Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

☆☆Suuri kasviruoka vastaan liharuoka-keskustelu☆☆

Vierailija
15.09.2014 |

Itse olen liha- ja sekasyömisen kannalla.

SIKSI MEILLÄ ON HAMPAAT!!!! Kasviksia pelkästään syömällä ei saa kaikkea tarvittavaa.
Eikä ne lehmät ja siat pelastu jos niitä lakataan syömästä

FAKTAT KEHIIN! !!

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta on kyllä faktat kaukana.

Vierailija
102/109 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:42"]

Ei ne lehmät ja siat vaan koko maapallo millä asut. Sama se mulle miten kukakin syö kunhan kantaa tekojensa taakan ja muistaa että nykyisenkaltainen lihansyönti vie maapallon resursseja ja samalla tuhoaa lastenne ja lastenlastenne tulevaisuutta, jos nyt avaruusmatkailua ei heti keksitä. Imo lihansyönti on ok mutta sen pitäisi olla harvinainen herkku, ei kuulu joka päivä lautaselle. Jo pelkkä lihansyönnin minimointi olisi ihan hyvä tähtäin.

[/quote]

Oon samaa mieltä. En oo kasvisyöjä, mutta lihasyönnin oon minimoinut ajatellen eettisiä asioita. Eikä punainen liha terveydellekään ole niin hyväksi. Esim. viimeisen kahden viikon aikana olen syönyt lihaa vain 100g, kalkkunameetvurstin muodossa. Ja tuota määrää mun lihansyönti yleensäkin noudattaa, aika harva varmaan syö yhtä vähän. Linssit ja pavut on sitten mulle ihan arkiruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:43"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:39"] Eikä ne lehmät ja siat pelastu jos niitä lakataan syömästä FAKTAT KEHIIN! !! [/quote]Kun nyt niitä faktoja kaipaat, niin olisi hyvä aloittaa itsestäsi.  Mikäli eläimiä ei synny ollenkaan, niin missä ongelma? Tämä näin karkeasti esitettynä, rautalangasta, ihan sinulle FAKTOJEN VAATIJA. [/quote] Jos eläimiä ei ole, tiedätkö mitä tapahtuu ekosysteemille?

[/quote]

Tuotantoeläimet ja villieläimet... Kyllä mä ymmärrän, että kaikki ei voi tajuta näiden eroa.

Vierailija
104/109 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:39"]

Itse olen liha- ja sekasyömisen kannalla. SIKSI MEILLÄ ON HAMPAAT!!!!

[/quote]

Ai eikö kasveja syövillä eläimillä olekaan hampaita? 

Vierailija
105/109 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sen näkee Että kumpikaan totaalina ei ole hyvä.

Vierailija
106/109 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos on allerginen lihalle? Enkö sillonkaan saa rauhassa syödä kasvisruokaani? Haluatko minun kuolevan?

Vierailija
107/109 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:39"]

Itse olen liha- ja sekasyömisen kannalla. SIKSI MEILLÄ ON HAMPAAT!!!!

[/quote]

Ai eikö kasveja syövillä eläimillä olekaan hampaita? 
[/quote]

apuaaaa :DDDDD TIPUIN PENKILTÄ

Vierailija
108/109 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jolla on pakkomielle väitellä tällasesta ni seei oo sinut ruokavalionsa kanssa..

Vierailija
109/109 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun vegaaneilla ei ole esittää realistista vegaanisen ruuan tuotantomallia koko maapallon väestölle, heidän on aivan turha jankuttaa ajattelevansa maapalloa valitsemalla veganismin. Vegaanien ideaali on ilmeisesti jatkaa kasvisten tehotuotantoa entiseen malliin, saastuttaa ympäristöä tehotuotannon vaatimilla myrkyillä, tuottaa keinoruokaa tehtaissa ja kuljetella tehotuotettua ravinneköyhää ns. ruokaa ympäri maapalloa. Siitä on ekologisuus kaukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän