Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monenko parisuhteen jälkeen niistä katoaa ainutlaatuisuus?

Vierailija
27.07.2025 |

Kaikki ei tunnu enää ainutkertaiselta ja ennenkokemattomalta? Tietää jo etukäteen suhteen draamankaaren ja muun?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan uskalla sanoa ;)

Vierailija
2/13 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menossa toinen parisuhde (olen 34) ja tuntuu, todella usein tuntuu että koen jotain todella ainutlaatuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menossa toinen parisuhde (olen 34) ja tuntuu, todella usein tuntuu että koen jotain todella ainutlaatuista.

Kiva :) Onko yhtä ihmeellistä kuin ekalla kerralla vaikka olet jo vanhempi?

Vierailija
4/13 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän, että ei se ainutlaatuisuus katoa mihinkään jos ihminen elää sydän avoinna. Jokainen ihminen on kuitenkin erilainen. 

Vierailija
5/13 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähä mitä tarkotat ainutlaatusella.. Jos ainoaa niin yhden jälkeen on enemmän kuin yksi.

Vierailija
6/13 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eka suhde oli huono ja toinen hyvä nii sit on yks ainoa hyvälaatunen suhde ollu..... tai sillee

Vierailija
7/13 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen kanssa koin ainutlaatuisuutta lähinnä siinä miten järkyttävää oli että ihminen jonka luulin olevan hulluna minuun muuttuukin pikkuhiljaa ilkeäksi piikittelijäksi jolle olen ilmaan. Nyt uudessa suhteessani koen ainutlaatuisuutta siinä miten ihanaa on olla toisen aikuisen kanssa joka oikeasti haluaa oppia tuntemaan minut, eikä vain oleta asioita. Kyllä sitä ainutlaatuisuutta löytyy sen ensirakkaudenkin jälkeen vaikka millä mitalla, jokainen suhde on ainutlaatuinen. Hyvässä ja pahassa.

Vierailija
8/13 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden jälkee katoaa ainutlaatuisuus, sitä meinasin. Ainoa on ainoa ja sen jälkeen on toistoa. Vai mitä täs kysyttiin..

Vierailija
9/13 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys. Ensin tosin pitäisi määritellä, mikä on parisuhde. Yhdenyönsuhteita ei varmaan lasketa. Lasketaanko kuukauden tapailu teininä tai aikuisena? Teininä se ainakin oli olevinaan todella vakavaa ja siinä oltiin täysillä mukana.

Minulla on ollut laskentatavasta riippuen kahdesta kymmeniin suhteisiin. Silti tämä viimeisin on monessa mielessä kaikista ainutkertaisin taustansa, kestonsa ja monen muun seikan perusteella.

Vierailija
10/13 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS EI. En ymmärrä.

Vierailija
11/13 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa vaikkapa neljännessä avioliitossa on ainutlaatuisuutta enää millään tavalla. Pelkkä tapasuhde kulisseineen.

Vierailija
12/13 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde muuttuu sitä ainutlaatuisemmaksi, mitä kauemmin ollaan yhdessä. Oppii uutta toisesta ja kehittää omaa tapaansa olla yhdessä. Parisuhde ei ole mitään kaavamaista toimintaa, vaan se on yhteinen ja reaaliajassa tapahtuva luomus.

Vierailija
13/13 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähä mitä tarkotat ainutlaatusella.. Jos ainoaa niin yhden jälkeen on enemmän kuin yksi.

Jos on ollut vaikka kymmenen suhdetta ja kolmen kanssa asunut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän