Kiiltokuvia-sarja
Ensimmäisen 15minuutin perusteella vaiukttaa hyvältä. Näyttelijät ovat ainakin hyviä. Sokka , Järnefelt ja Nousiainen. Ketä muita vielä lienee. Mitäs sanotte?
Kommentit (76)
Kyllä sen kerran katsoi, edes av-mamman vilahtava tytär ei saa toista kertaa katsomaan.
Katsoin ja petyin vähän.. Odotukset oli liian korkealla varmaan. Valovuosien ero maikkarin ja ylen kyvyssä tehdä kotimaista draamaa, vertasin nyt viimeksi yleltä seuraamaani Toisen kanssa sarjaan ja tästä puuttui kaikki sen aitous ja elämänmakuisuus. Kiiltokuva oli nimensä veroinen, kaunis pinta mutta tyhjä sisus.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 09:24"]
Mä olin ihan pihalla niistä mummoista kuka on kenenkin äiti? Ja häiritsi kun ne kutsui sitä miestä ISIksi, kuka aikuinen kutsuu isäänsä isiksi ja vielä että vaimo kutsuu miestä isiksi?
[/quote]
No se on varmaan se pointti että kutsutaan isiksi. Ukkohan on perheen ja liian pitkän liiton uuvuttama.
Joo, joku tässä mättäsi.
Yksi juttu on näyttelijöiden iät, Jonna J taitaa olla lähemmäs 50v ja hänellä on sarjassa molemmat mummit vielä elossa. Toki mahdollista mutta harvemmin.
Mä olin ihan pihalla niistä mummoista kuka on kenenkin äiti? Ja häiritsi kun ne kutsui sitä miestä ISIksi, kuka aikuinen kutsuu isäänsä isiksi ja vielä että vaimo kutsuu miestä isiksi?
Ihmeen selkeitä ja oma-aloitteisia ajatuksia oli dementikolla.
Parempi että on ryppyisiä näyttelijöitä kuin parikymppisiä kaunottaria näyttelemässä ei-ikäisiään.
Mielenkiintoinen neljän sukupolven asetelma.
Aion seurata jatkossakin.
No kyllä dementikkokin voi olla laitettu.Anneli Sauli esittää siinä "hienompaa" mummoa,olihan sen miehen muotokuvakin siellä seinällä herraskainen.Sokka on niiden tytär,on kuvattu äiti ja mummo samanoloisiksi,ulkonäöltään kuin luonteeltaankin.Se ISIKSI kutsuminen on siinä tarkoituksellista.Anja Pohjola on tään isin äiti,he edustavat mielestäni tavallisia ihmisiä,jotka ovat onnekseen,tai vissiinkin epäonnekseen, hienossa "KULISSISUVUSSA".Mummo on kait Karjalan evakoita.Odotan kiinnolla jatkoa...pidin.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 08:58"]Joo, joku tässä mättäsi.
Yksi juttu on näyttelijöiden iät, Jonna J taitaa olla lähemmäs 50v ja hänellä on sarjassa molemmat mummit vielä elossa. Toki mahdollista mutta harvemmin.
[/quote]
Järnefelt on syntynyt v. 64 eli tasan 50 v.
Jonna J. on kyllä kaunistunut kun on tullut lihaa luiden ympärille.
Oli hyvä jakso tänään. Ja kyllä alkoi itselläkin kyyneleet valua...
Ihan ok ja seuraan sarjan varmaankin loppuun.
Odotukset olivat pikkaisen korkeammalla, mutta katson nyt ensin mihin sarja tasta viela kehityy ennenkuin annan lopullisen tuomion. Talla hetkella tuntuu silta etta ajatus ja hahmot ovat erittain hyyvat, mutta toteutus ei (pienta sekavuutta).
Mutta tosiaankatsotaan miten sarja etenee.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 22:17"]
Mulla on isi:) T. Rouva 51 v.
[/quote]
<3
Katsoin ja olen tykännyt todella paljon!
Etenkin kolmas jakso oli loistava!
Musta juoni on selkeä ja ohjaus onnistunutta :)
Viimeisin jakso oli kyllä ärsyttävän huono.. j.j ylinäyttelee niin, että pahaa tekee!
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 22:05"]Tykkäsin tästäkin jaksosta! Nousiainen vetää roolinsa hyvin. Nouseekohan Anna-Leena Härkösen esittämä täti jossain vaiheessa enemmän esiin? Kamalan hyvin kyllä näkyi kaikkien naisten rypyt taas. K-P Toivonen sitävastoin oli ihan rypytön vaikka vanha mieshän sekin jo on.
[/quote]
No hyvä vaan, ettei kaikki oo aina yhtä sliipattua kun jossain Kauniissa ja Rohkeissa..
Pakko seurata kun oma tytär tulee vilahtamaan sarjassa muutaman jakson päästä ;)