Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

luonnostaan tummille ei kyllä käy blondit hiukset.

Vierailija
16.09.2014 |

Muutama tuttu brunette on blondannut hiuksensa. Se blondi väri ei sovi ollenkaan jos on tummat piirteet muutenkin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanteellinen hiustenväri poikkeaa tummuusasteeltaan korkeintaan pari astetta omasta luonnollisesta hiustenväristä.

Vierailija
2/14 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin juu. Sama pätee jos vaalea pisamakasvoinen värjää mustaksi, ei mielestäni sovi. Mutta jokaisella toki oikeus laittaa itseään kuten omaa silmää miellyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap tismalleen samaa mieltä ja ihan yhtä karmivaa kun vaalea ihminen värjää tummaksi tai jopa ihanmusaksi. Näyttävät ihan kalmoilta...paras on kun värjätty hius on mahdollisimman lähellä omaa väriä. Jos on maantienharmaa tukka esim niin aina sopii vaalennus paremmin kuin tummentaminen.

Vierailija
4/14 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on totta, että omaa tummuusastetta lähellä oleva sävy on paras. Vielä tärkeämpää on, että itse sävy taittaa oikeaan, itselle ominaiseen suuntaan (kylmä/vaalea). Hyvältä voi luonnostaan tumma näyttää vaaleanakin, jos sävy on oikea, mutta parhaalta tietysti näyttää vain paria astetta vaaleampi sävy.

Kamala yhdistelmä on usein myös luonnostaan vaalea tummilla hiuksilla. Suomalainen klassikkohan on vaaleanpunerva hipiä ja tumma suklaanruskea hiuksissa. Sitä yritetään puolustella sillä, että siniset silmät korostuvat kauniisti (joo, ehkä kesällä naaman sävyn ollessa edes vähän vähemmän huomiotaherättävän punakka ja vahvat kulmavärit ja ripsarit naamassa). Ollaan niin lumikkia, niin lumikkia, paitsi että harva oikeasti on.

Vierailija
5/14 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 korjaa: suluissa piti lukea kylmä/lämmin, eikä vaalea. Sorppa

Vierailija
6/14 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 17:27"]Olen ap tismalleen samaa mieltä ja ihan yhtä karmivaa kun vaalea ihminen värjää tummaksi tai jopa ihanmusaksi. Näyttävät ihan kalmoilta...paras on kun värjätty hius on mahdollisimman lähellä omaa väriä. Jos on maantienharmaa tukka esim niin aina sopii vaalennus paremmin kuin tummentaminen.
[/quote]
Vähän tekis mieli sanoa näille ettei se blondi sovi, mutta asia ei minulle kuulu. :)

Vierailija
7/14 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse värjäsin tumman vaaleaksi, olen ruskeasilmäinen ja luonnostani tumma, mutta mutta nykyään ikää jo sen verran, että kovin harmaana tuo uusi juurikasvu tuolta esiin tulee. Ainakin minulle on sanottu, että vaalentaminen nuorensi minua monta vuotta ja täytyy tunnustaa että olen itsekin sitä mieltä. Anyway ei koskaan enää tumma, ehkäpä jotain siltä väliltä :)

Vierailija
8/14 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näyttäsin ihan kauhealta vaaleahiuksisena. Olen joskus meidän tyttöjen erisävyisillä vaaleilla cosplay-peruukeilla testannut. Yksi tytöistäni on samanlainen väritykseltään kuin minä ja hänkin näyttäisi vaaleatukkaisena jokseenkin oudolta. Sen sijaan meidän luonnostaan vaaleatukkaiset tytöt eivät näytä ollenkaan pahalta edes mustissa hiuksissa. Heillä on kyllä mustat kulmakarvat ja silmäripset, joten ehkä sekin vähän vaikuttaa.

Vierailija
9/14 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi yleistää!

Vierailija
10/14 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö, että esim. kuuluisat blondit Charlize Theron ja Scarlett Johanssen ovat tummahiuksisia? Tai että Winona Ryder (nuoremmat voivat googlata) on itse asiassa blondi. Ai ette? 

Kyllä hyvin monille tummahiuksisille naisille käy vaalea väri ihan hyvin, ja päin vastoin.

Vierailija
11/14 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 17:48"]

Tiesittekö, että esim. kuuluisat blondit Charlize Theron ja Scarlett Johanssen ovat tummahiuksisia? Tai että Winona Ryder (nuoremmat voivat googlata) on itse asiassa blondi. Ai ette? 

Kyllä hyvin monille tummahiuksisille naisille käy vaalea väri ihan hyvin, ja päin vastoin.

[/quote]

Tai vaikka Marilyn Monroe ja Gwen Stefani :)

Mulla itsellä on just tuo Lumikkisyndrooma, mutta ihan luonnostaan. Mulla on siis tosi vaalea iho ja ihan mustanruskeat hiukset ja kulmakarvat ripset mustat. On se välillä varsinki talvella pahan näköistä, kun kontrasti on niin kova, mutta ihan hyvä näin.

Vierailija
12/14 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 17:30"]

Tuo on totta, että omaa tummuusastetta lähellä oleva sävy on paras. Vielä tärkeämpää on, että itse sävy taittaa oikeaan, itselle ominaiseen suuntaan (kylmä/vaalea). Hyvältä voi luonnostaan tumma näyttää vaaleanakin, jos sävy on oikea, mutta parhaalta tietysti näyttää vain paria astetta vaaleampi sävy.[/quote]

Tässä muuten on vielä sellainen juttu, että hiukset voivat olla luonnostaan värimaailmaltaan eri paria ihon ja silmien värin kanssa. Ihossa ja silmissä on melatoniinia, mutta hiuksissa ei. Tämä on se syy, miksi perinteisessä värianalyysissakin hiukset peitetään, vaikka ne olisivat omaa väriä. Monella ihmisellä on luonnostaan sen väriset hiukset, etteivät ne imartele silmiä ja ihoa. Itselläni tämä menee niin päin, että hiukset ovat luonnostaan liian lämminsävyiset, keskiruskeat, joihin tulee kultaista sävyä auringossa. Sanoisin, että talvisin väri olisi aika lähellä Garnier Fructisin 4.3:sta, joka on ollut välillä Suomen myydyin sävy. Ja se ei oikeasti imartele ollenkaan pinkihköä ihoani! Olen järkyttänyt useita kampaajia pyytämällä tuhkaan taittavan sävyn hiuksiini, mutta kaikki ovat joutuneet toteamaan tuloksen huomattavasti luonnollist hiustenväriäni imartelevmmaksi. 

Vierailija
13/14 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 17:30"]

Tuo on totta, että omaa tummuusastetta lähellä oleva sävy on paras. Vielä tärkeämpää on, että itse sävy taittaa oikeaan, itselle ominaiseen suuntaan (kylmä/vaalea). Hyvältä voi luonnostaan tumma näyttää vaaleanakin, jos sävy on oikea, mutta parhaalta tietysti näyttää vain paria astetta vaaleampi sävy.[/quote]

Tässä muuten on vielä sellainen juttu, että hiukset voivat olla luonnostaan värimaailmaltaan eri paria ihon ja silmien värin kanssa. Ihossa ja silmissä on melatoniinia, mutta hiuksissa ei. Tämä on se syy, miksi perinteisessä värianalyysissakin hiukset peitetään, vaikka ne olisivat omaa väriä. Monella ihmisellä on luonnostaan sen väriset hiukset, etteivät ne imartele silmiä ja ihoa. Itselläni tämä menee niin päin, että hiukset ovat luonnostaan liian lämminsävyiset, keskiruskeat, joihin tulee kultaista sävyä auringossa. Sanoisin, että talvisin väri olisi aika lähellä Garnier Fructisin 4.3:sta, joka on ollut välillä Suomen myydyin sävy. Ja se ei oikeasti imartele ollenkaan pinkihköä ihoani! Olen järkyttänyt useita kampaajia pyytämällä tuhkaan taittavan sävyn hiuksiini, mutta kaikki ovat joutuneet toteamaan tuloksen huomattavasti luonnollist hiustenväriäni imartelevmmaksi. 

Vierailija
14/14 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmein yhdistelmä on tosi tummat oman väriset kulmakarvat ja vaalennettu letti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan