Millaisilla mielikuvilla viihdytät itseästi?
Fantasiat ja unelmathan ovat elämän suola. Kertokaa omistanne. :) Mulla on aika villejä tavallaan, mutta arkisistakin saa kertoa.
Mulla on mielikuvitusystävä, lennän lohikäärmeen selässä ja joskus olen toiselta planeetalta ja tarkkailen ihmisiä. Oma kotipaikkani on tietty kaunis paratiisi, josta olen poissa vain hetken aikaa tutkiakseni universumia. Toisinaan olen maan päälle lähetetty enkeli ja mulla on supervoimia. Tylsillä kävelymatkoilla lähetän "henkeni" kamppailemaan demonien kanssa ja vapautan ihmiset pahan vallasta. Joskus olen suopeikko ja asun kylässä, joka on rakennettu mangrovepuihin. Kun olen oikein vihainen, lähden tappelemaan suolle tunkeutuvia painajaisotuksia vastaan. Joskus johdan suomalaiseen metsään karannutta anarkistista amatsonilahkoa.
Ja olen ihan töysjärkinen. Tykkään vain karata arjesta noihin unelmiin. Niitä on toki lisääkin ja paljon, mutta tuossa nykyiset suosikit.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:32"]
No tuota noin, esim. tänään mietin koko bussimatkan ajan kiimaista seksiä, niin kiimaista, että vaatteille käy siinä kiireessä vähän heikosti. Jääköön enemmät kuvaukset siitä nyt väliin.
[/quote]
Hyvä visualisointikyky on hieno juttu. ;)
ap
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:36"]
No tuota noin, esim. tänään mietin koko bussimatkan ajan kiimaista seksiä, niin kiimaista, että vaatteille käy siinä kiireessä vähän heikosti. Jääköön enemmät kuvaukset siitä nyt väliin.
[/quote]
ap
[/quote]
Olen täysin samaa mieltä.
Minun fantasiani ovat enemmänkin fanfiction-osastoa (ja vähintäänkin K-18), en siis esiinny itse niissä vaan pääosissa ovat esimerkiksi Jack Harkness ja Ianto Jones, tai Harry Potter ja Severus Snape.
[/quote]
Joskus fanfiction-osastokin on viihdyttävä. Mulla joku sellainen ihme juttu, etten halua lainata muiden hahmoja, ellei se ole jotain aivan erityistä. Joskus niitä on kuitenkin. :)
ap
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:39"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:36"]
[/quote]
ap
[/quote]
Olen täysin samaa mieltä.
[/quote]
Eikö monissa meditaatiotekniikoissa ole tärkeää visualisoida? Meditaatiohan on hyödyllistä. Mielikuvituksella on voimaa. Plasebolääkkeetkin saattavat toimia. Ja millainen voima onkaan hyvällä musiikilla!
Mä olen sitä mieltä, että mielikuvitus on ihmiskunnan suurin voimavara, ja älykkyys tulee tärkeänä toisena.
ap
Saan vihdoin, monien yritysten jälkeen ryöstettyä Roope Ankan hyvin suojellun onnenrahan ja siitä alkaa suunnaton taloudellinen nousukauteni jolle ei loppua näy.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:54"]
Saan vihdoin, monien yritysten jälkeen ryöstettyä Roope Ankan hyvin suojellun onnenrahan ja siitä alkaa suunnaton taloudellinen nousukauteni jolle ei loppua näy.
[/quote]
Eikö Roope koita panna hanttiin? :D
ap
Mä kehittelen yleensä ennen nukkumaanmenoa täydennyksiä suosikkisarjan puuttuviin kohtauksiin tai kirjoitan mielessäni lempihenkilön menneisyyttä. Mulla ei mielikuvitus riitä kovin usein omien henkilöiden kehittämiseen.
Kompensoin varhaislapsuuteni syvää turvattomuutta fantasioimalla voimakkaiden hahmojen alistamisesta. K18-osastolla mennään, mutta mielikuvituksen ansiosta en ole tarvinnut koskaan terapiaa :) Sisältö jää sensuroiduksi, koska haluan myös pitää fantasiani, ettei kukaan muu ajattele yhtä sairaasti.
Minun fantasiani ovat enemmänkin fanfiction-osastoa (ja vähintäänkin K-18), en siis esiinny itse niissä vaan pääosissa ovat esimerkiksi Jack Harkness ja Ianto Jones, tai Harry Potter ja Severus Snape.