Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile tuntemasi Sami

Vierailija
16.09.2014 |

Anna mennä

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yksinkertaisia ja tyhmiä kaikki kolme tuntemaani samia. Ja kaikki tummia.

Vierailija
2/21 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden tarhaikäisen isä, hyvin perhekeskeinen. Työelämässä vähän hiljaista, kun asenne on ettei paskahommia tarvitse valkoisen miehen tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltainen hullu. Suhteen alussa oli unelmamies, toi lahjoja, kukkia, herkkuja.. Piti hyvänä ja kertoi ettei ole ikinä rakastanut ketään näin. Kunnioitti ja arvosti. 

Pikku hiljaa, kun suhde syveni, aloitti puuttumisen mun pukeutumiseen, hiuksiin, musiikkimakuun.. Yhtäkkiä olinkin ihan surkea ja nolla. Alkoi vihjailut kuinka en osaa mitään, en laittaa ruokaa (kun tarkistin jonkun ainesosan määrän ohjeesta, hän sentään osasi tehdä sen vaativan ruuan ilma reseptiä. Kyseessä oli makaronilaatikko!), kuinka hänen kaverit ei pidä minusta (samalla haukkui kaikki mun kaverit lyttyyn), haukkui perhettäni, uraani, elämääni, valintojani. Lopulta kuvioihin tuli fyysinenkin väkivalta. Kun hain ahdistukseeni apua ja sain masennuslääkkeet, pilkkasi mua heikoksi ja surkeaksi ja kuulemma häpesi mua. Painosti ja pakotti seksiin, vihjaili että tietää kyllä monta jotka suostuisivat, mutta säälistä haluaa polkea mua.

Vihdoin sain voimia erota, ja tää Sami itki mun perään kuukausikaupalla :D Lupasi muuttua jne.

Vierailija
4/21 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaile tuntemasi ihminen.

Vierailija
5/21 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 cm

Vierailija
6/21 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea, urheilullinen, vähän ujo, mutta hauska. Lapseton. Miehekäs parransängessä.

Vierailija
7/21 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumiskammoinen mutta samaan aikaan omistushaluinen. Mustasukkainen. Ei tunnu tietävän mitä elämältään tahtoo

Vierailija
8/21 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska, rento perheenisä.

Vierailija
9/21 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, tumma, luotettava ja rakas.

Vierailija
10/21 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, lihava, tummahiuksinen 2 tytön isä. Kokin koulutus. Mukava ja rempseä.

Vierailija
11/21 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami nro 1: Kamala öykkäri, sosiaalisesti kömpelö, ongelmainen. Sami nro 2: Myös heikko sosiaalisilta taidoiltaan, mielistelevä luikkija. Sami nro 3: Veikeä, trendikäs, urheilullinen.

Vierailija
12/21 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska, tuntuu odottavan ja olettaa saavansa täysihoidon minne meneekin. Juopotteleva hedonisti joka kommunikoi murisemalla ja ärisemällä

Vierailija
13/21 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea, komea, "viikinkimäinen", mutta söpö, herkkä ja ujo, ihana

Vierailija
14/21 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoppo

Vierailija
15/21 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissa

Vierailija
16/21 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen koulukiusaaja, joka ei onnistunut saamaan hyviä numeroita vaikka kuinka yritti. Haukkui jatkuvasti muiden ulkonäköä. Hehheh, onneksi jäi lyhyeksi kukkakepiksi joten jokes on you buddy!

Vierailija
17/21 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli ihan mukava. Sitten jokin muutti hänet itsekkääksi narsistiksi. Pitkävihainen ja äärimäisen katkera. Esittää ystävällistä, vaan kaikkeen puheisiinsa on piilotettu vittuilua. Petti nuoruudenaikaisen luokkakaverinsa kanssa ensimmäistä tyttöystäväänsä ja levittelivät tästä yhdessä valheita ympäri pientä kylää. Sen jälkeen Sami pani paksuksi erään teinitytön ja muutti teiniäidin kanssa yhteen. Pian tuon jälkeen sai ihmissuhteensa taas solmuun, ja päätti palata lähtöpisteeseen alkamalla seukata sen luokkaka erinsa kanssa jonka kanssa pani innokkaasti petturina jo nuoruudessaankin. Alkoholin pöhöttämä ja katkeruuden pilaama kaikille kaksinaamainen ihminen on tuo minun tietämäni Sami.

Vierailija
18/21 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen montakin Samia, kaikki kivoja. Yhdellä on erityisen kauniit silmät.

Vierailija
19/21 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tunnistavani itseni yhdestä näistä kommenteista, -mikä lienee näiden aloitusten tarkoituksin.

Vierailija
20/21 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava, kuuntelee, hauskaa seuraa, tykkää lapsista. Mutta armoton naistenmies! Hyvä kaverina, mutta ei kumppanina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme