Lapsien ja lemmikkieläimien kuvat vituttaa
Miksi tällaista kuvasaastetta täytyy syltää nettiin, missä kaikki joutuvat niitä katselemaan? Ketään ei kiinnosta toisten ihmisten kakarat ja lemmikit, ihan turha ulista muuta! Tunnustakaa pois vaan!
Kommentit (19)
Mua taas ärsyttää nämä lasten identiteettiä suojelevat kuvat. Tuostakin kun klikkaa blogia auki niin tulee lasta selin, ilman päätä, kumarassa jne. Jos ei voi eikä halua kuvata sitä lasta niin ei sitten kannata kuvata sitä lasta. Ei varmaan haittaisi, jos yksi rajattu kuva olisi muiden kuvien joukossa, mutta kun yleisnäkymä on tuo, ei koko kuvissa ole mitään järkeä. Lasten haalaritkin voi kuvata ilman sitä kasvotonta lasta niiden sisällä.
Aikuisten selfiebelfieitäkö katsot mieluummin?
Onpa sulla köyhä elämä kuin tuollaisesta rupeaa ärsyttämään!
Minusta on kiva nähdä kuvia kauempana asuvien tuttujen lapsista, kun ne kasvaa niin nopeaan.. (ehkä nyt ei eläimistä niinkään..)
Mieti minkätakia ne sua niin ärsyttää, yleensähän ihmisiä ärsyttää muissa eniten ne piirteet, mistä ei itsessään pidä. Ehkä olet kaapissa oleva lapsi/lemmikki-postaaja ;)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 20:06"]Mua taas ärsyttää nämä lasten identiteettiä suojelevat kuvat. Tuostakin kun klikkaa blogia auki niin tulee lasta selin, ilman päätä, kumarassa jne. Jos ei voi eikä halua kuvata sitä lasta niin ei sitten kannata kuvata sitä lasta. Ei varmaan haittaisi, jos yksi rajattu kuva olisi muiden kuvien joukossa, mutta kun yleisnäkymä on tuo, ei koko kuvissa ole mitään järkeä. Lasten haalaritkin voi kuvata ilman sitä kasvotonta lasta niiden sisällä.
[/quote]
Mua taas kuvottaa nämä lasten kustannuksella tehdyt blogit. Laitetaan koko elämä naamaa myöten nettiin ilman että lapsen oikeutta omista kuvistaan on missään vaiheessa otettu huomioon. Ja mitä parasta, se selitys on aina sama "eihän se vielä osaa päättää joten päätän sen puolesta". Jep.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 20:06"]Mua taas ärsyttää nämä lasten identiteettiä suojelevat kuvat. Tuostakin kun klikkaa blogia auki niin tulee lasta selin, ilman päätä, kumarassa jne. Jos ei voi eikä halua kuvata sitä lasta niin ei sitten kannata kuvata sitä lasta. Ei varmaan haittaisi, jos yksi rajattu kuva olisi muiden kuvien joukossa, mutta kun yleisnäkymä on tuo, ei koko kuvissa ole mitään järkeä. Lasten haalaritkin voi kuvata ilman sitä kasvotonta lasta niiden sisällä.
[/quote]
Sinua ärsyttää se että suojellaan lapsen omaa identiteettiä? Koska eihän sillä ole mitään väliä, kunhan haalari tulee mainostetuksi. Että näin!
Minua ärsyttää tuollaiset turhasta marisevat ämmät kuin sinä ap.Vali,vali ja nari,nari.Seksikuviako siellä pitäis olla?
Minä laitan koirani kuvan, koska se on noin sataviiskyt kertaa söpömpi ja kuvauksellisempi kuin minä. Kuka haluaa nähdä minut, keski-ikäisen naisen silmäpusseineen ja juonteineen siinä toljottamassa, kun voi katsoa kuvankaunista koiraa?
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 20:42"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 20:06"]Mua taas ärsyttää nämä lasten identiteettiä suojelevat kuvat. Tuostakin kun klikkaa blogia auki niin tulee lasta selin, ilman päätä, kumarassa jne. Jos ei voi eikä halua kuvata sitä lasta niin ei sitten kannata kuvata sitä lasta. Ei varmaan haittaisi, jos yksi rajattu kuva olisi muiden kuvien joukossa, mutta kun yleisnäkymä on tuo, ei koko kuvissa ole mitään järkeä. Lasten haalaritkin voi kuvata ilman sitä kasvotonta lasta niiden sisällä. [/quote] Sinua ärsyttää se että suojellaan lapsen omaa identiteettiä? Koska eihän sillä ole mitään väliä, kunhan haalari tulee mainostetuksi. Että näin!
[/quote]
Ei vaan minusta voisi jättää lapset kokonaan pois kuvista. Minua ei kiinnosta katsoa torsoja eikä takaraivoja.
Mieluummin lapsia ja eläimiä, kuin jotain kännikameralla otettuja duckface -selfieitä.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 20:03"]
Miksi tällaista kuvasaastetta täytyy syltää nettiin, missä kaikki joutuvat niitä katselemaan? Ketään ei kiinnosta toisten ihmisten kakarat ja lemmikit, ihan turha ulista muuta! Tunnustakaa pois vaan!
[/quote]
Mitä sä sinne laitat? Bileistä, missä olet ollut? Ostoksista? Fiiliksistä? Booring! Mua kiinnostaa noi lapsijutut eniten ja lapsettomien juhlimiset vähiten, ei nekään mua silti raivostuta
Mua kiinnostaa ihmisten kesävarpaat ruohikossa ja hiekkarannalla!
Lapset nyt ei kauheasti kiinnosta, mutta mielelläni katson kyllä eläinten kuvia. Tylsyyden huippu ovat sen sijaan kaikenlaiset vaateostoskuvat, meikkikuvat, hääkuvat, teennäiset poseeraukset jne. Nämä ovat varmaan sitten ap:n mielestä kivoja, vai kuinka?
Olet katkera vanhapiika tai siivousneuroottinen hienohelma.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 20:03"]
[/quote]
"Lapsien ja eläimien" on apukoulutason suomea. Olis sun noiden olennaisten kysymysten äärellä ehkä hiukan kannattanut panostaa myös peruskouluun... Ja mitä tulee noihin kuviin, mun mielestä on todella mukavaa nähdä kuvia ystävieni lapsista ja eläimistä. Ja hienoahan se on että kuitenkin otat kantaa asioihin :)
Mua ärsyttää ihmiset, jotka ärsyyntyy jostain somesta. Ei siellä ole pakko olla, painu vaikka ulos keräämään sieniä.
Niin ja joku somedissailu on so 2013...
Miksi katselet?