siitä vuoden päästä sulla on kivessyövästä aina kohtusyöpään kaikki!!!

[/quote]

Kiitos, tuntui oikein hyvältä kun pelkään syöpää ihan älyttömästi, ja kannattaisi muuten mennä nukkumaan tai soitan äidillesi että olet ottanut mallia ja pyörit salaa vauvapalstalla, en vain usko että aikuinen kommentoisi tuollaista.
[/quote]

xD antaa mennä vaa!! senkus kilautat mutsille. annanko numeron nyt vai heti?! :D
muista kakara, ettei mun mutsia kiinnosta mun tekemiset enää. ei oo kiinnostanu enää yli 10 vuoteen. ;)

Vierailija
34/56 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:29"][quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:25"]

[/quote]

[/quote]

No mulla sentäs sit ees joku koulu, sulta puuttu sekin vähäinen kun et ees kirjottaa osaa.
Ja eipä äiti tupakoi tänä päivänäkään. Sun mutsis teoista en edes viitti mainitakaan.
[/quote]
Hih, malliesimerkki olet. Tää on suorastaan huvittavaa.

Vierailija
35/56 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:42"][quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:32"][quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:27"]

[/quote]

[/quote]

xD antaa mennä vaa!! senkus kilautat mutsille. annanko numeron nyt vai heti?! :D
muista kakara, ettei mun mutsia kiinnosta mun tekemiset enää. ei oo kiinnostanu enää yli 10 vuoteen. ;)
[/quote]
Miksi kirjoittelet itsellesi?

Vierailija
36/56 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nekst peits

Vierailija
37/56 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:44"][quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:42"][quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:32"][quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:27"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Miksi kirjoittelet itsellesi?
[/quote]

??

Vierailija
38/56 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:39"][quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:25"]hohhoijaa!!! etkö muuta nyt keksi sit ku alkaa haukkumaan tupakoitsijoita JÄLLEEN KERRAN!! mikä helkkari siinä onkaan, että täällä haukutaan AINA jotakuta!?!?!?!??!

[/quote]
Riehumisen sijaan anna minulle kolme hyvin argumentoitua ja loogista syytä, miksi tupakointi raskausaikana on hyväksyttävää.

[/quote]

joojoo toki.

Vierailija
39/56 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:43"][quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:29"][quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:25"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Hih, malliesimerkki olet. Tää on suorastaan huvittavaa.
[/quote]

Naura pois vaan. ;) Sä osotit oman älykkyytes jo ekassa viestissäs.

Vierailija
40/56 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:42"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:32"][quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:27"] [quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:17"]Minua masentaa tämä ketju, äitini poltti kun odotti minua mutta tuli minusta ihan terve ja nyt olen 17, mutta onko minulla silti jotenkin suurempi riski sairastua syöpiin tms?  [/quote] joo, sä tuut ens vuonna saamaan keuhkoayövän, sit siitä vuoden päästä sulla on kivessyövästä aina kohtusyöpään kaikki!!! [/quote] Kiitos, tuntui oikein hyvältä kun pelkään syöpää ihan älyttömästi, ja kannattaisi muuten mennä nukkumaan tai soitan äidillesi että olet ottanut mallia ja pyörit salaa vauvapalstalla, en vain usko että aikuinen kommentoisi tuollaista. [/quote] xD antaa mennä vaa!! senkus kilautat mutsille. annanko numeron nyt vai heti?! :D muista kakara, ettei mun mutsia kiinnosta mun tekemiset enää. ei oo kiinnostanu enää yli 10 vuoteen. ;)

[/quote]

Se on hienoa että on hyvä ja välittävä äiti :) hyvää ja nautinnollista elämää toivoo Jeesus ja kumppanit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi