Jos tämänpäiväinen Fingerpori (HS) ei avaudu,
niin "piikki" on 125-kuutioinen moottoripyörä, eli siis kevytmoottoripyörä.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 08:30"]
Kiitos, että tulit tänne pätemään. Meni sekin pieni ilo, että olisin saanut itse keksiä tuon.
[/quote]
No MINKÄ IHMEEN takia avasit ketjun, jossa jo otsikko oli kuvaava???
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 08:39"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 08:30"]
Kiitos, että tulit tänne pätemään. Meni sekin pieni ilo, että olisin saanut itse keksiä tuon.
[/quote]
No MINKÄ IHMEEN takia avasit ketjun, jossa jo otsikko oli kuvaava???
[/quote]
En ole kyseinen vastaaja, mutta en minäkään otsikosta osaisi päätellä että kirjoitat ratkaisun tänne. Jos haluat että otsikosta voi sen päätellä, olisi kannattun kirjoittaa "Tässä ratkaisu, jos tämänpäiväinen fingerpori ei avaudu" tmv.
Sen IHMEEN takia, että otsikossa ei ilmennyt, että kerrot vitsin, ennenkuin kukaan kysyy.
Ihme nipotusta taas täällä. Kiitos aloittajalle,älä välitä nillittäjistä!
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 08:41"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 08:39"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 08:30"] Kiitos, että tulit tänne pätemään. Meni sekin pieni ilo, että olisin saanut itse keksiä tuon. [/quote] No MINKÄ IHMEEN takia avasit ketjun, jossa jo otsikko oli kuvaava??? [/quote] En ole kyseinen vastaaja, mutta en minäkään otsikosta osaisi päätellä että kirjoitat ratkaisun tänne. Jos haluat että otsikosta voi sen päätellä, olisi kannattun kirjoittaa "Tässä ratkaisu, jos tämänpäiväinen fingerpori ei avaudu" tmv.
[/quote
Tuostakin aloituksesta kyllä selvästi täysijärkinen ihminen näki, että tämänpäivän HS:n Fingerporista on kyse. Ja jos sille kyseiselle ihmisellä tuo sarjis on vielä lukematta ja ihminen pitää tärkeänä saada ymmärtää sarjakuva ihan itse, niin osaa kai se hyvänen aika ajatella sen verran ettei aloitusta avaa..
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 08:48"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 08:41"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 08:39"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 08:30"] Kiitos, että tulit tänne pätemään. Meni sekin pieni ilo, että olisin saanut itse keksiä tuon. [/quote] No MINKÄ IHMEEN takia avasit ketjun, jossa jo otsikko oli kuvaava??? [/quote] En ole kyseinen vastaaja, mutta en minäkään otsikosta osaisi päätellä että kirjoitat ratkaisun tänne. Jos haluat että otsikosta voi sen päätellä, olisi kannattun kirjoittaa "Tässä ratkaisu, jos tämänpäiväinen fingerpori ei avaudu" tmv.
[/quote
Tuostakin aloituksesta kyllä selvästi täysijärkinen ihminen näki, että tämänpäivän HS:n Fingerporista on kyse. Ja jos sille kyseiselle ihmisellä tuo sarjis on vielä lukematta ja ihminen pitää tärkeänä saada ymmärtää sarjakuva ihan itse, niin osaa kai se hyvänen aika ajatella sen verran ettei aloitusta avaa..
[/quote]
Kyllä, siitä näkee että kyseessä on tämänpäiväinen fingerpori, mutta ei sitä että ratkaisu on kirjoitettuna aloitusviestiin! Itselläni ainakin tuli mieleen että otsikon lause jatkuu aloituviestissä esim. näin: "...täytyy olla harvinaisen tyhmä." tmv. En tiennyt että ratkaisu on kerrottu. Ei sillä, että se minua haittaisi, sillä en kyseistä sarjakuvaa lue, halusin vain vastata että itsekkään en otsikosta olisi sitä tajunnut :)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 09:26"]
Ap on muuten väärässä
[/quote]
Ai, miten niin? 125-kuutioinen moottoripyörä on satapiikki, eli piikki.
Ap
Ap