Kiiltokuvia-sarja
Ensimmäisen 15minuutin perusteella vaiukttaa hyvältä. Näyttelijät ovat ainakin hyviä. Sokka , Järnefelt ja Nousiainen. Ketä muita vielä lienee. Mitäs sanotte?
Kommentit (76)
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 22:02"]Mitä sille Unelmalle tapahtui?
[/quote]
Niin mitä?
Tää on niin synkkä että minä no life ihminen yritän itkeä tällä itseni uneen. Lauri Nurkse on Jumala.
Olipa jotenkin outo jakso, joko tää oli viimeinen? Aika erikoista että heti on vaan K-P Toivonen mielessä vaikka mummo on justiin kuollut. Jesseä näyttelevä nuori poika on söpö!
Mä oon tykännyt sarjasta! Pitkään aikaan en ole kotimaista draamaa katsonutkaan.
Tykkään Jonna J:n tosi ilmeikkäistä kasvoista!
Päivän jakso oli hm, hieman sekava.
TOdella poukkoileva käsikirjoitus. Tyylilajia ei ole päätetty.parasta kyllä Johanna ja kotiapulaisensa. Kuinka vanha on Leena Uotila? K
Mummeli on paras ja se kaunis nuori poika.
Erkin ja Unelman suhdetta en ymmärrä ollenkaan. Mitä siinä tapahtui?
Sääliksi kävi se vanhapiika, joka pääsi naimisiin asti, muttei koskaan kokenut elämää avioliitossa.
Ällöttävä se nuoren tytön ja 30-vuotiaan miehen suhdekuvio.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 21:28"]
Pieni mutta ärsyttävä asia. Jonna Järnefeltin hahmo oli ihastunut niihin nahkakäsineisiin ja vastasi ne käsissään kosketusnäyttöpuhelimeen.
[/quote]
Niin? Kyllä moneen älypuhelimeen voi nykyään vastata hanskat kädessä.
Itse sarjasta: sekava.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 08:58"]Joo, joku tässä mättäsi.
Yksi juttu on näyttelijöiden iät, Jonna J taitaa olla lähemmäs 50v ja hänellä on sarjassa molemmat mummit vielä elossa. Toki mahdollista mutta harvemmin.
[/quote]
mättäsi?? :D mahtavaa kielellistä luovuutta. t. lingvisti
Yritin, mutta en vain kiinnostunut.
Katsoin eka jakson, petyin, en katso enempää. Harmi. Hyvää kotimaista draamaa ei tule ollenkaan enää:(.
Tykkäsin tästäkin jaksosta! Nousiainen vetää roolinsa hyvin. Nouseekohan Anna-Leena Härkösen esittämä täti jossain vaiheessa enemmän esiin? Kamalan hyvin kyllä näkyi kaikkien naisten rypyt taas. K-P Toivonen sitävastoin oli ihan rypytön vaikka vanha mieshän sekin jo on.
"En mä voi elää sellaisen kanssa joka ei pysty teeskentelemään!" Aivan huippu kommentti :D
Taas hyvä jakso ja pakko katsoa seuraavakin, kun jäi jännään paikkaan.