Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon maksan siskolle lastenhoidosta?

Vierailija
15.09.2014 |

Olen aloittanut jumpat ja kuntosalin iltaisin, siskoni on työtön ja hänellä ei ole pieniä lapsia. Itse käyn töissä. Paljo maksan siskolleni tunnista kun hän katsoo lastani treenien ajan.??

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksavatko vanhempasikin sinulle lastenlasten vahtimisesta??!

Vierailija
2/11 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 21:37"]

Maksavatko vanhempasikin sinulle lastenlasten vahtimisesta??!

[/quote]tai toisinpäin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kanssa ehdottanut tuota Mll:n taksaa. Ei tule jälkeenpäin mitään, kun on laillinen mutta edullinen taksa. Itse maksoin siskopuolelleni tuon.

Vierailija
4/11 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 21:23"]

MLL:n hoitajille maksetaan 8,20 tunti, ja jos hoitaa tunnin niin silti pitää maksaa kahdesta tunnista eli minimi on 16,40 per kerta. Viikonloppuisin ja pyhinä tuplataksa. Muista hoitaa myös työeläke- yms asiat oikein, tuskin haluat kusettaa siskoasi ?!

[/quote]Onneksi ei olla sukulaisia!!

Vierailija
5/11 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopikaa keskenänne.

Vierailija
6/11 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 21:13"]Olen aloittanut jumpat ja kuntosalin iltaisin, siskoni on työtön ja hänellä ei ole pieniä lapsia. Itse käyn töissä. Paljo maksan siskolleni tunnista kun hän katsoo lastani treenien ajan.??
[/quote]Pari kertaa viikossa katsoo.

Vierailija
7/11 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä riippuu sun ja siskon rahatilanteista. Itse maksaisin varmaan jotain väliltä 5-10€/t jos maksaisin jotain, nyt ei maksella puolin eikä toisin kun hoidetaan vuorotellen toistemme lapsia.

Mun miehen sisko maksoi miehen pikkuveljelle aikoinaan 50€/t lapsenhoidosta mutta he ovatkin erittäin varakkaita ja pikkuveli oli silloin alaikäinen eikä käynyt töissä -> sisko auttoi veljeään ilman että ihan suoraan antoi rahaa.

Vierailija
8/11 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5e

Vierailija
9/11 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskolle?? Kyl mä ainaki vahdin mun kummilasta (kaverin lasta) ilman palkkaa eikä tulis mieleenkään pyytää mitään rahaa O_o Oonhan mä sentään kummitäti! Ihan samalla tavalla ajattelisin jos olisin täti...!

Vierailija
10/11 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskosi on työtön, joten raha tulee varmasti tarpeeseen. En osaa arvioida mikä olisi sopiva summa. Itse olen huolehtinut kaverini lapsista useamman päivänkin ilman korvausta, mutta tosiaan siskosi tilanne on sellainen, että korvaus on hyvä asia. Ja varmaan ihmiset haluavat korvauksen muutenkin kuin rahan tarpeessa. Itse vain olen jotenkin sellainen, että kaverilta ei voi ottaa korvausta.

Mielestäni riippuu hieman omasta rahatilanteestasi. Jos sinulla on hyvä rahatilanne, voit maksaa reilustikin. 

Vierailija
11/11 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MLL:n hoitajille maksetaan 8,20 tunti, ja jos hoitaa tunnin niin silti pitää maksaa kahdesta tunnista eli minimi on 16,40 per kerta. Viikonloppuisin ja pyhinä tuplataksa. Muista hoitaa myös työeläke- yms asiat oikein, tuskin haluat kusettaa siskoasi ?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme