Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mua vaivaa? Vai vaivaako mikään? (Sosiaalisista tilanteista)

Vierailija
15.09.2014 |

Aina kun käyn pienenkin keskustelun jonkun puolitutun tai tuntemattoman ihmisen kanssa, niin jään ainakin loppupäiväksi miettimään tuota keskustelua, käyn sen tuhtat kertaa päässäni läpi ja ajattelen, että mokasinko nyt ja sanoinko tyhmästi jne. Vaikka kyseessä siis ihan normi keskustelu, ei mitään kummempaa. Ylianalysoin myös todella paljon ihmisten ilmeitä, liikkeitä, eleitä ja äänenpainoa kun minulle puhutaan. Aina kun näen jonkun puolitutun ja keskustelen hänen kansaan, olen lähes varma, että hän alkoi pitää minua nolona ja tyhmänä keskustelumme jälkeen, eikä hän halua enää nähdä mua. Tää on todella rasittavaa ja miten tästä pääsee eroon! :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, itsetunto-ongelmistahan se todennäköisiimmin johtuu. Ehkä näihin tilanteisiin alkaisi tottua paremmin ja jännittäisi vähemmän, jos yksinkertaisesti vain rennolla otteella alkaisi puhua puolitutuille enemmän. Helpommin tosin sanottu kuin tehty...

Vierailija
2/2 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele että olet tässä maailmassa tasan yhtä mitätön kuin kaikki muutkin miljardit ihmiset. Ja jos Breivikin teko häipyi lööpeistä yhdessä viikossa, miten edes kuvittelet että joku miettisi sanomisiasi edes puolta minuuttia. Tämä on totuus, ei ketään kiinnosta oikeasti kenenkään muun asiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi