Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni ei mennyt treeneihin ja kaverin äiti soitti ja haukkui.

Vierailija
16.09.2014 |

Lapsi aloitti kaverinsa kanssa harrastuksen nyt syksyllä. Lapsi oli eilen ja tänään pois koulusta, joten ei mennyt treeneihin tänään. Kaverin äiti soitti minulle ja haukkui kun lapsensa joutui menemään yksin eikä se halunut mennä. Ihmetteli että onko lapseni "oikeasti" sairas kun ei sunnuntaina ollut oireita.
Olipa kiva kuunnella ja puhua työpaikalla tuollainen puhelu.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä hemmettiä se sille kuuluu harrastaako sun lapsi vai ei :D Ihme muija...

Vierailija
2/10 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa älytöntä käytöstä. Huh huh. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nauroit räkäsesti?

Vierailija
4/10 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
5/10 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, olis nautinnollista ottaa vastaan tollanen puhelu.

Vierailija
6/10 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit suoraan sanonut, ettet voi työpaikalla keskustella näin turhista asioista, sairaana ei harjoitella ja se siitä. Ja luuri korvaan. Sitten rauhassa jäähdytellä ja miettiä nasevat kommentit myöhemmäksi. Ei tosin olisi rouva varmaan enää soitellut. No, ehkä siellä toisessa päässä oli affekti päällä, kun saanut oman aran tyttären kanssa tapella lähdöstä ja vähän pinna kiristynyt liikaa. Ethän vain ole myös se, joka hoitaa aina molempien lasten kuljetukset harrastukseen? Että olisko mamma joutunut ihan itse viemään lapsensa tällä kertaa?

Meitä on moneen junaan ja jotkut jää asemalle.

Vierailija
7/10 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko ap vielä, miten "haukkui".

Aina sellaista liiottelua nämä av-mammojen haukkumiset että selvitetään nyt ennen muita kommentteja tuo, että miten tämä äiti sinut nyt sitten haukkui.

Vierailija
8/10 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko harrastuksessa paria?

Vierailija
9/10 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, onko sun lapsi sairas oikeasti vai ei - harrastuksesta voi olla pois niin halutessaan tai ainakaan siihen ei tarvita kaverin äidin lupaa.

Kaveri taitaa olla niitä lapsia, jotka ei uskalla mennä mihinkään yksin ja aina pitää olla se bestis tukena ja turvana ja sitten onkin kamalaa, kun bestis ei tule. Jos sun lapsi lopettaisi harrastuksen, niin kaveri varmaan lopettaisi myös. Näitä on. Älä välitä. Sano suorat sanat.

Vierailija
10/10 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 16:16"]

Provo

[/quote] No voi olla tottakin. Itse sain aikoinaan puhelun lapsen kaverin äidiltä, kun lapseni oli kipeänä, eikä päässyt iltaharrastukseen. Kaveri oli joutunut kävelemään harrastepaikalle, kun en ollut kuskaamassa. Minun olisi siis pitänyt käydä viemässä ja hakemassa lapsen kaveri äidin mielestä, vaikka tällaista kyydityssysteemiä ei oltu sovittu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi