Kiiltokuvia-sarja
Ensimmäisen 15minuutin perusteella vaiukttaa hyvältä. Näyttelijät ovat ainakin hyviä. Sokka , Järnefelt ja Nousiainen. Ketä muita vielä lienee. Mitäs sanotte?
Kommentit (76)
Minä tykkäsin. Odotan jo ensi maanantaita.
Odotin paljon enemmän, mutta petyin. Ensi ma katson taas Black Boxin!
Meni ohi, mutta näkyykö katsomossa?
Mäkin tykkäsin! Järnefelt veti roolinsa hyvin. Sokka ja Härkönen olivat jotenkin ennalta-arvattavia. Saulin dementikkomummo ei ollut oikein uskottava, vähän turhan laitettu. Oikeastaan kaikki naiset olivat hämmentävän ryppyisiä, harkittu juttu vai huonot meikkaajat? Unelmien mieheksi olisi kyllä ollut parempi joku muu kuin Kari-Pekka, se on vähän tylsä...
Ap odotti vähemmän, niin sain enemmän. Tai sitten johtuu siitä kun tykkään Jonna Järnefeltistä, ja vieä Anja Pohjola ilmestyi sarjaan. Mulle tuli Sydänjää jostain syystä mieleen.. Tuo loppu meni vähän yli kun Unelman isi tuli reuhaamaan.
En vain kykene ostamaan Järnefeltiä nelikymppisenä naisena.
En pitänyt, mun mielestä näyttelijät oli huonoja. Eikä tarina sitten vaan imaissut mukaansa. En varmaan katso enää.
Tykkäsin, uus lemppari :) Tunnuskappale tosi hyvä! :)
Mainoksessa se Järnefeld näytteli niin surkeasti etten viitsinyt katsoa. Hävetti oikein.
Kieltämättä J.J on aina samanlainen, mutta tykkään silti. Johtuu varmaan siitä kun oli Muodollisesti pätevä-sarjassa. Mutta mä aion ainakin katsoa että mitä tästä tulee. Eiköhän se kuollut palaa piakkoin ... ap
Olen pitänyt Jonna Järnefeltistä aina. Taannoin esitetty Vettä sakeampaa oli onnistunut samoin kuin aiemmat. Nyt en oikein saanut roolistaan otetta ja koko sarjan alkukin oli jotenkin hätäisen oloinen. Odotin enemmän minäkin.
Oli onneton tekele. Käsikirjoitus sekava sekamelska, näyttelijät vetivät sinne päin - kuka mitenkin, juoni ennalta arvattavissa, koko tarinasta puuttui kunnon juoni, JJ näytteli aivan epäuskottavasti, kliseitä täysi koko tarina, dialogit onnettomia. Lopetin katsomisen 10 min. jälkeen. Ei pystynyt jatkamaan, ärsyttävä.
Suomesta puuttuuvat kunnon käsikirjoituksia tekevät sekä dramaturgit. Ottaisivat mallia tanskalaisista ja ruotsalaisista vastaavista sarjoista.
eikös tämä ole Härkösen kirjoittama? Lopetin kesken kaiken myös katsomisen.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 23:34"]
eikös tämä ole Härkösen kirjoittama? Lopetin kesken kaiken myös katsomisen.
[/quote]
Katja Kallio käsikirjoittanut
Mä tykkäsin! En ollut yhtään tietoinen, että tällainen uusi sarja alkaa ja telkkari sattui olee päällä, niin jäin kattoo.
Vaikutti kiinostavalta. Hyviä näyttelijöitä. vähän epätasainen. Järnefelt on niin hyvä tollasten pikkuisen nyrjähtäneiden näyttelijänä. Ja Sokka täydellisessä liitossan. :)
Pettymys. Jätin katselun kesken. Juoni ennalta-arvattava ja dialogi paperinen. Roolitus myös pielessä. Tulee ikävä Vuoroin vieraissa -sarjaa tai jopa Samppanjaa ja vaahtokarkkeja oli aikoinaan parempi kuin tämä tekele.