Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile tuntemasi Juha

Vierailija
15.09.2014 |

Sana vapaa.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 21:56"]Ajaa moottoripyörällä. Puhuu muiden päälle. Kuvittelee aina olevansa joka asiassa oikeassa ja tietävän kaikesta kaiken. Reilu, auttavainen ja kiltti. Hyvä sängyssä. Ei pysty loppupeleissä sitoutumaan.
[/quote]

Sama paitsi ei pyörää. Eikä erityisen hyvä sängyssäkään.

Vierailija
22/73 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 10:45"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 09:13"]Kiltti, uskollinen, hyvä isä, hyvä aviomies, hyvä sängyssä, nallekarhu, suojelevainen. Mun mies <3 [/quote] Hyi vittu? Sun isä ja hyvä sängyssä?

[/quote]

joo, niinhän mä just sanoin... Huoooh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo, väkivaltainen paska.

Vierailija
24/73 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

värikkäät vaatteet, ylikireät housut, silmälasit, nykyään pömppis, viikset, ei ihan hivenen hintahtava, ja koko kansa sen tietää, vähemmän esillä nykyään...

Vierailija
25/73 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen koulutus, älykäs, tyylikäs, komea, nauravainen, seksikäs, hellä, huomaavainen, hyvä isä <3

Vierailija
26/73 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheenisä, pettää vaimoaan työreissuissa yms, komea, tumma, aika ihanat silmät, pikkuisen sovinisti, mutta lapsilleen hyvä isä ja puhuu vaimostaan kauniisti ja oletan että kotona onkin ihana mies.

Vierailija
27/73 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyvä, luotettava, ylipainoinen, innostuva. Vähän hipsterihtävä.

Vierailija
28/73 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täynnä itseään oleva pikkutuhma pervo, jolla on hyvin yksinkertainen naisystävä.

Vierailija
29/73 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä isä, luotettava kumppani. Ajaa moottoripyörällä. Kiltti, liiankin

Vierailija
30/73 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti kuin mikä, unelma-aviopuoliso, unelmavävy, ei koskaan uskollinen kuitenkaan, monen salarakas, patologinen valehtelija.

Vierailija
31/73 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, laiha, reilu 30-v, tatuoitu, rock , tupakoiva, sosiaalinen ja autoja rakastava

Vierailija
32/73 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielinen, näsäviisas ja kaikinpuolin vastenmielinen tyyppi.

Vierailija
33/73 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi Juhaa. Toisella kusee avioliitot. En tiedä tarkemmin mihin ne kaatuu, mutta uutta putkeen vaan ja suureellista elämää. Tämä Juha osaa kyllä hemmotella naista ulkomaanmatkoilla ja samppanjalla, mutta on kuitenkin vain epävarma pikkupoika, joka pönkittää itsetuntoan ulkoisilla menestyksen merkeillä. Mutta ihan mukava kaveri muuten, puhuu paljon ja avoimesti, hyvää seuraa kaverina.

Toisenkin Juha avioliitto (1 kpl) on päättynyt, en kerro tarkemmin missä merkeissä, uskottomuutta ei asiaan liittynyt. Pikemminkin Juhan ahdasmielisyyttä ja kontrollinhalua. Tämä Juha on kalju ja jos hän ihastuu johon kuhun, niin naisen on perkele syytä alkaa seurustella hänen kanssaan, tai vainosta ei meinaa tulla loppua ollenkaan. Monipuolinen vapaa-ajan harrastaja ja muuten niin mukava ja kunnollinen mies tätä stalkkeripiirrettä lukuun ottamatta, omasta mielestään suorastaan kunnian mies.

Siinä tutut Juhat.

Vierailija
34/73 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:26"]

Tunnen kaksi Juhaa. Toisella kusee avioliitot. En tiedä tarkemmin mihin ne kaatuu, mutta uutta putkeen vaan ja suureellista elämää. Tämä Juha osaa kyllä hemmotella naista ulkomaanmatkoilla ja samppanjalla, mutta on kuitenkin vain epävarma pikkupoika, joka pönkittää itsetuntoan ulkoisilla menestyksen merkeillä. Mutta ihan mukava kaveri muuten, puhuu paljon ja avoimesti, hyvää seuraa kaverina.

Toisenkin Juha avioliitto (1 kpl) on päättynyt, en kerro tarkemmin missä merkeissä, uskottomuutta ei asiaan liittynyt. Pikemminkin Juhan ahdasmielisyyttä ja kontrollinhalua. Tämä Juha on kalju ja jos hän ihastuu johon kuhun, niin naisen on perkele syytä alkaa seurustella hänen kanssaan, tai vainosta ei meinaa tulla loppua ollenkaan. Monipuolinen vapaa-ajan harrastaja ja muuten niin mukava ja kunnollinen mies tätä stalkkeripiirrettä lukuun ottamatta, omasta mielestään suorastaan kunnian mies.

Siinä tutut Juhat.

[/quote]

:'D "Tämä Juha on kalju ja jos hän ihastuu johon kuhun, niin naisen on perkele syytä alkaa seurustella hänen kanssaan, tai vainosta ei meinaa tulla loppua ollenkaan." Ah, niin suomalaista!

Vierailija
35/73 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kuvauksista <3

Olen ylpeä juhuudestani!

t. Juha

Vierailija
36/73 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja viisas ihminen. Aidosti hyväsydäminen. Toisinaan tökerö koska ajattelematon, mutta aikuiseksi ihmiseksi poikkeuksellinen siitä että pystyy muokkaamaan näkemyksiään. Inhimillinen ja ihmisyyttä rakastava ihminen. Ihailen suuresti.

Vierailija
37/73 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setäni, keski-ikäinen duunari.

Vierailija
38/73 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itserakas sovinisti, joka elää todella kinkyssä parisuhteessa.

Vierailija
39/73 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi Juha. Olen mukava, uskollinen ja luotettava. Monet kaverit kertovat mulle huoliaan. En ole koskaan pettänyt vaimoani. Olen tavallisen näköinen. Olen isä, joka on ollut paljon aina läsnä ja auttanut ja leikkinyt ja pukenut ja syöttänyt jne. Isyys on mulle maailman paras asia. Lapsia mulla on 3. Olen korkeasti kouluttautunut.

Juha 45 v.

Vierailija
40/73 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella kaikki tytöt olivat ihastuneet yhteen Juhaan: hän oli kivannäköinen, urheilullinen ja sosiaalinen. Nykyisin äreä, läski keski-ikäinen.