Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele kivoja, aliarvostettuja mutta nousevia asuinalueita junan/metron/hyvien yhteyksien varrelta pk?

Vierailija
20.08.2021 |

Ei huvita enää maksaa ylihintaista koirankoppia.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en lähtisi radanvarteen enää ollenkaan. Jos kehityksen suunta jatkuu sellaisena kuin se nyt on - ja miksipä ei jatkuisi - tulevat radanvarren lähiöt muuttumaan alati kurjemmiksi. Nykyäänkin vuokramarkkinat pitävät myyntihintojakin korkealla. Kannattaa miettiä minkälaisen porukan keskellä haluaa asua.

Korkeiden myyntihintojen vuoksi rikkaan porukan.

Vierailija
22/37 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en lähtisi radanvarteen enää ollenkaan. Jos kehityksen suunta jatkuu sellaisena kuin se nyt on - ja miksipä ei jatkuisi - tulevat radanvarren lähiöt muuttumaan alati kurjemmiksi. Nykyäänkin vuokramarkkinat pitävät myyntihintojakin korkealla. Kannattaa miettiä minkälaisen porukan keskellä haluaa asua.

Voi kuule. No jotka ostaa niitä kämppiä ei ole ne jotka tulee niissä asumaan. Et ole sijoitusasunnon konseptista vielä kuullut? Radanvarresta saat helpoiten vuokrattua kämpän, ja sossun kautta kun vuokraat niin rahojen tulosta ei tarvitse olla huolissaan. (Kämpän kunto saattaa kärsiä, mutta yleensä sossu maksaa senkin.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule. No jotka ostaa niitä kämppiä ei ole ne jotka tulee niissä asumaan. Et ole sijoitusasunnon konseptista vielä kuullut? Radanvarresta saat helpoiten vuokrattua kämpän, ja sossun kautta kun vuokraat niin rahojen tulosta ei tarvitse olla huolissaan. (Kämpän kunto saattaa kärsiä, mutta yleensä sossu maksaa senkin.)

Osakasluettelot saa kyllä. Tyhmät saa tehdä mitä tekee toki, aina tekevät.

Vierailija
24/37 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myllypuron kampus tuonee tiettyä arvostusta.

Lähtötaso on aika onneton, jos AMK-opiskelijat parantavat arvostusta

Vierailija
25/37 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa Iivisniemi, metro tulee.

Vierailija
26/37 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon seurannu tota Etelä-Espoon kehitystä metron myötä, ja olen aivan vakuuttunut, että sen arvo ja haluttavuus tulee laskemaan ja niin parjatun Keski-Espooon arvo taas nousemaan. Keski-Espoossa on toki Suvela ja Espoon keskus, mutta pääosin se on hyvin väljästi rakennettua pientaloaluetta, mm. Tuomarila, Kuurinniitty, Ymmersta, Kaupunginkallio, Muurala. Metron varsi rakennetaan aivan täyteen uusia kerrostaloja miniasuntoineen, esim. Niittykumpu on muuttunut todella ahtaaksi ja luotaantyöntäväksi. Radanvarren väljät alueet alkaa aikaa myötä kiinnostaa ihmisiä. Suosittelen siis esim. Koivuhovin ja Tuomarilan ympäristöä Espoossa.

Koivuhovin ja Tuomarilan asemilla jää usein pois varsin epäakateemisen oloista väestöä

Vierailija
27/37 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon seurannu tota Etelä-Espoon kehitystä metron myötä, ja olen aivan vakuuttunut, että sen arvo ja haluttavuus tulee laskemaan ja niin parjatun Keski-Espooon arvo taas nousemaan. Keski-Espoossa on toki Suvela ja Espoon keskus, mutta pääosin se on hyvin väljästi rakennettua pientaloaluetta, mm. Tuomarila, Kuurinniitty, Ymmersta, Kaupunginkallio, Muurala. Metron varsi rakennetaan aivan täyteen uusia kerrostaloja miniasuntoineen, esim. Niittykumpu on muuttunut todella ahtaaksi ja luotaantyöntäväksi. Radanvarren väljät alueet alkaa aikaa myötä kiinnostaa ihmisiä. Suosittelen siis esim. Koivuhovin ja Tuomarilan ympäristöä Espoossa.

Koivuhovin ja Tuomarilan asemilla jää usein pois varsin epäakateemisen oloista väestöä

Juuri tällaisia lausahduksia ja tällaisten lausahdusten laukojia pakenen mielelläni. Koirankopeissa asutaan ja itsetunto riippuu tutkinnosta. Olin ehkä itse joskus samanlainen. Nyt haluan pois, tavallista elämää kiitos.

ap

Vierailija
28/37 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koivuhovin asemahan on Kauniaisten puolella. Siellä asuu väestöön suhteutettuna eniten akateemisia tässä maassa.

Vierailija
29/37 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttoniemessä 70 neliötä 400 000 jos ei putkiremppa tulossa. Onko tämä teidän mielestä kohtuullinen hintataso ja vasta nousevaa?? Mihin ajattelitte, että hinta nousee? Miljoonaan?

Vierailija
30/37 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herttoniemessä 70 neliötä 400 000 jos ei putkiremppa tulossa. Onko tämä teidän mielestä kohtuullinen hintataso ja vasta nousevaa?? Mihin ajattelitte, että hinta nousee? Miljoonaan?

No ei..

Vierailija
31/37 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaan Aviapolis, Leinelä kehäradan varressa. Pakkala.

Vierailija
32/37 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerava

Vierailija
33/37 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järvenpää, Kerava

Eikös näihin mee junalla jo pieni tovi, jos esim. Helsingissä keskustan liepeillä töissä?

R ja Z junat nopeita Hesasta n. 20 min.

Vierailija
34/37 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janakkala?

Vierailija
35/37 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvola? Moni käy sieltä asti pääkaupunkiseudulla töissä. Ehkä voitte aamujunassa Nohynekin kanssa vaihtaa ajatuksia.

Vierailija
36/37 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riihimäki, Lahti ja Hämeenlinna. Olen tosissani.

Vierailija
37/37 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riihimäki, Lahti ja Hämeenlinna. Olen tosissani.

Lahdesta Helsinkiin menee junalla tunti. Paremminkin tuon ajan voisi käyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi