Miesten tinder-profiilit, jotka ei toimi
Moi!
Autetaan miehiä ja kerrotaan, millaiset profiilit jäävät swaippaamatta oikealle, vaikka mies saattaisikin olla ihan hyvä mies.
Aloitan:
-ei mitään esittelytekstiä. En jaksa alkaa tutustua ihmiseen, josta tiedän vain ulkonäön. Miksi et vaivaudu kertomaan mitään itsestäsi? Vaikka olisi kuinka hyvän näköinen, swaippaan vasemmalle kaikki tekstittömät. Mistä tiedän, onko meillä mitään yhteistä?
-ylävartalo paljaana -kuva. Harmittaa, kun ensin on hyviä kuvia ja ihan kiva teksti, mutta vika kuva sitten joku älytön peiliselfie ilman paitaa. Miksi mun täytyy nähdä sut pullistelemassa puolialastomana tässä vaiheessa?
-Vain yksi kuva, ja sekin sitten joku vähän hämärä sivuprofiili. Ei anna luotettavaa kuvaa.
-kaikki kuvat vakavia tai jopa vihaisen näköisiä. Pelottavaa.
Kommentit (20)
Liityin tinderiin ja hankin heti sen tinder goldin, jonka avulla näen, ketkä on tykännyt musta. Olen ihan kivannäköinen vähän alle 40v. nainen. Ekan vuorokauden aikana sain yli 1000 tykkäystä. Aloin käymään läpi näitä tykkäyksiä ja rosiaan koska piti heti karsia suurin osa pois, aika ronskisti lähti heti pois:
-tekstittömät
-yhden kuvan tyypit tai ne joilla lähinnä maisemakuvia ilman ihmistä
-kaikki kuvat aurinkolasit päässä
-seksistä vihjailevat (esim."muutakin kuin vaniljaa")
-suttuiset selfiet
-pelkkä emojirivi tai tekstinä "kysymällä selviää"
-paidattomat
-paljon salikuvia omaavat
-
Mulla ainakin tuli enemmän ja parempia matcheja ilman tekstiä kuin hyvän esittelytekstin kanssa. Ei kannata yleistää, alle 35-vuotiaat naiset on näet aika pinnallisia.
Kaikkien miesten tehtävä ei ole miellyttää aloittajaa.
Ei pelkkä tekstin olemassaolo riitä. Jos se on jotain liirum-laarum "etsimässä emäntää loppuelämäksi" niin se ei kerro miehestä mitään ja menee vasemmalle.
Keskisormen näyttäjät. Sitä ei pelasta enää mikään.
Alkoholikuvat. En itse juo (mutten ole absolutisti, en vain näe siinä mitään järkeä). En myöskään tykkää jos mielenkiinnon kohteissa on alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Keskisormen näyttäjät. Sitä ei pelasta enää mikään.
Plus kuvat, joissa kaljatölkki ja tupakka suussa.
Miksi tehdä tästäkin sukupuolitettu asia? Paidattomia kuvia lukuunottamatta noita samoja juttuja näkee naisten profiileissa eli miksei voi ruotia hyvän tinder-profiilin esimerkkiä välittämättä profiilin omistajan sukupuolesta?
Miksi pitäisi nirppanokkaa kiinnostaa jos etsii normaalia ?
Todellisuudessa osa noista profiileista saa eniten seksiä.
Komppaan edellisiä, itselle (50 v) teksti on kuvien lisäksi erittäin tärkeää. Siksikin, että ei jaksa alkaa arpoa asioita ja hyvä nähdä tekstissä mitä toinen hakee.
Kerro siis mitä haet - seksiseuraa, ystävää tai parisuhdetta.
ÄLÄ laita kuvia autostasi/mökistäsi/asuntovaunistasi/prätkästäsi. En ole niitä tapaamassa.
Samoin kuvat lasten kanssa on turn-off.
Jos laitat vain "kysymällä selviää/kysy lisää/en kirjoita tähän mitään" voit olla varma, että monikaan nainen ei swaippaa oikealle.
Parhaiten menestyy kun: kuvia itsestä - naama, kokovartalokuva ja profiilissa teksti, jossa käy ilmi, mitä haet.
Itselleni tärkeintä on selkeät kuvat siitä ihmisestä ja en tykkää, jos lesoillaan harrastevälineillä (kesämökki, auto, moottoripyörä, lumikelkka, vesiskootteri, mönkijä ja mitä näitä nyt on) eikä maisemakuvat kyllä napostele pätkääkään. Nettimaailma on täynnä kauniita maisemakuvia muutenkin. Plussaa jos profiilissa on mainittu pituus, koska inhottaa kysyä sitä aina ja mulle sillä on merkitystä. Ja tosiaan aurinkolasit on huonot kuvissa, mutta jos on monta hyvää kuvaa ja joku kiva asenne kuva arskoilla, niin sitten on ok :)
Ja jos mun tekstissä lukee, että haen parisuhdetta, niin ärsyttää ne tykkäykset (Tinder Gold) joissa haetaan panoseuraa, alistajaa/alistettavaa, lateksiseksiä, salaseuraa. Yllättävän paljon sellaisia on tyrkyllä tuolla.
Ai niin ja löysin kivan, pitempiaikaisemman tyypin viidensillä treffeillä ja kaikki ne treffit joilla kävin, oli muutenkin tosi kivoja ja miehet asiallisia, joten oma harkinta ainakin toimi hyvin :) Olin kyllä aika herkillä kirjoittelutavan kanssa, eli jos tuli mitään pervoilua heti alussa jo, niin lopetin heti keskustelun siihen. Nyt parin kuukauden tapailun jälkeen voidaan jo pervoillakin ja se on suorastaan suotavaakin ;) Toivottavasti parisuhdetta kohti ollaan menossa <3
Vierailija kirjoitti:
Miksi tehdä tästäkin sukupuolitettu asia? Paidattomia kuvia lukuunottamatta noita samoja juttuja näkee naisten profiileissa eli miksei voi ruotia hyvän tinder-profiilin esimerkkiä välittämättä profiilin omistajan sukupuolesta?
Miehet vetää silti kaikki oikealla, oli profiili millainen vain ja karsii vasta matcheistä
Vierailija kirjoitti:
Mutteivat niiltä, jotka etsii parisuhdetta.
Joku valitti, miksi tästä(kin) tehdään "sukupuolitettu asia". Ehkäpä siitä yksinkertaisesta syystä, että ainakin minun naisena on hyvin vaikea kommentoida ja arvostella naisten profiileja, koska etsin miestä. Tästä johtunee se ilmeisesti hyvin erikoinen asia, että näen ainoastaan miesten profiileja, enkä ole tippaakaan kiinnostunut tutkimaan muiden naisten profiileja. Riittikö vastaukseksi?
Taas? Luulisi niiden jo löytävän neuvoja miljoonasta aiemmasta keskustelusta jos ne niitä kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Taas? Luulisi niiden jo löytävän neuvoja miljoonasta aiemmasta keskustelusta jos ne niitä kaipaa.
Ei näytä monikaan kaipaavan. Harmi. Koska sit on turha ihmetellä ja nillittää kun ei tule matcheja. Jospa joskus ottaisi neuvosta mummon ja kuuntelisi naisten näkemyksiä. Voisi onnistaa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutteivat niiltä, jotka etsii parisuhdetta.
ehkä se on tarkoituskin, karkoittaa liian vaikeat naiset...
Kuva, josta on rajattu pois se nainen (ex?), kenen ympärillä miehen käsi on.
Ei toisia naisia kuviin. Eikä juopottelukavereita. Älä käytä exän ja sinun vanhaa lomakuvaa. Ota itsestäsi edes yksi uusi kuva, jossa vain sinä.
Äitienpäivänä otettu kuva äidin tai isoäidin kanssa voi toimia, ehkä, jos tekstissä kerrot, että olet perhekeskeinen tyyppi ja etsit perhekeskeistä kumppania itsellesi.
En tiedä, näkyykö Tinder-profiilissa tyypin ikähaarukka, siis minkä ikäisiä etsii. Siitä turnoffesimerkki: henkilö joka hakee itseään huomattavasti nuorempaa seuraa ei todellakaan herätä kiinnostusta.