Roikkuuko teidän muiden miehet
jatkuvasti netissä ja twitterissä? En ymmärrä tuota iänikuista puhelimen näpräämistä. Ja miksi on niin kivaa tuntemattomien kanssa twiittailla.
Kommentit (10)
Ei roiku juuri ollenkaan. Linkedinissä käy ja tsekkaamassa sähköpostit. Minä sen sijaan roikun netissä.
Roikkui. Sittemmin paljastui sekä netti- että nettiseksiaddiktiksi. Nyt käy terapiassa ja yrittää päästä addiktioistaan eroon.
Roikkui meilläkin. Kävi ilmi että hänellä oli seksisuhde toiseen naiseen ja yhteydenpito käytiin faxebookissa ja sähköpostitse.
Ei roiku. Käy lukemassa uutiset ja jossain urheilusivuilla käy joskus. Hänellä on fb mutta harvemmin sitä käyttää.
Ei liikaa. Lukee muutamia uutissivustoja ja välillä katsoo jotkut englanninkieliset uutiset, ja siinäpä se onkin.
Ei roiku. Minä taas roikun liikaa, tiedostan sen ja yritän pyristellä eroon. On kivempi jutella työpäivän jälkeen kuin töllöttää ruutua.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 19:31"]jatkuvasti netissä ja twitterissä? En ymmärrä tuota iänikuista puhelimen näpräämistä. Ja miksi on niin kivaa tuntemattomien kanssa twiittailla.
[/quote]
Saisit varmaan sielunsympatiaa Alexander Stubbin vaimolta :D
Mutta ei, minun mieheni ei roiku twitterissä.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 19:31"]
jatkuvasti netissä ja twitterissä? En ymmärrä tuota iänikuista puhelimen näpräämistä. Ja miksi on niin kivaa tuntemattomien kanssa twiittailla.
[/quote]
Kysyy hän, tuntemattomilta... Netissä.