Olenko mä vähän säälittävä akka
kaiken lisäksi että mulla on 40n kriisi ja kaikkee, niin mua harmittaa vietävästi etten ole koskaan löytänyt rakkautta ja päässyt naimisiin, joten aina silloin tällöin ostan skumppaa ja jonkun leivoksen, jota syödessäni kuvittelen sen olevan hääkakkua ja kohotan itselleni skumppalasin, että saisin edes vähän kokea jotain "omia häitäni" muka...
Kommentit (5)
Niin tosiaan, monilla varmaankin on omia kuvitelmiaan ja juttujaan, joilla nousta hetkittäin vähän arjen yläpuolelle. Mäkin esim. kuvittelen välillä upean lämminverisen ratsun alleni metsäpolulle maastolenkille, kun olen ihan vain tavallisella lenkillä itsekseni. Näin yhtenä esimerkkinä. :) 2
Toi kuulostaa ihanalta ajatukselta! Mä tosin en haaveile häistä, mutta pitää keksiä jotain muuta tunnelmointia :)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:21"]
Toi kuulostaa ihanalta ajatukselta! Mä tosin en haaveile häistä, mutta pitää keksiä jotain muuta tunnelmointia :)
[/quote]
Kiva lukea muiden mielikuvajutuista, lisää! Juu, ja tää mun juttu on syntynyt ihan itsekseen, joskus ex tempore itkuista huulta purren menin kauppaan ja ajattelin, että mun häät on sitten tänään ja ostin jonkun leivoksen/kakunpalan ja sit alkoon ja skumppapullo, sytyti kynttiötä kotona ja laitoin rakkasulauluja Lady sings the blues -levyltä soimaan ja nautiskelin ja siitä tuli vaan sellainen tapa, et aina kun tarviin sitä, niin suoritan tämän mun "hääjutun" ja mietin kaikkia niitä hymyjä ja nauruja mun tulevissa häissä, kuinka tulen ajattelemaan, että en ikinä uskonut että tää päivä koittaa ja koitti kuitenkin jne. Tärkein on kuitenkin se leivos, kun syön sitä, syön mun hääkakkua ja mietin oiskohan tämä hyvä maku hääkakulle...
-ap
Sinähän ehdit kyllä vielä. :) Etkä ole säälitävä. Ja sitä paitsi häät ovat monella rasite ja pakkopullaa, paljon melua jostain, en nyt sano että turhasta, mutta sellaisesta mikä ei välttämättä ole mitään niin ihmeellistä lopultakaan.
Kaikilla on omat tapansa viihdyttää itseään ja unelmoida. Kuka hitto muka määrää, mistä saa unelmoida ja fantasioida? Et tosiaan ole säälittävä. :) Mäkin aina kuvittelen, että mulla on lohikäärme, ja lähden taas lentelemään sillä (oikeasti lähden polkupyörällä kauppaan :D), tai että lähden kohta avaruusmatkalle. Joskus olen toiselta planeetalta ihmisten keskuuteen tullut tutkimusmatkailija, joka tekee havaintoja ihmisistä. Kyllä aikuisetkin saa leikkiä. Musta et ole säälittävä missään nimessä.