Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

YH:t! Kuinka usein

Vierailija
15.09.2014 |

Jätätte vauvaa hoitoon ja muutamaksi tunniksi vai yöksi? Siis alle vuoden ikäistä? Tuli mieleen kun ei ole isää hoitamassa ikinä niin miten voi ikinä lähteä minnekään ilman vauvaa?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 18:23"]Et kai ole jo muksua saanut... Kanna vastuusi.
[/quote]
Mitä helvettiä mä vaan kyselen asiasta, mulla on omat asiat hoidossa ja kannan kyllä vastuun omasta lapsestani! Av:n hyeenat taas hyökkää apajille.
[/quote]

No kanna, äläkä kysele täällä että kuinka usein voit sen oman lapsen tyrkätä muiden riesaksi.

Vierailija
42/50 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap älä kysele täällä jos et kestä vastauksia :D Susta vaan heti tulee kuva että teiniäiti eikä lapsen isästä tietoa ja jos baarista saisi jonkun..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vanhin lapseni oli ehkä 5v. kun meni ekaa kertaa yökylään. Hänelle ja siskolleen olen ollut yh alusta asti. Ovat nyt 10+ ikäisiä ja tasapainoisia.

Vierailija
44/50 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet, kuinka monta lasta ja tiedätkö kenenkään isää?

Vierailija
45/50 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 18:21"]Niinpä. Olisit miettinyt sitä kun availet haarojasi :D
[/quote]
Mulla ei oo mitään ongelmia asian suhteen, kuhan teen gallupia. Ja sul ei ole mitään tietoa mitä mun elämässä on taustalla, niin älä puhu haarojen availusta.
[/quote] Haha on tainnu haarat aueta useampaan otteeseen ;) Mutta jos vahinko on jo tapahtunut niin älä kuvittele että mummo hoitaa joka viikonloppu..
[/quote]
Ei olis pitäny kysyä yhtään mitään, mul tulee niin paha mieli tällasista kommenteista... Kaikilla ei mennytkään parisuhde niin kuin suunniteltiin, ei todennäköisesti ole mun vika että mies sekosi 3 vuoden parisuhteen jälkeen ja ei voidakaan enää sopia yhteishuoltajuudesta, saati sitten jatkaa yhdessä? Oon ihan rikki ja tää lapsi on nyt ainoa syy miks pitäs yrittää jaksaa.
Ap

Vierailija
46/50 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 18:35"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 18:21"]Niinpä. Olisit miettinyt sitä kun availet haarojasi :D [/quote] Mulla ei oo mitään ongelmia asian suhteen, kuhan teen gallupia. Ja sul ei ole mitään tietoa mitä mun elämässä on taustalla, niin älä puhu haarojen availusta. [/quote] Haha on tainnu haarat aueta useampaan otteeseen ;) Mutta jos vahinko on jo tapahtunut niin älä kuvittele että mummo hoitaa joka viikonloppu.. [/quote] Ei olis pitäny kysyä yhtään mitään, mul tulee niin paha mieli tällasista kommenteista... Kaikilla ei mennytkään parisuhde niin kuin suunniteltiin, ei todennäköisesti ole mun vika että mies sekosi 3 vuoden parisuhteen jälkeen ja ei voidakaan enää sopia yhteishuoltajuudesta, saati sitten jatkaa yhdessä? Oon ihan rikki ja tää lapsi on nyt ainoa syy miks pitäs yrittää jaksaa. Ap

[/quote]

Lapsi on syy miks pitäs jaksaa, mutta silti kyselet että millon voit nakata sen hoitoon? Mitä jos keskittyisit siihen vauvaasi vaan. Pyydät välillä jonkun luoksesi vahtimaan vauvaa hetkeksi, että voit nukkua tai käydä asioilla.

Vierailija
47/50 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 18:35"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 18:21"]Niinpä. Olisit miettinyt sitä kun availet haarojasi :D [/quote] Mulla ei oo mitään ongelmia asian suhteen, kuhan teen gallupia. Ja sul ei ole mitään tietoa mitä mun elämässä on taustalla, niin älä puhu haarojen availusta. [/quote] Haha on tainnu haarat aueta useampaan otteeseen ;) Mutta jos vahinko on jo tapahtunut niin älä kuvittele että mummo hoitaa joka viikonloppu.. [/quote] Ei olis pitäny kysyä yhtään mitään, mul tulee niin paha mieli tällasista kommenteista... Kaikilla ei mennytkään parisuhde niin kuin suunniteltiin, ei todennäköisesti ole mun vika että mies sekosi 3 vuoden parisuhteen jälkeen ja ei voidakaan enää sopia yhteishuoltajuudesta, saati sitten jatkaa yhdessä? Oon ihan rikki ja tää lapsi on nyt ainoa syy miks pitäs yrittää jaksaa. Ap

[/quote]

Lapsi on syy miks pitäs jaksaa, mutta silti kyselet että millon voit nakata sen hoitoon? Mitä jos keskittyisit siihen vauvaasi vaan. Pyydät välillä jonkun luoksesi vahtimaan vauvaa hetkeksi, että voit nukkua tai käydä asioilla.

Vierailija
48/50 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuussa on mummulassa yötä ollut lapsi 6kk ikäisestä aati ja silloin kun on niin minä vajoan lämpimään sänkyyn peittojen ja tyynyjen keskelle nukkumaan.

Vierailija
49/50 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas av palstan superäidit hyökkäämässä apeen kimppuun. Mikäs siinä jos on itse niin täydellinen niin, että on varaa arvostella, tuskin. Tiedoksi vain kaikkien elämä ei aina mene niin kuin on kuviteltu, mistäköhän te tiedätte miksi apee on yh. Ai niin, mutta jos on yh niin se on heti automaattisesti oma vila ja kertoo vain siitä, että haaroja on levitelty. Huhhu, hävetkää.

Vierailija
50/50 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 18:49"]Kerran kuussa on mummulassa yötä ollut lapsi 6kk ikäisestä aati ja silloin kun on niin minä vajoan lämpimään sänkyyn peittojen ja tyynyjen keskelle nukkumaan.
[/quote]

Sama täällä, mutta mulla on kyllä mies ei vain ole lapsen isä, joten olen silti yh.