Mitä suosittelisit Lidlin paistopisteestä?
Menen huomenna ensimmäistä kertaa paistopisteelle. Olen kuullut vain kehuja, mutta mikä on ihan erityisen hyvää mielestäsi?
Kommentit (51)
Miksi pitäisi boikotoida? Samalla voisi boikotoida keskoa ja ässää ja viljellä ruokansa itse.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 21:23"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 21:20"]
Jep. Tiedäthän venäläiset. Menevät ensimmäisenä paistopisteelle. Nappaavat kädet täyteen herkkuja. Kuljeskelevat kaupassa kaikessa rauhassa ja syövät samalla niitä paistopisteeltä napattuja herkkuja. Ja eivät todellakaan maksa niitä kassalla. Täällä oli paistopiste, mutta se oli poistettava venäläisten varastelun takia.
[/quote]
otan osaa :(
[/quote]
Asun 20km Venäjän rajalta ja tänne Nuijamaantien varteen (keskelle ei mitään, mutta rajanylittäjien ohikulkumatkalla) avattiin kuukausi sitten uusi Lidl, johon tuli paistopiste (ja jonka pihalla on 6 parkkipaikkaa busseille venäläisiä varten). Lappeenrannan 3. Lidl ja ensimmäinen paistopiste. Paljon käy itänaapureita, mutta kaikki ovat käyttäytyneet ihan asiallisesti, kun siellä olen käynyt!!
Mustikkamuffinssit, suklaamuffinssit, goudasämpylät, kinkkujuustocroisantit ym. Mies tykkää rahkataskuista, donitseista ja ompputaskuista.
Huhhuh, miten voitte syödä tuollaista ravintoköyhää paskaa? Siis huh! Kropanne tosin varmaan huutavan hoosiannaa.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 21:11"]Kaikki on hyvää, vien joka päivä ylijäämätuotteita kotiin. Mitä milloinkin sattuu jäämään yli.
t. myymäläpäällikkö
[/quote]
Mahdat olla lihava.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 21:51"]
Miksi pitäisi boikotoida? Samalla voisi boikotoida keskoa ja ässää ja viljellä ruokansa itse.
[/quote]
No varmaankin niiden henkilökunnan laittomien irtisanomisten takia.
Goudasämpylä, rusticosämpylä, kinkkujuustocroissant, kalkkuna yrttituorejuustocroissant, mustikkamuffinsi, Vuoksen piirakka ja suklaadonitsi! Nammmmm
Ne isot leivät eivät ole hyviä. Maku on tunkkainen.
siellä sitten pörrää kivasti kärpäsiä paistosten seassa.
riippuu ihan, mistä kukin tykkää.
goudasämpylät, vuoksenpiirakat ja suklaamuffinit + kinkku-juustocroissantit
Karjalanpiirakat on hyviä. Patongeissa myös hyvä hinta-laatusuhde. Leipiä en suosittele. Näyttävät hyviltä, mutta maistuvat hiivalta. Sämpylät ok.