Olen "wt-perheessä" kasvanut nykyinen akateeminen. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:27"]Joka päivä pesen pytyn.
Ap
[/quote]
Ihana sisälukutaito =)
Mille alalle kouluttauduit? Saitko perheeltäsi, tai sukulaisltasi tukea uravalintaasi? Miksi valitsit alasi?
Minäkin olen. Vanhemmat ei ole kommentoineet mitenkään koulutustani =(
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:27"]Joka päivä pesen pytyn.
Ap
[/quote]
Ihana sisälukutaito =)
[/quote]
En kakkaa lavuaariin.
Ap
Mikä on ylin tutkintosi? Miksi kutsut itseäsi akateemiseksi?
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:31"]Mille alalle kouluttauduit? Saitko perheeltäsi, tai sukulaisltasi tukea uravalintaasi? Miksi valitsit alasi?
[/quote]
En saanut minkäänlaista tukea. Eivät oikeastaan edes tiedä mikä koulutusalani on, vaikka moneen kertaan selitin. Eivät kysele mitään aiheeseen liittyen, jos puhun, ovat hiljaa ja vaihtavat aihetta. Selän takana ilmeisesti kehuskelevat. Mummo luuli että olen melkein lääkäri, koska yliopisto. Olen koulutussuunittelija.
Koska olet nyt kouluttautunut niin kysyn käyttäen snobbailevaa sanaa käyttämällä, että kerro kolme synonyymia ilmaisumuodolle "wt-perhe". Jos koet liian vaikeaksi, niin kerro kolme muuta tapaa sanoa toisin, toisella tavoin "wt" olettaen, että kuulija ei ymmärtäsi käyttämääsi ilmaisua "wt" ja tai wt-perhe.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:41"]Koska olet nyt kouluttautunut niin kysyn käyttäen snobbailevaa sanaa käyttämällä, että kerro kolme synonyymia ilmaisumuodolle "wt-perhe". Jos koet liian vaikeaksi, niin kerro kolme muuta tapaa sanoa toisin, toisella tavoin "wt" olettaen, että kuulija ei ymmärtäsi käyttämääsi ilmaisua "wt" ja tai wt-perhe.
[/quote]
Elimme sossun rahoilla koko lapsuuteni. Vanhemmat ei edes yrittäneet työllistyä. Vain tupakka ja kapakki kiinnosti. Kaikki rikkaat/ hyvin toimeen tulevat olivat vanhempieni mukaan leuhkoja.
Miksi et vastannut kysymyksiini? t. 8
"Koska yliopisto". Tuo se vasta wt:tä=)
"Elimme sossun rahoilla koko lapsuuteni. Vanhemmat ei edes yrittäneet työllistyä. Vain tupakka ja kapakki kiinnosti. Kaikki rikkaat/ hyvin toimeen tulevat olivat vanhempieni mukaan leuhkoja" _ Kiitos vastauksestasi, joka taas muistutti minua siitä, että kuinka suuremmoista on, kun Suomessa jokainen voi oikeasti päästä nopiskelemaan korkeammalle/ itseään kiinnostavia asioita, vaikka oma tausta olisi mikä. Sinnikkyyttä se varmasti vaati sinulta Ap, joten onnea! Olisi luultavasti ollut liiankin helppoa, sortua samaan, ilmeiseen toivottomuuteen ja apaattisuuteen, kuin ilm. lähipiirisi on ollut.
Oletko ainut akateeminen suvussasi? Viihdytkö akateemisissa riennoissa? Kuinka monta iltapukua sinulla on? Mainitsemisen arvoiset vapaa-ajanviettotapasi? Kehen ihmiseen samaistuit ollessasi lapsi ja nuori?
"Koska yliopisto". Tuo se vasta wt:tä=) - Milloin se oikea "akateemisuus" alkaa ja ta saavutetaan? Riittääkö ylioposton pääsykokeiden, siis yliopiston ei ammattikoulun läpäiseminen vai pitääkö ensin väitellä tohtoriksi, vai jotain tältä väliltä suorittaa opintoviikkoja tai kentie valmistua kandikliopiston? maisteriksi? Teeskentelkö akateemsita jos opiskelen ammattikorkeakoulussa ja sanon olevani käytännön akateeminen? - Yläkanttiin mennee arvailut siitä, e akateemisuuteen pääseminen merkitsee Suomen tiede-akatemian jäseneksi pääseminstä Tai kunniatohtorin arvoa Dosenttuuria Profesuuria Vai tullaanko akateemiseksi sittenkin, vain jos kuuluu Akavaan eikä esimerkiksi SAK:n?
Mites vessa, onko kakkaa lavuaarissa?