Mitä suosittelisit Lidlin paistopisteestä?
Menen huomenna ensimmäistä kertaa paistopisteelle. Olen kuullut vain kehuja, mutta mikä on ihan erityisen hyvää mielestäsi?
Kommentit (51)
Yrttijuusto croissantit on parhaita, ciapatta pehmeää, suklaatyynyt mmmmmm....tuli nälkä!
Ciabattaa, patonkeja ja croissantteja ostan itse.
Se vaalea pyöreänmuotoinen leipä, hinnaltaan 1,49e ei maistu miltään, joten sitä suosittelen välttämään.
Kolmion mallinen jyväinen ruisleipä ja suklaapullat (tyynyt)
Mun lemppareita on ne kurpitsansiemen sämpylät ja joskus tykkään niistä juustosämpylöistä. Siis joskus tarkoittaa, etä voi ostaa yhden ja syödä yhden ja sitten seuraavan kuukauden päästä. Ruisleipäneliöt on myös hyviä. Niissä patongeissa on hinta-laatusuhde kohdillaan. Mä en niistä isommista leivistä oikein välitä.
Kaikki sämpylät, kinkku-juustocroisantit, ciabatta. Lapset tykkää donitseista.
Mä tykkään siitä kolmioleivästä. Lapseni tykkää jalkapallosämpylöistä.
ne salmiakinmuotoiset sämpylät, ovatko just em. goudasämpylöitä. NAM.
mustikkamuffinssit. SLURPS.
Omenatasku, joku rahkapulla, juustosämpylät.....
Jalkapallosämpylät, riisipiirakat ja goudasämpylät ovat hyviä ja luomuruispalat. Uskon et ne muffinssit yms ovat hyviä mutta yritän välttää sellaisia herkkuja. Maalaisleipä tms ei maistunut mutta ciabatta kyllä.
Kaikki on hyvää, vien joka päivä ylijäämätuotteita kotiin. Mitä milloinkin sattuu jäämään yli.
t. myymäläpäällikkö
Hyväperseinen ja terhakat kiinteät tissit oli paistopisteen neidolla. Panisin !
Omenatasku, lihapiirakka, mustikka- ja suklaamuffinsit, croisantit SLUTPS OM NOM NOM MUSSUTI MUSSUTI MUSS MUSS NAM NOM NAM!!
Omnomnom. Harmittaa kun täälläpäin ei ole paistopistettä venäläisten takia.
Kiitos vastauksista! Taidan kokeilla ciabattaa, goudasämpylöitä ja omenataskuja näin alkuun :)
LIHIKSET!!!!!