Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos putkimies ei osaa yhdyssanoja, menetätkö uskosi hänen ammattitaitoonsa?

Vierailija
16.09.2014 |

EV.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, on varmaan ollut epäkohtelias tet-paikkaa hakiessaan kun on noin tyhmä.

Vierailija
2/23 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustalle listalle menisi heti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin itse takaisin alalle pitkän tauon jälkeen sen jälkeen omassa kämpässä kävi putkimies joka ei puhunut sanan sanaa suomen kieltä. Ihan viittomalla mentiin vaikka vettä lensi ja oli nopea tilanne.

PO

www.oljysailio-poisto.fi

Vierailija
4/23 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulunkäyneitä täytyy ymmärtää. Jos putkipaavo tekee duuninsa moitteettomasti mitä väliä jos yhdysanoissa on vähän klappia.

Vierailija
5/23 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 08:01"]

Peruskoulunkäyneitä täytyy ymmärtää. Jos putkipaavo tekee duuninsa moitteettomasti mitä väliä jos yhdysanoissa on vähän klappia.

[/quote]

Peruskoulussahan ne yhdyssanasäännöt opitaan! Ei meillä ainakaan lukiossa tai myöhemmissä opinahjoissa mitään peruskielioppia enää kertailtu.

Myönnän kernaasti, että olen aikamoinen kielinatsi ja arvotan ihmisiä armottomasti  käsialan, kirjoitustyylin ja kielen korrektiuden mukaan - vaikka olen itsekin raksaduunari.

Sori, en vain voi sille mitään.

Vierailija
6/23 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Isäni ei osaa oikeinkirjoitusta pätkääkään, mutta huolellisempaa ja siistimpää jälkeä tekevää rakennusmiestä en ole tavannut. Ei korreloi siis ammattitaidon kanssa.

Mieheni ei myöskään osaa yhdyssanoja vaikka on esimiesasemassa. Täytyy tosin tunnustaa, että olen joskus miettinyt, mitä hänen alaisensa mahtavat moisesta miettiä... :D

Vierailija
7/23 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että osaa yhdistää putket.
Tätä mieltä, ja itse olen sanatyöläinen.

Vierailija
8/23 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkimiehen ammattitaito mitataan siitä, miten hyvin hän osaa yhdistää putket. Yhdyssanojen osaaminen on nollanarvoista hänen työssään.

Vierailija
9/23 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja skannaisin laskun vielä bogiini muidenkin naurettavaksi.

Vierailija
10/23 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen kyllä, että jonkinlainen paha mieli tuosta tulisi. Ihan kuin olisi petetty, kun ammattilaisena tilattu tekee työnsä, mutta ei sitten kykene kommunikoimaan kanssani niin, että voisin olla siihen tyytyväinen. Varmaan jonkinlaisen reklamaation tekisin ja ehkä kertoisin, että aioin antaa muistitikun, mutta en sitten antanutkaan.

Vierailija
11/23 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmuudeksi säästäisin lapun ketjuineen.

Vierailija
12/23 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oletan etten ihan hirveästi putkimiehen kanssa kirjoittele, niin mulle olisi ihan se ja sama mitä kirjoittaa kunhan liitokset on kohdillaan.

Vierailija
13/23 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun juristimies ei osaa yhdyssanoja, mutta osaa silti työnsä muuten hyvin.

Vierailija
14/23 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkimiehestä en tiedä, mutta jos ei osaisi kuormalavoja kasata, niin siitä tulisi sanomista.

Vierailija
15/23 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minäkin sählään välillä pilkkujen kansas ja se aiheuttaa itsekseni pahaa mieltä jatkuvasti kun en voi arvostaakaan itseäni.

Vierailija
16/23 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitustaidoton putkimies vielä menettelee mutta ammattitaidoton markkinointi-ihminen saisi heti potkut. James Bond on kyllä ihqu mutta silti hei...

Vierailija
17/23 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo haittaa, mutta jos graafikko kehtaa ehdottaa Skype-palaveria perinteisen palaverin sijaan. Se ei ole suotavaa!!

Vierailija
18/23 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 20:05"]

Juu, minäkin sählään välillä pilkkujen kansas ja se aiheuttaa itsekseni pahaa mieltä jatkuvasti kun en voi arvostaakaan itseäni.

[/quote]

näköjään sählään oikeinkirjoituksen ja kömpelön kieliasunkin kanssa, lol

Vierailija
19/23 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos firma laittaa lehteen mainoksen, jossa tarjotaan putki miestä erikois alennuksella, niin sitä firmaa en todellakaan ota. Jos ei viitsi nähdä vaivaa edes kunnollisen mainoksen tekemisessä, en usko, että niitä putkiakaan välttämättä on kunnolla laitettu. Antaa huolimattoman ja huitaistun kuvan.

Vierailija
20/23 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta opettajan ollessa kyseessä usko kyllä hiukan horjuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi