Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ok, jos minään iltana ei ole ajokunnossa?

Vierailija
21.08.2021 |

Kysyy nimim. muutama lasillinen illassa

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/13 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän riippuu. Onko alkoholi ongelma ja onko pakkomielle juoda sitä joka päivä? Pitäiskö päästä autolla johonkin? Jääkö jotkut asiat hoitamatta ajokunnottomuuden vuoksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö ajaa autoa. Voi käyttää taxiakin.

Vierailija
4/13 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en kattelis. Mutta jos se ei haittaa sua ni anna mennä vaan.

Vierailija
5/13 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet sinkku, niin senkun.

Vierailija
6/13 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo ainakaan Termoksen Staffania tunnu haittaavan.

Vierailija
7/13 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haggarainen? Kotiaho?

Vierailija
8/13 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut aikuisiällä vuosikymmeniin edes ajokorttia mutta silti olin aina silloinkin ajokunnossa. Nyt on kortti ja ajokuntokin tietysti edelleen jatkuu aina.

Vierailija
9/13 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole ajokunnossa koskaan illalla. Jos ei työpäivää, silloin menee 1,5 litraa punkkua. Jos on, niin menee pari lasillista viiniä ja 2-3 olutta.

Tehtävät ei jää hoitamatta. Yhden ainoan kerran jäi lapsi pääsemättä harrastuksiin kun olin poissa.

Kun tulee ilta, seitsemältä vapaailtoina laskeutuu musta varjo, kun promillet alkaa nousta. Ja yhdeksältä lähden nukkumaan, koska yhteyttä ilman riitaa ei voi välttää. Syyttää, että minä muutun aina klo seitsemän. Sinänsä tuo on jopa huvittavaa.

Vierailija
10/13 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei ole ajokunnossa koskaan illalla. Jos ei työpäivää, silloin menee 1,5 litraa punkkua. Jos on, niin menee pari lasillista viiniä ja 2-3 olutta.

Tehtävät ei jää hoitamatta. Yhden ainoan kerran jäi lapsi pääsemättä harrastuksiin kun olin poissa.

Kun tulee ilta, seitsemältä vapaailtoina laskeutuu musta varjo, kun promillet alkaa nousta. Ja yhdeksältä lähden nukkumaan, koska yhteyttä ilman riitaa ei voi välttää. Syyttää, että minä muutun aina klo seitsemän. Sinänsä tuo on jopa huvittavaa.

Mua huvitti, kun isäni uusi vaimo näkätti kun isäni käytti alkoholia myös aina iltaisin. Ketä sellainen nyt häiritsee? Iltaisin onkin tarkoitus käydä nukkumaan, hekin tapasivat, kun isäni oli 50-vuotias, eli aika vanha siis.

Ja kun ei se tilanne äksyilemällä parane :) Mutta ei tainnut tajuta sitä. Sittemmin nainen vain ryhtyi itsekin käyttämään iltaisin sitä viiniä ja oli edelleen harmissaan isäni unisuudesta tämän juotua parin tunnin ajan. Miksei sitten eronnut, jos ei ollut kivaa? Ihan typerä akka.

Vierailija
11/13 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok, mutta mitä sä sitten autolla teet? Myy nyt, hyvä ihminen, se pois. Turha kuluerä sulle. Senkin rahan voi ryypätä 😁

Vierailija
12/13 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua huvitti, kun isäni uusi vaimo näkätti kun isäni käytti alkoholia myös aina iltaisin. Ketä sellainen nyt häiritsee? Iltaisin onkin tarkoitus käydä nukkumaan, hekin tapasivat, kun isäni oli 50-vuotias, eli aika vanha siis.

Ja kun ei se tilanne äksyilemällä parane :) Mutta ei tainnut tajuta sitä. Sittemmin nainen vain ryhtyi itsekin käyttämään iltaisin sitä viiniä ja oli edelleen harmissaan isäni unisuudesta tämän juotua parin tunnin ajan. Miksei sitten eronnut, jos ei ollut kivaa? Ihan typerä akka.

☝👍

Vierailija
13/13 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok, jos ei pysty olemaan edes kokonaista vuorokautta selvin päin. "Aina iltaisin" alkoholia käyttävä on oikeasti alkoholisti, jos ei voi koskaan olla ottamatta. Ne joka ilta naukkailevat kun eivät yleensä tyydy ruokalusikalliseen konjakkia vaan alkoholimäärät ovat sitä luokkaa, että päässä on muutakin vaikutusta kuin unisuus.