mä olen luuseri mutta sossusta sain viimeksi rahaa 20v. ammattivalittaja
Silloin sain 2v toimeentulotukea mutta koin sen aika vaikeaksi kun joutui aina kaikki laput sinne viemään. Sen jälkeen ovatkin miehet mut elättäneet. Koen sen helpommaksi kuin joka kuukausi sossussa juoksemisen ja lappujen selvittelyn.
Kommentit (6)
Oletko kaunis vai miksi miehet suostuvat moiseen kaupankäyntiin, että he maksavat ja sinä valitat?
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 17:56"]
Oletko kaunis vai miksi miehet suostuvat moiseen kaupankäyntiin, että he maksavat ja sinä valitat?
[/quote]
En ole lainkaan kaunis. En tiedä tosin mun mieheni etenkään ensimmäisellä ei tainnut oikein olla varaa valita kun oli vanha ja sairas. Ja tämä toka on hakenut vissiin aika perinteistä naista eli sellaista joka on kotona.
Ei tuo ole luuseriutta.
Olet syntynyt kauniiksi, viehättäväksi tai muuten vaan ihanaksi ja silloin mies kyllä elättää. Kuuluu naisen etuihin.
Mulle pelkkä elatus ei riitä. Haluan matkustella, tehdä kodistani mieleiseni, haluan tavata ystäviäni, harrastaa jne
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 18:26"]
Mulle pelkkä elatus ei riitä. Haluan matkustella, tehdä kodistani mieleiseni, haluan tavata ystäviäni, harrastaa jne
[/quote]
No kyllä sitä on tuollaisiakin asioita tässä parinkymmenen vuoden aikana tullut tehtyä.
Miehillä tarkoitan siis entistä aviomiestäni ja nykyistä eli vaan 2 kappaletta miehiä.