Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan iskeä naisen autolla, minkä hankkisin?

Vierailija
21.08.2021 |

Tesla, bemari, audi vai mikä?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskun 2000 luvun taitteessa, katselin välillä Rytsölöiden Lamboja parkissa ja mietin miten harvinaisen rumia autoja ne on.

Omalta poikaystävältäni löytyi oikutteleva pompan-nappi jota rakastin.

Vierailija
22/46 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei kelpaisi sellainen nainen, joka "isketään autolla". Silloinhan haaviin tarttuisi kaiken maailman blörffejä tai maisoja tai muita tyhjäpäisiä onnenonkijoita.

Tai muuten pinnallisia ihmisiä.

No, toki jos nainen on ap:lle hyödyke siinä, missä autokin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mikä tahansa, jossa on se karjateline edessä. Et kai halua, että iskemiesi naisten ruhot ajautuvat autosi alle?

Vierailija
24/46 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Vähän ajettu Porche Cayenne maasturi

- Ikivanha Iso Range Rover/ Jeep vetokoukulla

- Urheuilautot eikä karavnoppa sierrat niinkään innosta, ei myöskään bemarit tai mersut

Vierailija
25/46 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rättisitikalla saa parasta kyytiä tarjoavat naiset. Antavat ilokseen, eivät saadakseen jotain.

Vierailija
26/46 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaara kirjoitti:

Hesari tutki tätä pari v sitten. Ajoivat rolls roycella hki kalliossa. Auto ei tehnyt naisiin mitään vaikutusta. Itse kun ajavat vain metrolla ja ratikalla.

. Ulkomailla kallis auto kiinnostaa ihmisiä ja naisiakin. Autoa arvostetaan koska sen saamiseen on täytynyt ponnistella niin paljon. Suomessa näköjää huonommin tämäkin asia.

Toki sosialistinen punavihreä Kallio on huonoin paikka testata tuota. Niin varautuneita, tuomitsevia ja ennakkoluuloisia on punavihreät naiset.

Nyt oli pakko nauraa ääneen :DD. Kauheat punavihreät naiset :D.

Vierailija
27/46 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies alkoi kerran baarissa oikeasti esittelemään kuvia mersustaan. 🤦🏽‍♀️

Vierailija
28/46 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut jos haluaisit iskeä, niin pitää olla vähintään farkku, mieluiten maasturi tai yhtenä vaihtoehtona pakettiauto, jossa on koirille häkit.

Vierailija
29/46 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eksyin heilastelemaan persoonallisuushäiriöisen kanssa. Hänellä oli Toyota Hilux.

Juttu jäi onneksi lyhyeksi, mutta vieläkin tulee Hiluxin näkemisestä huono olo.

Muuten ei juuri väliä. Kumppanillani ei ole autoa. Autoista jankkaaminen tietenkin turnoff.

Vierailija
30/46 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut jos haluaisit iskeä, niin pitää olla vähintään farkku, mieluiten maasturi tai yhtenä vaihtoehtona pakettiauto, jossa on koirille häkit.

Joo mulla on tollanen paku, jossa häkki...koiralle

Vierailija
31/46 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoilijoilla on ongelmia.

Vierailija
32/46 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mulla on tollanen paku, jossa häkki...koiralle

Mä vähän aloin pelkäämään, että siitä voisi tulla seuraava criminal minds-jakso ja kaduin tuota viimeistä.. 😆

Vierailija
33/46 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuplavolkkari on nykypäivänä varma kiinnostuksen kaappaaja.

Vierailija
34/46 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään Autolla kun ei naista isketä Eikä etenkään mua Se iskeminen kyllä Se pitää lähtä Täydestä sydämestä, ihmisen Luonteesta ,Keskustelemalla tekemällä tuttavuutta, olemalla

kohtelias.

Jos on auto kunhan on se katsastettu ja toimii jarrut.On Hyväksytty leima

Jos autolla on tarkoitus ajaa ja Se on miehen Välttämätön kulkuväline , päästä pisteestä A) kohteeseen B)

Ja takaisin kohteesta B) kohteeseen A.

Eli esimerkiksi, miehelle on Välttämätöntä omistaa auto, jolla pääsee kotoa töihin ja töistä kotiin,

Ja löydä sillä myös kauppaostiksilla tai vapaa- aikana käydä , harrastuksistaan( ei kalja kapakassa yms)

Eli minulle sille merkille ihan sama jos Auto on miehelle välttämätön , jos on julkisilla kulkuvälineillä hankalaa.

Itse suosin julkisia , ajan niin vähän autoa itse en käy suur kaupungeissa omalla autolla.

Amerikan raudat kyllä kierrän kaukaa,

Sellainen Ajokunnossa olevan , 1920 luvun mustan Fordin kun nään , autonäyttelyssä , oli se on upea.

Niin että Suomessa kun talvella liukkaat kelit , jos mies ajaa autolla talvella , Kyllä ne pitävät talvirenkaat ovat Ehdottomasti oltava hyvät ja lämmitys autossa

No eli ei sillä autolla mutta kuten sanoin ne urheilu autot kierrän kaukaa

Itellä on Lada.

Vierailija
35/46 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

McLaren 720s ja jos päästäisi meikäläisen puikkoihin, niin voisi tulla treffit.

Vierailija
36/46 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoida itse omien piskiesi logistiikka. Ei se ole miehen tehtävä.

Vierailija
37/46 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin Tinderissä miehen, jolla oli autorahoituksella ostettu kallis volkkari, jolla elvisteli. Asui vuokralla ja brassaili jollain osariautolla. Säästää ei osannut ja tuhlasi merkkikamaan.

Vitutti jotenkin, kaikki oli velaksi ostettu ja piti vaan esittää.

Sitten tapasin omistusasunnossa Etelä-Helsingissä asuvan miehen, jolla halpa, vanha auto eikä mitään osareita.

Rakastuin miehen järkevään ajatusmaailmaan ja prioriteetteihin, jotka vastasivat omaani. Säästi jo tulevaa vauvaa varten, vaikka oli sinkku.

Nyt meillä on yhteinen iso omistusasunto, sama tulotaso ja ei todellakaan osteta mitään osariautoa, mä en edes halua omaa autoa.

Joten oma neuvo: osta vanha rotisko ja panosta kämppään😄

Vierailija
38/46 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skoda

Vierailija
39/46 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla vaaleanpunainen Cadillac vuosimallia noin 1955–1960. Miehellä pitää olla ulkonäkö kuin Elviksellä. Sellaista yhdistelmää ei vaan osu vastaan.

Vierailija
40/46 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoida itse omien piskiesi logistiikka. Ei se ole miehen tehtävä.

Eli sinä haluat kuskailla vaan niitä daameja kuin jotain palkintopystiä? 😀

Älä huoli, mä vastasin tähän kieli poskella. Tottakai mulla on itellä farkku.