Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen rehevä nainen jota miehet haluavat

Vierailija
17.09.2014 |

Minulla on hoikka vyötärö, leveä lantio, pyöreä peppu ja suuret rinnat. Saan miehiltä paljon huomiota ja ok, ei siinä vielä mitään. Se, mikä mua ihmetyttää, on se että monien laihojen naisten miehet kuolaavat perääni?? Siis mitä ihmettä, heillä on ollut mahdollisuus valita mieleisensä naistyyppi, joten miksi ihmeessä haluavat selvästi erilaista kuin heillä on kumppaninaan? Kaikenmuotoiset ja -kokoiset naiset voivat olla viehättäviä. En mä siis tässä itseäni kehu, mutta kummastuttaa todella mitä näitten miesten päässä liikkuu. 

Kommentit (12)

1/12 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nainenhan se leensä tekee sen päätöksen kelpuuttaako miehen ja sellainen on otettava minkä kukin saa.

Vierailija
2/12 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laiha nainen jota miehet haluavat

Minulla on hoikka vyötärö, kapea lantio, pyöreä peppu ja pienet rinnat. Saan miehiltä paljon huomiota ja ok, ei siinä vielä mitään. Se, mikä mua ihmetyttää, on se että monien rehevien naisten miehet kuolaavat perääni?? Siis mitä ihmettä, heillä on ollut mahdollisuus valita mieleisensä naistyyppi, joten miksi ihmeessä haluavat selvästi erilaista kuin heillä on kumppaninaan? Kaikenmuotoiset ja -kokoiset naiset voivat olla viehättäviä. En mä siis tässä itseäni kehu, mutta kummastuttaa todella mitä näitten miesten päässä liikkuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sitähän ei voi mieltyä muunlaisesta, kuin oman kumppanin vartalosta.

Ihme aloituksia taas.
Kyllä minua ainakin miellyttää eri tyyppiset vartalonmallit, eri tyyppiset kasvonpiirreyhdistelmät jne. Ja tuleeko yllätyksenä, että ihmisen viehättävyyteen vaikuttaa moni muukin asia kuin ulkonäkö? Olemus, se, miten itsensä kantaa, eleet, ilmeet, pukeutuminen jne. Vartalonmalli aika pieni osa ihmisen kokonaisuutta ja viehättävyyttä.

Vierailija
4/12 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ap tissikuva jakoon, voidaan tarkastella sun rehevyyttä tarkemmin.

Vierailija
5/12 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha. :D Kai he nyt pönäkkää tyttöä hämmästelevät. Omansa ovat sentään kiinteitä, joten on hämmästyttävää nähdä kun löysä roikkuu.

Vierailija
6/12 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 00:37"]

Kaikenmuotoiset ja -kokoiset naiset voivat olla viehättäviä.

[/quote]Psst... sähän vastasit jo itselles.

Vierailija
7/12 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Mä olen alipainoinen luuviulu. 5 päivää viikossa teen töitä (kolmivuorotyö) ja loput 2 päivää opiskelen koulun penkillä. Esseet, tentit, opinnäytetyö ym. siihen päälle. Jos mun ukko haluaa sun "rehevää" vartaloa,niin paskan hailee! Juu ja 4 lasta, koira ja kotityöt verottaa vielä. En ehdi syömään itseäni "reheväksi".

Vierailija
8/12 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä varmaan mies katsoo niitä piirteitä mitä omalla naisella ei ole. Valitsi pienen ja sporttisen, mutta tottakai ne suuret rinnat ja muhkeat muodotkin kiinnostaa. Ja sama toisin päin. Kyllä mäkin katson miehiä joilla on eri piirteitä kuin omalla, vaikka tyytyväinen omaan valintaan olenkin :)

Vierailija
9/12 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään vielä että varo vaan kohta tulee nämä pienet ja sporttiset huutamaan kuinka tämä "rehevä" on vain tekosyy läskeillesi. Sekä kuinka heillä on pienet mutta niin hemmetin kiinteät rinnat joihin ovat niin tyytyväisiä. Ei se mitään, sama olisi jos joku pieni ja sporttinen nainen olisi alotuksen tehnyt. Naiset eivät ole tyytyväisiä ensinnäkään itseensä eivätkä varsinkaan voi (ainakaan täällä) myöntää että toisella on juuri ne hyvät ominaisuudet mitä itse haluaisi omaavansa. T. Normaalipainoinen, isot tissit, huono perse, haluaisin olla sporttinen ja pienet ja kiinteät tissit sekä kivan pikku pepun, sekä sama kuin Vitonen

Vierailija
10/12 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ehkäpä se tosiaan on niin että mielellään kattoo erilaisia juttuja mitä kumppani on. Myönnettäköön, että aikanaan seurustellessani kiinnitin huomiota erityyppisiin mitä oma mies oli. Uskon että kaikille nais- ja miestyypeille on ottajansa, mutta mä oon kuvitellut että miehet olis jotenkin "tyyppiuskollisempia". Ja sporttinen mun täytyy kyllä itsenikin olla, tai muuten tulee sellaset reidet ja perse ettei tosikaan... 

ap

Vierailija
11/12 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavilta tai rumilta saa helpommin kuin laihoilta tai kauniilta. Vähän vain lirkuttaa niin pillu on lähes taattu.

Vierailija
12/12 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööö, toiset pitää, ehkä, toiset ei